Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 6. 2012

Co mám v kabelce

Ono na takovém postu vůbec nic není, mě osobně fotky cizích kabelek většinou zaujmou, vás určitě malý odklon od kosmetiky trochu osvěží... Tak proč mám pocit, že jsem zatím do éteru nikdy nevypustila nic tak osobního???

Kabelky mám malinké a klasické - to je takové základní dělení. Teď nejčastěji nosím ty malinké - rozuměj nějaký messenger, ve kterém jsou pouze mobil, klíče, peněženka, balzám nebo rtěnka, kapesníky a malé vlhčené ubrousky. V takovém případě ještě doma dávám na obličej sluneční brýle a šátek  mám na krku nebo v ruce (prakticky není dne, kdy bych s sebou neměla nějaký šátek nebo šál). Na tom ale není nic moc k vyfocení, tak jsem se dnes rozhodla vyfotit pro vás obsah kabelky normální velikosti, kterou mám v oběhu posledních několik dní.

Než jsem se dala do focení následujících fotek, tak trochu nafučeně jsem si vzpomněla na Nik, která mi nedávno řekla, že s sebou tahám strašně moc věcí. Říkala jsem si v duchu, že nikoliv a že i ona bude muset uznat, jaký pěkný systém že to mám v kabelkách. No, obávám se, že Nik si zaškytala a já jsem pokorně sklopila slechy :)




Již při letmém nahlédnutí vidíte, že s oblibou konsoliduji obsah kabelek do různých taštiček a podle situace a velikosti kabelky, pro kterou se rozhodnu, jen přeskládávám taštičky. Systém taštiček je super, považuju ho za vymakaný a moc ho doporučuju. Jednu dobu jsem se pokoušela nosit v kabelkách organizéry (objednané z ebay), ale mě se naprosto neosvědčily, působily mi akorát zmatek a stres, takže odešly do věčných lovišť.
Nebudu se detailněji bavit o nutnostech jako jsou peněženka, mobil a sluneční brýle, ty prostě přeskládám vždycky - jedinou změnou může být to, že zvolím jiné brýle podle nálady nebo barvy oblečení.
Pojďme tedy k obsahu jednotlivých taštiček.

Malá taštička Oilily mi velmi dobře slouží na drobné sladkosti pro dcerku, které se hodí na cesty autem, na náhlé útoky rozmrzelosti, hladu nebo vyčerpání - všechny tyto situace jsou s dítětem celkem nabíledni a malý "bobón" je řešením, ač se jinak snažím sladkosti moc nedávat :)



Další taštičkou je kytkovaná MJ - reklamní taštičky nikdy nepoužívám, fakt nikdy. Ale tahle má krásnou barvu a kytičky, takže tu prostě miluju. K obsahu není, co dodat - jakýkoliv deodorant v minibalení, malá termálka a kapesníky.



No, a dostáváme se k taštičkám, které mám nabalené beze změn a korekcí již nějakou dobu. Tak jak jsem šla do focení s frajerským pocitem, že jako já v tom mám jasno a logisticky to mám parádně zmáknuté, při vyskládání obsahu následujících taštiček jsem schovala hlavu mezi ramena :) Je to tu a Nikouš měl pravdu - mám v tom binec a věci se mi zbytečně dublují. Zase kapesníky, sušenky pro dítě...



Kosmetická taštička - klíče, pudr, korektor, matující papírky Paul and Joe... Musím přiznat, že zde mám samé nezbytnosti, ale tak nějak si nepamatuju, kdy jsem ty věci naposledy použila :)



I zastyděl se hodný Nufíček, věci pěkně probral a zkonsolidoval a výsledný obsah kabelky vidíte na dalších dvou fotkách.





Možná se obsah kabelky nesmrskl moc, ale přece jen - jedna taštička mohla odejít spát do skříně a kabelka bude ve výsledku přece jen o něco lehčí. Co se dá dělat - od dob mého skautování je to prostě tak, že plně využiju tak velké zavazadlo, jaké dostanu k dispozici. Vždy jsem dovedla na týdenní pobyt v lese zabalit pidibatoh a stejně tak i krosnu, aniž by mi něco chybělo...

Nik, doufám, že se právem dmeš spravedlivým pocitem "já jsem to říkala" :)

Ach... vážně nevím, jestli tohle byl post na blog nebo nějaká podivná terapie :D Doufám, že jste se pobavily a určitě vás zase někdy v budoucnu nechám nakouknout do nějakého toho zavazadla. Muž se nabízí, že tam má nevybalenou kabelu z posilovny - co vy na to???

Dotaz na konec: prosím vás, nevíte někdo, zda by takhle nějak mělo vypadat pětiměsíční koťátko?



23 komentářů:

  1. Systém taštiček vidím poprvé a určitě to má něco do sebe :) Já jsem lenoch, takže ve všech taškách mám všechno a jen přendávám mobil a doklady :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych měla všude strašný binec :)

      Vymazat
  2. Ta Oilily je naprosto úžasná! Nikde jsem takovou neviděla, máš ji normálně koupenou tady nebo venku? Jak je léto, tak na mě jde zas nějaké oilily období :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje, tu taštičku mám už asi rok a koupila jsem ji s nějakou Oilily kosmetikou. Pravda je taková, že kosmetiku jsem někomu dala a brala jsem to jen pro tu taštičku :D V Douglasu to bylo.

      Vymazat
  3. "Kotatko" je kouzelne! Ale na svuj vek nevypada :)) Mela jsem kocoura stejne barvy.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle posty mám nejraději, dokonce je sleduji na několika diskusních fórech :)Jinak kabelka krásná a organizace super. Kocourek je nádherný, ale vypadá větší než na 5 měsíců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky občas koukám na PF, jak to kdo nosí.

      Vymazat
  5. Taky ráda "šmíruju" v cizích kabelkách. Asi se inspiruju a zavedu taštičkový systém, protože se mi kapesníky, termální voda a bonbony válí všechny na dně kabelky a nikdy nemůžu rychle najít to, co potřebuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych právě vyskočila z kůže, potřebuju systém :)

      Vymazat
  6. Koťátkovi to u vás vyloženě svědčí :D Ale vzpomínám si - neříkalas, že je to jakási šlechtěná rasa? V tom případě je to asi ok. Je báječný, umuchlala bych ho! :-)
    A organizace tvé kabelky se mi zamlouvá, ty taštičky jsou fajn nápad. Já pokaždé lovím věci kde všude a dost často všechno přendavám, samozřejmě často na něco zapomenu... no sranda. %-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koťátko nám všem řídí život, jsme z něho úplně poprdění :) A asi je v rámci své rasy v normě, britové jsou macci :)

      Vymazat
  7. Tyhle "kabelkové posty" mě hodně baví. Nakukovat co kdo nosí s sebou :-) závidím roztomilučkou mini taštičku na sladkosti. Ta je skvělá :-)
    Jo a kočiče bych překřtila na Garfielda :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kocour právě překvapuje tím, že na to, jak vypadá, nijak extra nežere a rozhodně nemáme problém, že by nám ujídal. On je takový velký snad jen geneticky...

      Vymazat
    2. Mám taky britského kocoura a je to naprosto v normě. Tyto kočky jsou macci a vyznačují se tím, že mají velkou hlavu a mohutnou stavbu těla. Můj 2letý kocour má váhu 6 kg a veterinář říkal, že to málo, že dospělý kocour má kolem 8 kg :-)

      Vymazat
  8. Parádní systém Hani a je fakt, že pro co rády střídáme kabelky je naprosto nezbytný.

    Sama nemusím nosit drobnosti pro prcka, ale vždy mám minipochetku, ve které mám cucací bonbon, peníze navíc, sluchátka, náplasti, lesk na rty a kapesníky.

    Takže pokud ji vezmu, plus peněženku, brýle, klíče, mobil, vím že u sebe mám vše co potřebuji.

    Hrabání a lovení drobností v kabelce je zbytečné, máme přece tolik krásných malých taštiček, které se těší na to, až je použijeme :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to teda mívala i v dobách, kdy jsem jednu kabelku tahala v kuse třeba měsíc. Mě prostě šíleně štve, když mám v kabelce binec. Nikdy jsem nechápala, jak ve filmech vysypaly dámy kabelku a padaly miliony drobností :)

      Vymazat
  9. Moc dobrý článek, nyní odcházím najít ty spousty taštiček, co jsem kdy dostala k nákupu a je mi líto je vyhodit a jdu organizovat. Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Překvapuje mě, že by to mohlo být pro někoho tak inspirativní :) Ale jsem moc ráda, protože aspoň měl ten post i jiný smysl, než že jsem si uklidila v kabelce :)

      Vymazat
  10. Tu vodu od Avene mám taky moc ráda, to malé balení je super do tašky nebo na cestování:-)

    Zvu Tě na VOŇAVOU GIVEAWAY S LUSH:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  11. Moc povedný článek, taky vše strkám do taštiček a přihrádek. I když dost často uklízím, tak jsem při posledním čištění objevila v kabelce 6 rtěnek, ždáné líčení, ale 6 rtěnek nejrůznějších barev.
    Tom je obřík, ale krásný! Moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Day, já taky hromadím rtěnky. Vždycky jednou týdne musím prodjít kabelku a messík a vrátit je do skříňky.

      Vymazat
  12. Hani :-), tak ted jsi me pobavila, protoze tolik veci nevozim snad ani v kocare :-) A to rozumej, mam tam pliny a nahradni obleceni pro malou. Co budes delat az bude druhe na svete? Ja vim, poridis si fesny kufricek na koleckach v Pomme de Amour :-). Ne, vazne, ono je to asi jedno kdyz jezdis prevazne autem a nemusis to tahat v ruce. Jo, a strasne se mi libi ta Oilily tasticka. Uz jsem si par takovych roztomilosti poridila a vsechny mi byly odebrany starsi cacorou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, až se narodí mimčo, bude všechno jinak. Jeho věci povezu na kočáře a pro sebe jen mobil a klíče. Tohle je ještě stav, kdy jezdím do práce a po různých pochůzkách. Ale i tak je tam fakt plno zbytečností, které skutečně potřebuju jednou za čas :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)