Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

14. 6. 2012

CHANEL Soleil Tan de Chanel

Dnes tu mám recenzi výrobku, který vás už nějakou dobu zajímal, o recenzi si naposledy řekla Dashulka.
Nejde o novinku, nejde o hit - zase spíše nenápadný kousek, ale velký pracant. Soleil Tan de Chanel je jedním z mých svatých grálů. A vy víte, že jich s Nik moc nemáme - většina věcí nás oslní a prohučí, abychom se nadchly jinde. Tak tohle je jiný případ...



Poměrně velké balení, precizní kulatá dóza z kvalitního plastu a v ní tuhá pasta bronzové barvy. Uvnitř je plastový deklík - ten je nutné pečlivě zavírat, aby pasta nevysychala. Nicméně mám svoje balení jistě přes rok a kvalita se naprosto nemění, nic nikde nehrudkovatí a navíc mi přípravek asi neubývá.
Přiznávám se, že jsem nakupovala ze zvědavosti a proto, že moje oblíbené vizážistky tento produkt opakovaně označovaly jako must have. No, zprvu jsem si nevěděla tak úplně rady :) S krémovými produkty je obvykle práce trochu obtížnější oproti pudrovým, navíc kdo umí hned konturovat, že... Ale happy end se konal a dnes bych nenašla lepší bronzer ani nic lepšího na konturování.




Použití je vlastně nakonec strašně snadné. Dobrým štětcem zakroužíte v dóze a konturujete na tvář s makeupem. Používám obvykle štětec Illamasqua - buď zkosený na tvářenku nebo drobný kulatý na rozjasňovač. Nanáším klasicky pod lícní kost a do céčka okolo spánku, občas taky na křídla nosu.
Já teda používám klidně i jen do krému, protože makeup nepoužívám moc často, a jde to parádně. Dokonce jsem občas použila i na pudr, když jsem vypadala moc bledě (ono anemické těhotné krásou a zdravím příliš nezáří, že ano...) a žádný průšvih v podobě map nebo rolování se nekonal. Takže FAKT strašně doporučuju! A dnes to ani trochu není proto, že je to Chanel, dnes je to prostě proto, že je to perfektní produkt.

Proč je tak výjimečný???
Bronzujících bází jistě v obchodech seženete víc, dá se jistě vybrat i levnější, ale nevím o podobné konzistenci. S tekutými bronzery osobně dělám nerada a nikdy se mi nepodařily dobře rozetřít nebo zas nebyly vidět vůbec, často mě obtěžovala přehršel třpytek. Báze Soleil Tan de Chanel sice taky obsahuje piditřpytky, ale kupodivu nějak na tváři nejsou vidět. Jinak taky Chanel nezvýrazní póry - já je skoro nemám v místech, kam se dává bronzer, ale s tekutými bronzery se mi přesto přes den záhadně zjevovaly...
Určitě to je individuální, ale já osobně jsem ještě nedocílila přirozenější a méně viditelné kontury. Ostatní moje konturovací poklady byly vždy pudrové a efekt pudru je prostě vždycky méně přirozený než dobře aplikovaný krémový přípravek. 
A taky se jim nějak geniálně podařilo namíchat odstín. Ta barva je ve všem akorát - teplá, hnědá, zlatá, nešpiní, není růžová. Možná by škarohlíd řekl, že je tam malinko oranžové, ale ono to fakt nakonec sedne k pleti a oranžový efekt neexistuje. Hlavně narozdíl od pudru barvu ošéfujete vrstvou a způsobem nanášení. Někdy blendím méně, někdy více, někdy štětcem kroužím, jindy jen čáruju. Uvažuju o tom, že by tato bronzová báze možná barevně nesedla sněhurkám s vysloveně bledou a růžovou pletí - ale používají takové typy vůbec bronzer? Netuším a nezjistím, neznám nikoho takového. A ostatní moje bledé kamarádky si klidně umím s touto bází představit.




Abych nebyla tak otřesně nadšená (ale já stejně jsem! a už dlouho! a ono to neupadá!), pracně jsem vypotila teoretické negativum: je tam toho strašně moc. Mohli by toho vyrábět pidibalení a i taky by mi vystačilo na roky - a hlavně by bylo levnější (cenu si přesně nepamatuju, ale byla okolo 1400,-).
Pokud jste třeba studentkou nebo nerada tak utrácíte - domluvte se s kamarádkami a vesele zakupte skupinově. Podle mě vám třeba i čtvrtina vydrží dlouho - akorát nevím, jak si vylosujete tu velmi pěknou krabičku a rozdělíte obsah :) (jen nápad...).

Dnes vám nenapíšu, abyste se podívaly na tester ve stojanu, protože on vás nijak nenadchne. Jděte se tím nechat nalíčit, ještě lepší by bylo vzít si syntetický štětec na konturování a sama si vyzkoušet na tvář. Podle mě se většina z vás chytne nebo mě alespoň pochopí :)
Dejte mi pak vědět, potěšíte mne :)

POKUD JSTE JEŠTĚ NESTIHLY POSTŘEHNOUT, VČERA PŘIBYLA DALŠÍ NABÍDKA NA STRÁNCE Blogsale. NAHLÉDNĚTE :)


 

25 komentářů:

  1. Zni to jako presne to, co potrebuju a po tehle recenzi i chcii ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Ja na neho koukam uz tak dlouho a vzdycky me odradi ta cena, co mi to delas? :) Na te ruce vypada teda neuveritelne prirozene. Jak dlouho na tvari vydrzi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko se mi to posuzuje, u stínů a tvářenky tohle nějak posoudím lépe. Ale podle mě do večerního odlíčení, na tamponku bývá.

      Vymazat
    2. Doufala jse, že řekneš že za dvě hoďky je pryč ;)

      Vymazat
  3. Hani, tohle asi chci :) Jsem na příští týden objednaná na líčení Chanel ve Fannu, takže dám na tvou radu a rovnou se bronzerem nechám nahodit ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem z toho produktu pořád nějak zmatená :). Některé holky ho používají i na celý obličej, dokonce i ty světlý :) Já bych chtěla nejen na konturování, ale v létě na opálenou pleť na celej obličej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To totiž záleží pouze na tom, na co jsi zvyklá a jak se obvykle líčíš. Na celý obličej já totiž nedávám skoro nic, ani makeup :) Já nějak tohle zatím neumím. Ale jistě to jde, jen jinak naneseš a rozblendíš.

      Vymazat
  5. Na tuhle recenzi jsem čekala jak na smilování :)))
    Asi půjdu do něj!
    Přemýšlela jsem ještě nad tekutým bronzerem od inglotu, ale tenhle bude pro mě lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, on prý ten Inglot je taky velmi dobrý - podle recenzí. Jen to použití vyžaduje zase o trochu více času a zručnosti. Nevím, srovnání nemám.

      Vymazat
  6. No na me je vazne moc oranzovy... :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt možné. Asi neexistuje jedna opravdu padnoucí barva pro všechny :)

      Vymazat
  7. Jak já se dlouho koukám po tomhle bronzeru a čekala, až nějaký velmi inteligentní Čech udělá na něj recenzi a mám jí! Tak jsem se asi rozhodla a koupím ho. Mám makeup od Chanel (vitalumiere aqua) s kterým jsem spokojená a ještě bych chtěla vyzkoušet ten loose pudr, který musí taky určitě strašně dlouho vydržet :) Tak až si našetřím nějaký ten tisíc, tak si pro něj určitě zajdu (dochází mi i makeup, tak se tam nebudu když tak vláčet zbytečně :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denn, ten pudr budeš mít taky do smrti :)

      Vymazat
  8. tak hlásím, že jsem světlá z růžovou pletí. a bronzery skoro nepoužívám (jako to už musí být fakt událost a nálada trošku na toho konturování). a vždycky jsem si myslela, že jsem asi divná, protože bronzery prostě letí. ale jak tam máš napsané, že sněhurky bronzery nepoužívají, tak se mi tak ulevilo, že jsem asi normální, i když nejsem vyloženě sněhurka (bych chtěla být, ale musela bych se chemicky barvit na černo, aby to taky nějak vypadalo - s hnědýma vlasama jsem asi spíš nedomrlá sněhurka?). tak teď nevím, co z toho vyplývá, asi to, že to nepotřebuji? a vlastně to ani nechci, vůbec to fakt nechci, ani po tak pozitivní recenzi... nejsem přeci jen divná?

    nebo jako teď už asi melu z cesty, jsem nějaká unavená a taky časový posun tomu taky nepřidal, že ano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla pocit, že jsem divná, protože VŠICHNI to používají. Nehodí se na mě ani tvářenka, ani rozzáření, ani přirozeně lesknoucí se tvářičky, natož bronz. Taková ta mrtvolně bílá, voskově matná pleť (která z normálního člověka vytvoří osobu, co vypadá, že týden nespala a do toho měla zdařilou střevní chřipku :-D) mě dělá zajímavou. Já jsem teda Sněhurka ukázková, výrazný zelený oči, bledá pleť dorůžova, akorát ty vlasy jsem si musela černí obarvit. :-)

      Vymazat
    2. Holky, buďte v klidu! Pokud jste fakt bledulky (a barva vlasů nehraje takovou roli), tak prostě bronzery ignorujte a maximálně konturujte nějakou studenou růžovou nebo mauve tvářenkou.
      Já zas i přes neustálé pokusy nesnáším to, jak si plno lidí myslí, že se nedá líčit bez linek :)

      Vymazat
    3. Já jsem teda přírodně tmavovlasá, ale moje barva je taková ta klasická středoevropská neurčitě hnědá. :-) Tak mě napadá... existuje vůbec něco jako typ Sněhurky s přirozeně černými vlasy? Nemyslím takovou tu slovanskou hnědou, co mám já a hanlivě jí říkám myší, ani hodně tmavě hnědou, ale přírodní černou. Zdá se mi, že přírodní černovlásky bývají prostě celkově tmavé typy, pleť, oči i obočí. :-) Vím, že tyhle typy nejsou vysloveně o přesné barvě, spíš o odstínu, o teplém studeném podtónu a u Sněhurek taky o kontrastu (velmi bledá pleť, bez ohledu na to, jestli vysloveně černé vlasy a hodně zářivá "čistá" barva očí).
      Jinak OT, ale: mně na sobě tvářenka nechybí, nepřipadám si bez ní nějak nevýrazně. Moje soukromá teorie je, že je to tím růžovým odstínem pleti, protože ta růžová je prostě sama o sobě "zdravou" barvou. Narozdíl od holek, co mají pleť dožluta.

      Vymazat
  9. nedavno som ho objavila v nasom Fanne, doteraz tu nebol dostat, hned som sa nan radostne vrhla, ale odradil ma ten oranzovy podton a aj cena..., zaujmalo by ma ci nepachava pory, lebo na jednom makeup fore som citala, ze sa po nom dokonca niekto aj osypal..., ale chapem, ze kazdemu sadne nieco ine..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě neucpe nic, ale tohle je tak individuální, že mohu říct pouze to, že možné je všechno :)

      Vymazat
  10. A víš co? Já ti to věřím, všechno!
    Obvykle v obchodě tyhle krabičky s hmotou pleťové barvy uvnitř ignoruju, jsem zaujatá na barvičky a make-upy/pudry/bronzery atp. moc neřeším. Ale po přečtení téhle recenze jsem skoro chtěla běžet do parfumerie a jeden tenhle kousek si koupit! Milá nufinko, děkuji za skvělý článek. Zas mi o něco rozšířil obzory. Produkt jako takový už teď pokládám za dokonalý, ale tys k tomu přidala něco navíc - cenné rady, které mimoděk zmiňuješ (tekuté vs. pudrové vs. krémové bronzery, způsob nanášení - jak a čím a kam, a další...) jsou prostě k nezaplacení. Díky!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  11. Moc díky, Veru! Právě jsem si říkala, že je lepší napsat to do postu, než pak jako odpovědi do komentářů :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky, diky za tip, tak ja ho teda vyskusam. Aj ked dlho si ma presviedcat nemusela, na Chanel mam velku uchylku :D Inak si ta pridavam k odberu, lebo sa mi tvoje prispevky vzdy velmi pacia:)

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Musím moc poděkovat za tip.... bronzer jsem vůbec neznala, na základě tvé recenze jsem ho šla vyzkoušet - momentálně ve FANU 20% sleva, takže stál 850,- Kč a jsem NADŠENÁ.... Všechno v recenzi sedí, nikdy se mi s žádným bronzerem nepracovalo líp a výsledek nebyl přirozenější... tak moc děkuju, jen víc takových tipů :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)