Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 6. 2012

Balím, balíš, balíme

V pátek odjíždím na dovolenou a už se moc těším, ne na to volno, to já mám vlastně pořád, protože do práce nechodím a trávím svůj čas doma se synem, ale těším se na změnu, prima jídlo, moře a teplo. Od té doby, co mám dítě, vnímám ale dovolenou úplně jinak. Proto tento post, ve kterém vám ukážu, co si přibližně zabalím na cesty, neberte v žádném případě jako vodítko k tomu, co si skutečně s sebou vzít. Protože pokud je vám 20, nebo i když je vám 30, ale jedete jen s partnerem či kamarádkou, zabalíte si určitě jiné věci než já. Mně nejde o parádu a miliony hadříků, s dítětem preferuji pohodlí a hlavně chci, aby on měl vše potřebné po ruce. Takže jeho věci zaberou naprostou většinu místa a já si vystačím s málem. Vyhovuje mi to tak, nikdy bych na dovolenou bez svého dítěte nejela, nechci si od něj odpočinout, chci být s ním a radovat se s ním. Vím, že je mnoho rodin, které dítě dají k babičce a vyrazí jen s partnerem, vůbec to neodsuzuju, ale já jsem jiná. Z dovolené bez dítěte bych už nyní nic neměla, stejně bych byla myšlenkama většinu času u něho. Takže už nyní se těším na ty nervy, blázinec, utíkání, neustálé hlídání a pokřikování. Ani minutu oddychu, snad jen v době, kdy to mrně bude chrápat. Pak si vydechnu a natáhnu nohy.

Letos jedeme na Mallorku. Byli jsme tam loni a zamilovali jsme si místo i hotel, takže letos bude repete. Stejné město, stejný hotel. Mallorka byla také první společná dovolená, kterou jsem s tehdy ještě svým přítelem před 8 lety podnikla, takže k ní s mužem máme vřelý vztah. Neříkám, že se nám nelíbilo i jinde, ale Mallorka nám pro rodinnou dovolenou plně vyhovuje. Známe ji velmi dobře, víme, kde jsou nádherné bílé pláže, i to, kde se skvěle nakupuje.

Jak už jsem napsala výše, moc věcí si s sebou nechystám, předpověď počasí hlásí na příští týden teploty kolem 35 stupňů, takže mi stačí pár kousků a plavky. Následující fotky berte tedy prosím s rezervou. Je to to, co si zabalím já, mnoho věcí, které byste si vzali vy, tam jistě bude chybět.

Jelikož jsme blog kosmetický, začnu kosmetickou výbavou. Odličovací gel Amie, So Pure a Hydtafluide sera od Payotu, Figs and Rouge balzám na rty, hydratační jogurtový krém od Korres a v lahvičkách z lékárny odlitá micelární voda ABCDerm od Biodermya  levandulová voda od ATOKu.



Líčení - to je u mě na dovolené kapitola sama pro sebe - vždy si toho vezu hodně a nikdy se nelíčím, Opravdu nikdy. Letos toho vezu mnohem méně, ale zato jsem se zařekla, že se opravdu každý den trochu nalíčím. No uvidíme, napíšu, jak to bylo ve skutečnosti.



Opalování - tohle je u mě již několik let stejné - Bioderma Photoderm Kid SPF 50 a ABCDerm Hydratant tělové mléko, které použijeme celá rodina jako mléko po opalování.



Kabelky - já kabelkový maniak si beru jen tuto jednu obrovskou tašku od Prady. S dítětem prostě nepotřebuju mini kabelku do ruky na letní večery při procházce po pláži, protože taková idyla mě nečeká. Potřebuju obě ruce volné a velký prostor pro jeho převlečení, pití, hračky. Takže tohle je to jediné, co si z kabelkového arzenálu beru.



Boty - opět je jasné, že podpatečky a střevíčky fakt neužiju, jistí to plochá noha a tyto 4 kousky. Na víc nemám prostor ani náladu. Baleríny Tommy Hilfiger, žabky Tommy Hilfiger, Geox tenisky a Baťa sandálky.

Šperky - honosný to název pro pár cetků, co si s sebou vezmu. Žádné korálky u mě nenajdete, vezu jen to, co nosím běžně, na zdobení mě zas tak neužije.



Kdyby fouklo, tak vezmu tedy jednu mikinu, ale stejně bude celou dobu v kufru a já ji vytáhnu tak akorát v letadle. Totéž platí i pro dlouhé džíny a tuniku. Ale miluju kontrast kraječek a korálků s ošoupanou džínovinou, takže si vždy nějakou podobnou dvojku beru i do tropů.





Sukně - letos nenosím jinou než tuhle džínovou od Espritu, je z tenké džínoviny a krásně volná, takže mi v ní není teplo ani v pařákách.



Šaty - ty tedy moc nenosím, nesnáším tenká ramína, takže když už nakoupím někdy šaty, jsou nejméně se širokými ramínky, jako ty první od Gantu, nebo povětšinou s rukávky a sportovnější jako druhé od Manga.





 
Plavky - poslední léta jedině tyrkysové, připomínají mi moře a bazény. První jsou z H&M, jejich plavky mi vyhovují, jsou za pár korun a  udělají hodně parády. Druhé jsou sportovnější od Gantu. Nikdy nenosím jiné než trojúhelníčkové vršky, na kalhotkách mi tolik nesejde, ale preferuji bikinky se šňůrkami, připadám si v nich méně tlustá. :)




Když jsem konečně dofotila všechny kousky, lehlo si přede mě na zem moje dítě se slovy: "A teď se bude fotit Ají". Takže tady je moje další položka, kterou nesmím zapomenout doma.



No a jelikož budu mít v pátek svátek, tak tady mám ještě fotečku krásných dárků, které jsem už s předstihem dostala.

Můj drahý muž mi pořídil růžovou Furla kabelku a šálu od Burberry.



A drahý Nufíček mi poslal tuhle nadílku kosmetiky. Jo, je fajn mít kamarádku, která vás zná a ví, co máte ráda. Lak ihned zítra namaluju na nohy, protože se krásně hodí na tropické dny, které mě čekají.



Loučím se tedy s vámi na pár dnů a uslyšíme se zase na začátku července. Do té doby vás bude bavit jen Nuf a já ji posléze zas vystřídám, až bude v porodnici a čerstvě doma s miminkem. Mějte se krásně a doufám, že i tady bude trochu sluníčka i v příštích dnech.


25 komentářů:

  1. Jé Mallorka... už 14 dní vybírám na Mallorce hotel. Kam jedeš ty? KDyž se tma vracíte tak to musí být určitě super. POkud nechceš tady tak prosím email :-)

    vanda.dolinkova@seznam.cz

    Užij si dovču:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedeme do oblasti Calais de Mallorca do hotelu America. Mají tam nejlepší all inclusive na ostrově. :)

      Vymazat
  2. Ta kabelka je nadherna! Jinak s dekorativkou to mam stejn,e vzdycky to taham a pak se stejne nemaluju :D Uzij si dovcu!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta Furla! ACH! Zasáhla mě do srdce! A to já nenakupuju a nic nepotřebuju! Ale to se teda chlap trefil, je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  4. přeji moc krásnou dovolenou. a závidím mallorku, že ano (i když tedy já jsem ten typ krkavčí matky, co by nejraději jezdil všude bez dětí).

    a ta kabelka je krásná. a v ještě hezčí barvě... no nic, já se jdu užírat vzteky a závistí a tobě přeji krásný svátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. :) Jinak tě za krkavčí matku nepovažuju, ani nikoho jiného, každý to má prostě jinak a je to tak dobře, pokud to vyhovuje všem zúčastněným.

      Vymazat
  5. Presne tak, ja sice ruzovou moc nenosim, ale takovouhle kabelku bych brala hned!

    OdpovědětVymazat
  6. S líčením mám to samé, tahám toho neskutečně moc a pak stejně použiju jen řasenku, rtěnku/lesk a bb krem :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hezkou dovolenou! Mě dostaly Ájovi ponožky, jsou boží:-D

    OdpovědětVymazat
  8. přeji krásnou dovolenou, já se nutím do balení už druhý den, jedeme sice až příští týden, ale když jsem doma nemocna, tak bych na to mela cas....jenze se porad ne a ne dokopat...ale už mám seznam :)
    tak ještě jednou pěknou dovolenou a šťastnou cestu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě balit nezačala ani dnes, určitě to dám zítra dopolko tak za jednu hodinu, já se s tím moc necrcám a vlastně mě to i baví. Brzo se uzdrav.

      Vymazat
  9. Nik díky, že sis při přípravách na dovolenku udělala čas, nám to všechno nafotit.

    A nejlepší je fotka s malým, je to takový smíšek, miluji jeho úsměv na fotkách a na živo to musí být super kluk!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, díky. Je super. Ten nejlepší. :)

      Vymazat
  10. Ty mas ale výbavu pekne::)
    http://barunkatwyxova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Takové články miluju. :) Pavlínko, hezky si dovolenou užíjte a v pořádku se vraťte. Budu se těšit, že nám sem pak hodíš nějaké foto z bílé pláže. :o)
    Nufinka je moc hodná a manžel taky. Furla je fakt pecka peckovní!
    A taky se mi strašně líbí MK hodinky.
    Jo a pro Esprit mám též slabost. :o)

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvic se mi libi sbalena polozka s rohlikem a ta ruzova Furla. Moc si tu dovolenou uzj.

    OdpovědětVymazat
  13. Mám hrozně ráda tyhle balící články :) Moc se Ti povedl :)
    Ta kabelka je doopravdy krásná :)

    OdpovědětVymazat
  14. bože, čtu a už jsem tě chtěla obvinit z plagiátorství - to není Tvoje dovolená, to je moje dovolená :-)
    přesně tak to mám já, vždy blednu závistí, co se v kdejakém videu či postu sype za úžasné ženské věci z kabelek, u mě by se vyřítily vlhčené ubrousky, houska, plyšový hrošík, banán, lžička, náhradní tričko velikosti 104, pitíčko, kniha říkanek (donedávna ještě plenka či chrastítko), atd. Funím pod tím nákladem jak Mašinka Tomáš.
    Taktéž balím pravidelně, resp. naivně makeup bag a nedotčený opět vybaluji. Přeji pěknou dovolenou.
    A propos odhadla bych, že je Vašemu prckovi tak nějak jako naší (v květnu 3 roky)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že je to všude stejné, jsem ráda, že zas nejsem takový exot a naprosto střelená. :) Jinak našemu malému budou v červenci už 4.

      Vymazat
  15. přeju hezkou dovolenou, pořádně si ji užijte. taky v pátek odjíždím, ale autobusem, takže mě čeká méně pohodlná cesta. manžel vybral krásné dárky! kde se takovýto chlapi s vkusem hledají? ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. Krásně sbaleno, obdivuju tvoji metodiku :). Makeup, oblečení, Ája, vše připraveno. Přeju příjemnou cestu a krásnou dovolenou.

    Manželovi se moc povedl výběr dárku k svátku, Nufíkovi taky.

    OdpovědětVymazat
  17. ty jsi děsně nudný střevo ... hlavně si nezapomeň vzít haranta, to je důležitý :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi musíš trpět solidním stupněm sebemrskačství, když tě tak nudíme a přesto sem chodíš. :) A navíc jsi evidentně velmi slušně vychovaná, když se neumíš pod svá slova ani podepsat a halíš se raději do anonymity. Takže dohromady tato dvojkombinace opravdu aspiruje na idiota roku našeho blogu. Písni na náš mail, rády ti předáme první cenu. Předpokládám, že jsi ani netušila, že tato soutěž na našem blogu probíhá a o to větším a milejším převapením pro tebe musí tvé vítězství být, i když pokud jsi alespoň trochu soudná (o čemž silně pochybuji, ale mám v povaze věřit vždy v lepší variantu, proto tedy připusťme, že jsi částečně soudná), tak pro tebe prvenství překvapením být vlastně nemůže.

      Vymazat
    2. Nic si z takových pasivních komentářů nedělej, kdo ví kdo sedí na druhé straně notebooku. Nic si z toho nedělej.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)