Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 5. 2012

Versatile Blogger Award

Ano, víme to, jsme zoufale ve skluzu, ale snad nám bude našimi milými čtenáři prominuto. Děkujeme za nominaci na Versatile Blogger Award holčinám z http://imperfectwonderland.blogspot.com/ a http://borderlola.blogspot.com/. Bohužel všechny blogy, které pravidelně navštěvujeme, mají tento post již dávno za sebou, takže nás v tuto chvíli již nenapadá nikdo, koho bychom my touto nominací poctily. Proto pevně věříme, že se spokojíte s nejzajímavější částí Versatile Blogger Award, a to 7 zajímavostmi o každé z nás. Jako vždy je Nuf červená a  já modrá.



Od té doby, co se mi narodil syn, nesleduju televizi. Myslím tím naprosto vůbec. Již skoro 4 roky jsem neviděla žádné zprávy, besedy, žádný film. Možná vám to přijde téměř asketické, ale nebojte, zase tak netrpím. Místo televize jsem přesedla k notebooku a vše sleduji na něm. Tak, jak nesnáším české telenovely typu Ulice, Ordinace, Pojišťovna a jiné, tak miluju ty americké. Pravidelně sleduji Glee, Gossip Girl, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, The Big Bang Theory, Once Upon a Time, Ringer, Revenge a Hart of Dixie. Vypadá to téměř děsivě, že. Skoro vám může přijít, že ten svůj zadek od PC nezvednu, ale chyba lávky. Když každý seriál s průměrně 22 epizodami rozprostřete do 52 týdnů v roce, není to opravdu nic strašného. A když přičtete absolutní absenci sledování TV, jsem vlastně proti všem docela troškař.

Já jsem tak obyčejná, že snad o sobě ani nic zajímavého nevymyslím - natož 7 věcí! Možná je zajímavé to, že jsem nikdy ani nezkusila cigaretu. Prostě nikdy. Nikdy mě to nelákalo, ani když to zkoušeli všichni důležití kamarádi okolo, i když jinak nejsem nijak asketická a nevyhýbám se lákadlům.

Poslední dobou ujíždím na zeleninových salátech všeho druhu a grilovaném vepřovém.

Ačkoliv teoreticky vím dost přesně, jak vychovávat děti a zvěř, v praxi jsem měkká a povoluju. Rozmazlím kohokoliv a samozřejmě se mi to nakonec nevyplatí. Mojí slabou stránkou je důslednost ohledně krmení. Prostě nesnesu, aby bylo jakékoliv mládě v mé péči hladem, byť by to byl největší rozmazlenec, byť by si nic nezasloužil, byť by měl místo kvalitní potravy dostat čokoládu (dítě) nebo škvarky (štěně).

Když jsem byla malá, říkala jsem si Pápika a naši mi tak dodnes říkají, naopak můj manžel mi vůbec neříká jménem, pro něho jsem Mňauk. Je to vlastně docela roztomilé, narozdíl od mojí nejlepší kamarádky, pro kterou jsem prostě Jedule jedovatá (sebekriticky přiznávám, že má naprostou pravdu, jsem JJ :))

Nemám pevnou vůli. Mojí specialitou jsou pondělky - pokud mi o něco jde (jíst víc zeleniny, napsat publikaci, přečíst odbornou knihu, která mě moc neláká, ...), často si plánuju, že od pondělka s tím začínám. A pondělky plynou a plynou....

Na sebe i své okolí kladu poměrně vysoké nároky, jsem puntíčkářka, ráda komínkuju, neustále něco uklízím a rovnám. Baví mě to, neberu to jako povinnost a domácí práci. Jednoduše se ráda obklopuji hezkými věcmi, a to nejen v oblečení, doplňkách a kosmetice. Proto je pro mě velmi důležité, jak to u nás doma vypadá, protože tam, kde trávím většinu času, se chci cítit dobře. Bordel u jiných ale nesoudím, protože naprosto chápu, že každý pro svůj klid a uvolnění nepotřebuje naklizeno.

Jsou dva nebo tři blogy, které sleduji ze škodolibosti nebo prostě proto, že mě zajímá, co zas za hrůzu ta blogerka byla schopná zveřejnit. Vy taky? 

Poslední dva roky se stalo pískoviště mým druhým domovem, přesto se tam stále jako doma necítím (asi to bude hodně dáno předešlým bodem)

Od dětství mám ráda trička. Když nakupuju, vždycky mě nějaké zaujme. I když mám i spoustu elegantních košil, velmi kvalitních svetříků a jiných fajn kousků, stejně preferuju trička. 

S uklízením a mojí maličkostí souvisí ještě jedna věc - když jsem "v procesu", tak se moc nekoukám vpravo a vlevo a vyhazuju vše, co mi pod ruku přijde. Pak se divím, že nám doma chybí návod k něčemu, záručák k něčemu jinému, složenky nebo chleba, který jsme ráno koupili.

Dovedu sledovat i nejpitomější seriál nebo show, která si na nějakou kvalitu ani nehraje. Nebývá to pravidelně, ale jsou chvíle, kdy si takhle strašně ráda peru hlavu.
Teď se třeba občas kouknu na Hotel Paradise a s mužem na sebe doma voláme "hálóóóó".  

Nekonturuji si obličej, nepoužívám rozjasňovače, gelové ani tekuté linky a rudé rtěnky. Vše z jednoho prostého důvodu - nesluší mi to (ok, je tu ještě jeden důvod - neumím to s nimi, ale tím se moc chlubit nehodlám). Přesto je neustále kupuji. Dříve jsem doufala, že snad někdy možná to s nimi umět budu a budu s nimi krásná a ještě krásnější. Dnes v to již dávno nedoufám, i tak nakupuji. Často, dost nekontrolovatelně, naprosto zbytečně. A vím, že se to v budoucnu nezmění.
V módě a kosmetice pro mě neexistují žádná osobní pravidla. Jsou sice věci nebo barvy, které zrovna nenosím, ale bojím se říct, že je nikdy nevezmu na sebe, protože znáte to. Něco se stane, přijde další trend nebo mi jen hrkne v hlavě a možná si koupím i ten žlutý lak na nehty :) 

10 komentářů:

  1. Naprosto super post!
    Ano, Hani, taky sleduji tak dva blogy ze škodolibosti a občas se dívám i na hotel Paradise. :D
    Pavli,u mě zase telka hraje furt jako kulisa. Hlavně tedy čt 24, ale do Ulice se mi nestrefuj jo? :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. taky nesleduji televizi. ovšem můj výběr na netu je trošku jiný: glee, greys anatomy, desperade housewifes, himym, tbbt, nově two and half man, protože si nemůžu pomoct, ale mám slabost pro ashtona kutchera, zatímco charlie sheen mě moc nebral. tedy jako někdy si televizi pustím, pak tam sedím, koukám do notebooku a po půl hodině si uvědomím, že vůbec netuším, co v té televizi vlastně je, tak to zase vypnu.

    taky sleduji některé blogy ze škodolibosti, ale raději to už nebudu říkat nahlas...

    pískoviště jsou super, že ano, ale jako doma se tam taky necítím. tak nějak mi většinou vadí ta společnost, která řeší čůrání, kakání, mlíko, kojení, těhotenství, hračky, spaní, jídlo a to, že se do práce určitě brzy nevrátí... panebože sice jsem ženská, ale kromě dělohy a prsou, mám taky mozek... a tak raději chodím s dětmi do lesa.

    OdpovědětVymazat
  3. Opět to máte úplně jiné než všichni ostatní a opět nejlepší. A ty mrchy pondělky mi taky plynou a plynou..:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Bezvadné počtení, jste skvělé! :) A taky jste mi čím dál sympatičtější, konkrétně prvními body jste si mě totálně získaly - vidím se v nich totiž do puntíku (no ok, jen ten počet seriálů je nižší ;-)).
    Těším se na další bezva posty!
    Verunka

    P.S. V nominujících máte dvakrát tentýž blog - to asi nebyl záměr, že?

    OdpovědětVymazat
  5. Důslednost ohledně krmení... hmmmm... možná to překrmování nějak souvisí s tím, že při posledním očkování králíka už se mi paní doktorka ani nesnažila naznačit, že zviřátko je obézní. Řekla mi to na plnou hubu :-D
    Ale jako jo, snažím se mu ty dávky už hlídat a už vypadá líp... :o)

    A na televizi nekukám už snad od střední. Ani ji doma nevedem :-) ale seriály na PC... jj, to je jiná. TBBT, HIMYM, Supernatural, South Park (Cartman je boží :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Supeeeer! Tieto "tajnosti" o blogerkach ma strasne strasne bavia, mali by sme to asi robit castejsie, takto mam aspon pocit, ze napr. vas poznam opat "virtual-osobne" o trosku viac :D.

    PS: Ked sa tu spustila taka debata - telku mavam pustenu na pozadi, lebo som bojko a mam pocit, ze v prazdnom byte sa ticho strasidelne rozlieha, milujem taktiez americke serialy (desperate housewives, big bang theory, californication,...), ale (hanba, hanba) aj niektore ich reality show (real housewives, toddlers & tiaras a pod.) :D.

    VeVe
    imperfectwonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Jako vždy skvostné a osobité.

    Na TV se nekoukám, vlastně když dávají novou slečnu Marplovou, nebo Poirota, případně olympijské hry, tak to ano. Seriály ale sleduji přes internet Game of Thrones, občas na Once upon a time (který mě baví snad jen kvůli Rumpelníkovi), jinak jsem spíš na ty britské, sledovala jsem Sherlocka, Downton, State of play, v podstaě cokoliv co se tváří jako britská detektivka má u mě šanci.

    Bude update Toma a ABU?
    A ještě mám gulity pleasures americký the voice, český jsem nedala.

    OdpovědětVymazat
  8. Nuf a její 4. a 6. bod mě opravdu rozesmály :-D

    A s Nik mám zase stejné to uklízení. Někdy si říkám, že je to prokletí, protože mě to strašně psychicky ničí, když je někde nepořádek. A je to celkem špatné, když bydlím na privátě se spolubydlícíma, který jsou totální prasata, otírají máslo do utěrky a neuměj po sobě ani utřít drobky ze stolu. Občas chytnu fakt histerickej záchvat a chce se mi brečet. Zavřu se do svého pokoje, kde mám krásně naklizeno, uklidním se a řeknu si, že služku už jim dělat nebudu (to jsem dělala první dva měsíce, kdy jsem bláhově doufala, že se v úklidech budeme střídat. Chyba, kluci si myslí, že vysavač a ostatní "čistítka" jsou jenom na okrasu) a na vše kašlu. Ať si shnijou!

    OdpovědětVymazat
  9. Chachá, na hotel taky koukám :) a televizi sleduju pouze když se učím a dělám něco do školy, protože to se hezky vyvalím na sedačku s noťasem a mám ji puštěnou jako kulisu :)

    OdpovědětVymazat
  10. S tou televizí po porodu to máme stejně. Na čas zvítězil Disney nebo Minimax a já mohla sedět u pc a po částech dojíždět seriály, ale dneska už jedem půl monitoru na půl monitoru, jelikož ve dvou letech slušně propadl youtube videím. (nejradši železniční přejezdy a celkově vlaky, zlatej Tomáš!!!)

    Ale největší moje peklo jsou dny, kdy je chlap služebně přes noc pryč - zavřou se za ním dveře a nastupuje mi neukojitelná chuť na všechno nezdravý jídlo světa kombinovaná s potřebou stáhnout si nejdebilnější filmy světa a bulet u nich :-D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)