Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

19. 5. 2012

OPI I eat mainely lobster

Venku svítí sluníčko, ale je stále ještě docela chladno. Nicméně tento víkend slibuje zase poměrně slušné teploty, což ve mně vyvolalo touhu po tropech, pláži, lenošení a zářivých barvách. Jojo, jsem vyloženě letní typ, zimu nemám vůbec ráda, jaro přežívám jen s vidinou brzkého léta a na podzim jsem naprosto nepoužitelná. Šup se mnou alespoň do Středomoří, nechápu, co dělám tady v Čechách.

Tropy a pláž musím bohužel odsunout do pozadí, lenošení zvládám poslední dobou denně a jsem v tom opravdu přebornice, takže zbývají jen ty zářivé barvy, a to je naštěstí lehký úkol, to si splním jedna dvě.




Když jsem si dnes ráno (článek píšu v pátek) procházela složku fotek, které mám pro vás na blog připravené, zarazila jsem se na tomto laku a věděla jsem, že je to přesně to, co jsem v tu chvíli hledala. O ničem jiném se mi dnes psát nechce, nic není tak ideálně barevné a navozující letní dny.



OPI I eat mainely lobster znáte jistě z mnoha českých i zahraničních blogů a jistě nejen těch lakových. Takže vynechám popis kolekce a vrhnu se přímo na lahvičku a pod její víčko. Krémovka. Můj základ, můj neoblíbenější finish. Přesto sem tam (alespoň v lahvičce) vidím malinké kousky něčeho - třpytky? To si netroufám řící, to je totiž pro tento kousek až moc silné slovo. Něco v něm ale je, avšak na nehtu převládá už onen zmiňovaný krémový finish. Kryje v jedné vrstvě. Pohádka, kterou si vyprávím pokaždé, když si kupuji nový lak, protože jedině ten, který opravdu kryje v jedné vrstvě, u mě obstojí, přestože již běžně dávám vrstvy dvě (kupodivu ještě nedávno tomu tak nebylo a já se spokojila vždy jen s jednou vrstvou).



Na fotkách vyšel lak o něco růžovější, než ve skutečnosti je. Je to spíše růžová oranžáda, pro mě téměř neonový kousek. Já vím, že jen pro mě, pro lakové odbornice to s neonkou nemá nic společného, ale mně úplně vyrazilo dech, jak zářivý, téměř řvavý je. Když jsem ho poprvé před několika měsíci lakovala, bylo šero, zima a já byla v té šedi naprosto šokovaná. Jako bych si rozsvítila žárovku, takže pro mě to prostě neonka je a basta. S nadlakem China Glaze Fast Forward Top Coat, což je můj jediný nadlak (nutno říci, že jediné jen proto, že je prostě nejlepší a já nemám potřebu mít doma druhý nejlepší, když mohu mít jedničku) vydržel asi 5 dnů, což je velmi solidní průměr a mně to tak stačí.






Co dodat na závěr? Pokud stejně jako já neovladatelně toužíte po letních teplotách a všem, co k létu neodmyslitelně patří, hoďte si na nehty nějakou šťavnatou barvičku a vězte, že budete k vysněným tropům hned o něco blíž. U mě to zaručeně funguje.

13 komentářů:

  1. Si ho nakonec asi fakt koupím taky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si ho nakonec asi fakt kup. Nebo čivavu, co kouše. Ta taky není k zahození, možná je méně řvavá a více "naše".

      Vymazat
  2. Pravda, taky mám s hezkým počasím spojené šťavnaté laky. <3
    Vypadá moc dobře a sluší ti. :)
    Co se počasí týče, vypadá to, že sepředpovědi splní, tak si ho musíme pořádně užít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jindy než v létě tyto šťavnaté barvy ani nenosím, jsem strašná konzerva.

      Vymazat
  3. Ten je krasny, dalsi lak, ktery nutne potrebuju. Pomoc!

    OdpovědětVymazat
  4. Ha, ten někde doma mám a po tvém postu bude příští lakovaný, úplně jsi mě na něj naladila!

    A jak s tím středomořím, chystáte se na dovolenku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, ano, chystáme se, za měsíc letíme na Mallorku, takže bude splněna i položka Středomoří. .)

      Vymazat
  5. Některý názvy bych si neměla překládat, když jim nerozumím, protože tenhle lak se mi moc líbil, ale po překladu už jsem na rukách viděla jenom ty nebohý humry:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, co děláš třeba u laků od Illmamsqui?

      Ale humřík je fajn.

      Vymazat
    2. Těch ještě tolik nemám a zatím jsem nepřekládala..a po tvém upozornění ani nebudu:-D

      Vymazat
  6. Dejni, na humra koukej jen jako na barvu a hned ti nebude nic bránit v nákupu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. You're so cool! I do not believe I've truly read something like that before.

    So nice to find someone with original thoughts on this issue.
    Seriously.. thanks for starting this up. This website is something that's needed on the web, someone with a little originality!

    My web page Tao Of Badass

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)