Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 5. 2012

Opakování matka moudrosti aneb zase jeden FOTD

Tak jo, když je chcete, já vám rozhodně v cestě stát nebudu, naopak vám sem zase jeden dám. Opět nic převratného, téměř totožné s minulým, trochu obměněné produkty, trochu jiná barva na očkách, ale furt typická Nik. Co byste ode mě taky mohli čekat, že....

Tvář:

MAC Face and Body in C2
MAC Blot Powder in Medium/Dark
MAC Select Moisturecover concealer in NC20
NARS Deep Throat blush



Rty:

NARS lipstick in Cruising
L´Oreal Contour Parfait in Rosewood




Oči:

Urban Decay Primer Potion
Elizabeth Arden Double Density mascara in Black
Urban Decay 24/7 Glide on Pencil in Stash (horní i spodní linka)
MAC eye shadow in Wedge (obočí)
Rouge Bunny Rouge eye shadow in Abyssinian Catbird



Jak můžete níže na fotkách vidět, stín RBR Abyssinian Catbird, který zde kdysi v recenzi Nuf popisovala jako hnědý v základu, je na mně naprosto jiný, po hnědé ani památka (naopak na jejím očku ta hnědá hodně vynikla), krásná kombinace khaki a antique gold. To jen pro ukázku toho, jak jedna věc na dvou lidech vypadá rozdílně. Nicméně souhlasím s tím, že je velmi podobný stínu MAC Henna. Mám ho nyní tady po ruce a je jeho téměř totožnou kopií.








15 komentářů:

  1. Ten NARS bych si taky chtěla pořídit:-) Nádherné líčení:-)

    GIVEAWAY ESSENCE REBELS:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě potřebuješ něco o hooodně víc krycího...
    Zkus dermacol cover - hlavně na ty pigmentový skvrny nebo co to je

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak asi jsem slepá, ale vidím jen mateřská znamínka/pihy a nevidím jedinej důvod je zakrývat.... :)

      Vymazat
    2. Jsou to pihy a nemám sebemenší úmysl je krýt. :)

      Vymazat
    3. Chi chi, proč mě nepřekvapuje, že to psal anonym? :)

      Vymazat
    4. anonym je tydýt, nepozná pihu od pigmentové skvrny.. Pihy je škoda krýt! Já doufám, že mi ty moje letní brzo vyskáčou :)

      Vymazat
    5. Sakryš, to já abych si jako typická zrzka snad koupila kýbl primalexu, ne? :-D Ti anonymové by se občas měli vrátit na novinky.cz a nezkoušet rozumovat jinde ..
      andrejiinka

      Vymazat
  3. Moc pěkné! Líbí se mi ty stíny :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten tien je skvely!! Idealna farba podla mna, ani nie velmi gold ani nie hneda...super! :-)

    VeVe
    imperfectwonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, moc ti to pasuje! Minulé FOTD se mi na tobě moc nelíbilo, ale tohle je opravdu moc moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  6. krasne!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné líčení! Líbí se mi ta NARS rtěnka ... také jsem si jednu nedávno chtěla pořídit, ale pak zvítězila YSL :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Všem moc díky, zase někdy nějaký FOTD vyfotím. I s pihama, to slibuju. :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)