Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 5. 2012

Nejlepší krémová tvářenka - BECCA Beach Tint

Víte dobře, že věci v našich kosmetických výbavách se opravdu často mění a střídají. Koupíme a prodáme, aby bylo místo na nové kousky. Já vám dnes ale konečně představuji jeden z těch nejlepších a nejověřenějších kousků, které mám.
Jedná se o krémovou nebo spíše gelovo-tekutou tvářenku značky Becca - Beach tint v odstínu Watermelon. Na tuto nenápadnou tubičku mě opět navedla Lisa Eldridge - můžu se zamyslet nad tím, zda jsou její tipy k nákupu tak skvělé nebo zda jde o náhodu, když tolik nakupuju :) No, to nechám na jindy, teď k věci.



Tubička se zdá malinká, ale je napěchovaná pokladem. Obsahuje jemný a lehounký krém, v mém případě zbarvený korálově. Složení pravděpodobně obsahuje silikony, protože narozdíl od jiných krémových nebo tekutých tvářenek Beach Tint nezasychá přehnaně rychle a nedělá fleky. Velice dobře se s ním pracuje na tváři, dokonale ho vpracujete do krému nebo makeupu. Efekt je přímo úžasný! Já osobně tento produkt používám pro jemné, nenápadné a hodně přirozené líčení, případě když tvářenky vrstvím. Když jsem loni od času konvalinek začala jezdit s koněm na vyjížďky na půl osmou ráno, obvykle jsem kapku Beach Tintu narychlo vpracovala do krému a běžela jsem. Určitě si řeknete, že koni je jedno, zda jsem nalíčená, ale přece jen po té třicítce to ráno po probuzení není barevně nejveselejší a Becca Beach Tint je přesně to, co v té chvíli bleskově pomůže. A jako bonus nakonec nikdo nepozná, že jste si dala nějaký makeup - máte prostě jen svěžejší líčka a mnohem lépe se hodíte do lesa plného svěžích tŕav a čerstvého vzduchu :)




Hodně žen má s krémovými tvářenkami problém - bojí se nanášení, skvrn, jednolitosti, neumí to s nimi. Dám vám proto tip na štětec a pokusím se i fotkami ukázat jeho použití.
Tento Becca štětec na krémové tvářenky a/nebo bronzer jsem si koupila tak nějak naslepo. Strašně se mi líbil, ale moc jsem nevěděla, jak s ním budu zacházet. Ale jde to báječně.
Štětec sám od sebe jde naprosto skvěle do ruky, je spíše kratší a podle mě to je lepší než dlouhé rukojeti. Jeho vlas je snově měkký, hladký, poměrně pevný - co se mi šíleně líbí, je barevnost a duhovost jednotlivých vlasů. To by tedy samozřejmě v nanášení nemělo nějak zvlášť pomáhat, ale mě to teda pomáhá moc :)
Určitě vás napadlo, že je štětec úplně stejný jako jsou ploché štětce na makeup, ale není. Tím, že je kratší a pevnější, je mnohem přesnější a vlas má udělaný tak, aby nežral produkt. Osobně nemám lepší štětec na Beach Tint. Zkoušela jsem používat i svoje milované štětce od Illamasqua a samozřejmě to šlo velmi slušně. Vytlačila jsem trochu produktu na hřbet a ten jsem vpracovala do Illamasqua štětce, následně jsem naťupala a nakroužila na jablíčka. Jak říkám - šlo to, ale spotřebovala jsem až trojnásobné množství tvářenky oproti Becca štětci. ten vydá vše, co vytlačíte z tuby. V tom je prostě geniální.
Je velmi dobrý i na konturování tváře krémovými bronzery, ale na tuto činnost je pro mne snadno nahraditelný. Na Beach Tint nikoliv. V nouzi jej slušně využijete i na klasický makeup, ale trochu se zdržíte a bude vám chybět délka vlasu, která pomáhá při roztírání do neviditelného efektu.






Samozřejmě můžete Beach Tint nanášet i prsty, jen já prostě makeup raději nanáším štětci. Mám to ráda, baví mě to, mám to štětci přesnější a v neposlední řadě nemám ráda špinavé prstíky od barev.

Strašně mě mrzí, že moje fotky s nanesenou tvářenkou nejsou příliš vypovídající, skoro na nich není nic vidět. Ono nemá být vidět moc, jen určitá svěžest, ale zde si foťák opravdu pochutnal.




Na dovolenou vám plně postačí do kabelky nebo batůžku. Má být voděodolný - to neposoudím, ale v žádném případě se nedočkáte fleků ani map. Je pro mne těžké hodnotit výdrž, protože barevně se mnou dokonale splyne a já mám pak pocit, že to já tak dobře vypadám a tvářenku že nemám. Miluju ho a věřím, že si ho zamilujete i vy. Pro sněhurky doporučuji nějaký berry odstín, jinak tento korálový určitě padne skoro všem.
Měla bych zmínit, že Beach Tint má být určen i na rty, ale tam já ho nepoužívám. Na rty patří rtěnky, lesky a balzámy, ještě jsem neměla tvářenku nebo tint, který by opravdu dobře padl mým rtům, aniž by je vysušovat a popravdě nevěřím tomu, že takový existuje. Rty potřebují jiné složení, proto nevyžaduji, aby jeden produkt uměl uspokojit tváře i rtíky.
Pokud jsem vás nalákala, poddejte se tomu! Určitě Beach tint vyzkoušejte.

21 komentářů:

  1. Hani, tak to musím mít :) Už zase další krémová tvářenka, se kterými to vůbec neumím, ale asi zase podlehnu. Dá se vlastně Becca sehnat někde u nás, nebo jen net?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, to teda nevím, zda se dá sehnat u nás. Podle mě ne, jen na netu. Ale určitě to není problém. Úplně nejlepší je přímo butik Becca. Jeden jsem navštívila v Londýně a byl to pro mě super zážitek!

      Vymazat
  2. Terezko, teoreticky by měli mít Beccu v nějakém salonu V Celnici 4. Ale nevím, jestli ji tam fakt mají, navíc jediný článek, který jsem o tom četla (ELLE) popisoval Beccu jako značku minerální kosmetiky, což je samozřejmě pitomost :-(
    Mě ty tvářenky taky hodně lákají, ale já prostě ty krémovky pak nepoužívám, vůbec nevím, proč, protože vypadají super. Já teda měla štěstí a ještě jsem nenarazila na takovou, se kterou by se špatně dělalo.
    A teda pokud někdo chcete něco od Beccy, tak asi co nejdřív, četla jsem, že značka změnila majitele a ta nová paletka je kvalitou někde úplně jinde. A taky spousta věcí končí :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako je fakt, že složení úplně dokonale přírodní není u ničeho, co jsem měla nebo mám. Ale mě to nevadí, vím o otm a uvědomuju si, že právě díky tomu jsou jejich produkty na pleti tak neuvěřitelně hladké.

      Vymazat
    2. Jako ona přírodní není a ani si na ni nehraje, akorát vyrobili jeden minerální makeup a tvářenku a myslím, že by to minerální šlo klidně dát do uvozovek. Já mám od nich jednu paletku a mám ji strašně ráda a ráda bych zkusila něco dalšího, tak by mě zajímalo, jestli ji tam fakt mají. Snad se tam někdy dostanu :-) Jen mě prostě trochu nakrklo, že psát o té značce jako o minerální kosmetice znamená o ní nic nevědět (jako EL má taky minerální makeup a taky to z ní nedělá "značku minerální kosmetiky", že jo ), takže mám trochu obavy, jak to tam s ní bude vypadat...

      Vymazat
    3. Reni, díky za tip, Celnici mám kousíček od práce, tak tam někdy po ní zaběhnu :) Doufám, že tvářenku seženu ;)

      Vymazat
    4. měl by to být salon Pevonia Botanica

      Vymazat
  3. Mám ji taky, v odstínu raspberry a je fenomenální, až neskladní fig, okamžitě ho koupím. Ta tvářenka je velmi přirozená a drží celý den, což se o ostatních krémových výrobcích tvrdit nedá. Sice je skutečně prťavoučká, ale určitě ji spotřebuji celou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Day, tak to ti projedu blog, jestli už byla recenze! Právě ten odstín bych asi přikoupila taky. Fig nevím, zda není už dost tmavý. Já krémovky nosím hlavně od jara a v létě a v zimě zas pudrovky. A je fakt, že balení je malinké, ale mě teda překvapilo, že nemám velkou spotřebu.

      Vymazat
  4. Barva se mi zdá dost výrazná, ikdyž na tváři vypadá přirozeně. No jo no, Becca je fajn, mám od ní ráda rozjasňovač(také vychválen Lisou).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Becca je podle mě strašně dobrá značka, rozjasňovač, tónovák, pudry...

      Vymazat
  5. Hani, tak ta vypadá výborně, hned bych si ji pořídila... jen se bojím, jestli se snese i s mojí mastnou pletí a vydrží, a taky jestli jí budu umět nanášet...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, ono to složení je takové příjemné, že sedne dost. Obecně bych řekla, že tekutější tvářenky drží hodně dobře. Některé právě drží až moc a strašně rychle zasychají. Beach Tint nezasychá tak rychle, proto je lepší na nanášení.

      Vymazat
  6. Můj sen - sehnat takové pomocníky na make-up a líčení, které člověka vylepší, ale přitom vypadá, jakoby byl nenamalovaný.
    Tohle vypadá fakt hezky. A přiznám se, že i já mám strach z tvářenek. Nikdy jsem žádnou nezkoušela (z čehož plyne, že ji vlastně ani neumím použít), páč mi přišlo, že stačí menší trapas a jsem rudá až za ušima. No a do toho kdyby byla ještě tvářenka...
    Ale zas podle těch fotek to vypadá tak krásně a nenápadně... no z předsudků se pomalu stává dilema. Jít do toho, nebo nejít... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jít :) Jsem si jistá, že pro začátečníka je BT moc dobrý. Určitě lepší než třeba Benefit a jiné tekuté tvářenky.

      Vymazat
    2. Magdi, neboj se toho! Tvářenka je nutnost, úplně pozvedne celý make-up i když třeba žádný nemáš, jenom to prostě vypadá přirozeněji a zdravěji.
      Tahle se mi moc líbí a Nufin popis trochu odboural moje obavy z krémových tvářenek. A protože tvářenek není nikdy dost, nejspíš ji zařadím na svůj kup-list :-)
      Verunka

      Vymazat
    3. Holky, vy víte jak na mě :-D připisuju tvářenku taky na wish-list :o)

      Vymazat
  7. Tuhle značku bych strašně chtěla i u nás! Viděla jsem už spoustu zahraničních blogerek jí používat a ráda bych jí taky vyzkoušela...:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se zde objeví, taky bych si ráda odstíny vybírala naživo. Na netu je to přece jen těžké, mají jich hodně.

      Vymazat
    2. já tuhle značku miluji, též bych ji ráda měla tady v Čechách, prozatím nakupuji v britských eshopech a kupodivu jsem se zatím s barvou nesekla (vždy si vygooglim a hlavně ověřim na youtube videích), jinak údajně by měla být k dostání v salonu Pevonia Botanika v Praze, V Celnici, ale nemám to osobně ověřeno

      Vymazat
    3. Já jsem právě napoprvé objednala světlejší korektor, ale jinak jsem se potom taky zorientovala.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)