Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 5. 2012

NARS Pure Radiant Tinted Moisturizer in Light2 Alaska

Tento post jsem měla napsaný ještě dříve, než Nuf začala minulou neděli večer psát o dvou produktech NARS, o nichž jste si v pondělí na blogu přečetli, takže musím dodat pár slov na úvod.

Pokud jste z její recenze nabyli dojmu, že já jsem zapřísáhlou milovnicí NARSu, tak tomu tak rozhodně není, i když to může na první pohled tak vypadat. S NARSem mám sice obrovské a několikaleté zkušenosti, ale nemám ráda vše. Jejich stíny nesnáším, nelíbí se mi pigmentace, mletí a hlavně mě po nich neskutečně pálí víčka, jejich tužka na oči Longer Than Life je průměrná, možná spíše podprůměrná a rozhodně bych si ji už nikdy nekoupila. Totéž platí o stínech. Mám jednu jejich rtěnku, která mi nesluší (což tedy není chyba produktu) a hlavně má úplně jinou texturu, než byste u polomatné rtěnky čekali. Takže já prostě z NARSu všeobecně nejásám. Ale klidně přiznám, že některé věci prostě umí. Stejně jako Nuf upřednostňuje Chanel (čemuž naopak já vůbec nerozumím, protože s touto značkou mám spíše špatné zkušenosti - stíny, makeup, rtěnky, tvářenky, také jsem toho vyzkoušela dost a nikdy se nic natrvalo u mě neusadilo), tak já mám doma nejíce věcí asi NARS a MAC. To je celé tajemství mého vztahu k NARS. Takže když už to nyní víte, tak se v klidu můžeme posunout blíže a prozkoumat další kosmetický kousek. A ano, bude to opět NARS. :)

Když nedávno přišel NARS s novinkou Pure Radiant Tinted Moisturizer, vlastně to se mnou poprvé ani nehlo, onu událost jsem úspěšně ignorovala, protože já svůj top makeup už měla. Pak se rozpoutala menší diskuze na MUB a já stále jen četla a ani nehledala swatche. Věděla jsem, že se v té době do Prahy nedostanu a nechtělo se mi vybírat odstín naslepo na hqhair, kde obvykle NARS produkty nakupuju. Jenže pak přišla Hanička Hanele se svými přebytky a já v nich zahlédla černou tubu a bylo jasné, že tentokrát už nebudu hluchá, slepá, nebudu nehnutě sedět a jen koukal a ignorovat jasné znamení. Takže jsem urychleně nakoupila.



Tinted moisturizer dostanete v černé plastové tubě ve velikosti 50ml. Solidní velikost na makeup, normální na tonovací krém. Příjemný je i SPF 30, přestože já si v létě mažu obličej vždy SPF 50 krémem na opalování do Biodermy.



Sežente ho v několika odstínech, myslím, že si vybere téměř každá, i když nevím, jak to bude s bledulkami, protože já mám odstín Light2 Alaska, což je druhý nejsvětlejší odstín, a to běžně nakupuji u MAC odstín NC 25, takže ty z vás, které jsou NC/NW 15, možná z výběru světlých odstínů úplně nadšené nebudou, ale to pouze odhaduji, protože jsem ten nejsvětlešjí odstín naživo ještě neviděla.



Alaska je béžová. Nemá výrazný žlutý podton, rozhodně nemá ani fousek růžové. Je přirozená a krásně splyne s pletí. Přestože na mojí ruce vypadá světlejší než má pleť, po rozetření na obličeji neuvidíte naprosto žádný přechod. Konzistence je taková, jaký je sám název - prostě tonovací krém. Naprosto jiný než můj MAC Face and Body či jiné makeupy. Toto je krém v pravém slova smyslu a jako krém se i roztírá, tedy nejlepší je dle mého ho nanášet prsty, štětec určitě není potřeba.


 

Voní jemně, svěže, letně, nevtíravě. Tedy moc příjemně, ale kdyby nevoněl, vůbec by m to nevadilo. Velikou výhodu vidím v tom, že se dá krásně vrstvit. Mějme na paměti, že je to tonovací krém, tedy žádné přehnané krytí od něj nečekejte, jen dokonalé sjednocení pleti (takže moji pihy jsou stále stejně viditelné :)) Pokud ale přidám ještě jednu vsrtvu, mám pocit, že krém začíná solidně krýt a tato jeho schopnost je dle mého soudu rozhodně větší než u již zmiňovaného MAC Face and Body (který je ale rovněž mnohými považován spíše za tonovací krém než makeup v klasickém slova smyslu a jeho nanášení dost ovlivňuje jeho výslednou krycí schopnost, ale o tom až někdy jindy v samostatné recenzi).

Finish je opět ideální na letní měsíce. Tedy - nematuje, toho se samozřejmě od tonovacího krému nedočkáte, ale naopak hezky rozzáří. Není dewy, není ani glow, je přirozený. Dle mého nejlepší varianta.



NARS Tinted Moisturzer je  nejlepším kosmetickým výrobkem, který jsem si v tomto roce koupila,

ALE
(ale ono se vždy nějaké ALE najde) má pro mě osobně jednu vadu. Myslím si, že je to jen můj problém, pokud vím, tak holčiny, co ho mají, tento problém nikdy nezmínily. Začínám ho totiž podezírat z toho, že se mi po něm trochu zanášejí pory na bradě a nose. Není to nic hrozného, ale brada je najednou o něco hrubší a na nose přibylo pár černých teček. Nejsem si stoprocentně jistá, zda je to vinou tohoto tonovacího krému, ale jelikož jsem v poslední době nezměnila vůbec nic ze své péče a líčení a pouze zařadila tento krém, myslím si, že jsem viníka objevila. Pokud ho některá z vás doma máte, budu moc ráda, pokud mi do komentů napíšete, zda se vám stala podobná nehoda, nebo zda jsem opět v něčem pitomě jiná a spešl. :)

12 komentářů:

  1. Tak myslím, že jsme se docela pěkně shodly. Já o něm psala hned, jak dorazil, mám nejsvetlejší Finland a ten podtón je spíš neutrální. Psala jsem o něm recenzi, mám tam i porovnání barev s Vitalumier Aqua a fotky na sluníčku, ale nechci ti sem spamovat svůj link. Kdyžtak je to pod dubnem. Super recenze:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem si tvoji recenzi přečetla a ano, shodly jsme se prakticky naprosto ve všem.

      Vymazat
  2. Na Tinted Moisturizer jsem měla také zálusk, hlavně pro přečtení všech těch recenzí jsem se na něj moc těšila, bohužel i nejsvětlejší Finland je na mě tmavý :(
    Jinak výborná recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím, že pro úplné bledulky tam odstín prostě není, což je škoda. Ale snad NARS v jiných svých makeupech je lépe vychytaný.

      Vymazat
  3. Tak já jsem možná spešl s tebou, neboť přesně tohle řeším už pár dní. Používala jsem ho když jsem si ho koupila, ale to jsem měla na obličeji celkem výrazné červené fleky, které mi nezakryl, tak jsem ho odložila s tím, že je prostě na nic. Před časem jsem se k němu vrátila a vzhledem k tomu, že jsem měla moc pěknou pleť a nebylo co maskovat, docela jsme se spolu sžili. Jenže pleť se mi začala zhoršovat, viditelně se mi ucpávaly póry hned druhý den po důkladném vyčištění proužkem, šílenou jsem ji měla i po enzymatickém peelingu Sampar, po kterém mi předtím vydržela pleť týden heboučká jak prdelka miminka :-) Takže jsem ho zase odložila, vrátila se k BB krému a čekám, co se stane... Nicméně ač jsem teda nejvíc podezírala ten Nars, nebyla a pořád nejsem si tím úplně jistá, protože jsem před měsícem změnila noční krém a denní taktéž, navíc denních střídám víc, resp. testuju různé vzorečky, takže já mám adeptů víc, proto teď musím vytáhnout nějaké příspěvky z archivu, dokud tohle nevyřeším :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, to je mi teda líto, že nejsem jediná. Navíc mi to psala i Renča, takže se obávám, že to bude spíše pravidlo, i když jsem to dosud v žádné recenzi nečetla. Nebo prostě jen my tady v našem českém rybníčku takto podivně reagujeme.

      Vymazat
  4. Hm, tak to je škoda, že ucpává póry, když je jinak tak fajn. Pokud začnu nějaký přípravek podezřívat, že tohle dělá, pak se mu vyhýbám jak čert kříži, i když to nemám potvrzené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, nápodobně. Ale fakt mě to u tohoto kousku sejří hodně moc. :)

      Vymazat
  5. Tak ja to asi trochu zamotam. Samotny NARS mi pory neucpava. Ale v kombinaci s pudrem ano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, a jaký pudr používáš? Já mám stále MAC Blot, který dávám na každý svůj makeup, bez něho bych být nemohla, takže varianta bez pudru pro mě ani nepřichází v úvahu.

      Vymazat
  6. Ja si taky u narsu odstin nevyberu. :-( Ale nastesti moc na tonovaci kremy nejsem. Ale rikala jsem si, ze kdyz uz, tak nars a asi evidentne ne :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho musím ve všem jen a jen chválit, ale to zanášení poru tam prostě je, to se mu bohužel nedá upřít.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)