Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 5. 2012

Můj (Nufí) vztah ke značce NARS

NARS jsme s Nik začaly objevovat už před drahnou dobou, české blogy o této značce ještě mlčely, ale pravděpodobnější je, že byly ještě v plenkách.
Bohužel musím říct, že já osobně jsem si vztah k této značce nenašla, ačkoliv jsem jí dala - a jak vidíte, kontinuálně dávám - mnoho šancí. Vyzkoušela jsem několik krásných barev očních stínů, tvářenek a taky několik druhů a barev rtěnek. No, většinou jsem byla nadšená barvou, ale jinak nastalo zklamání. NARS mi nedrží a nedrží :(

Představím vám dnes dvě věci, které mám ve skříňce právě teď.
Oční mono stín Lhasa - i po nezdarech s jinými odstíny jsem dlouho uvažovala o tomto odstínu, protože se mi z recenzí dost líbil. Když se mi tedy náhodou dostal výhodně k rukám, byla jsem moc ráda. Nebudu moc pitvat balení značky NARS - na netu je obvykle kritizováno, ale mě se líbí. Je jednoduché, není zbytečně velké a čisté já si ho udržím čistícími ubrousky, takže sklon k otiskům přežiju. Odstín Lhasa je prvním z očních stínů NARS, které mají skutečně jemnou texturu - hovořím o množině toho, co jsem vyzkoušela a nevylučuju, že jsem neomylně vybírala hrubší nebo třpytkatější barvy. Přesto mě Lhasa moc potěšila hned po otevření krabičky. Jemností i barvou. Podle recenzí jsem čekala jemný mix šedavé levandulové s nádechem mauve, ale naživo v panu vidím světlou taupe s levandulovým nádechem. Zajímavé je, že po nanesení na pleť je jakákoliv fialka fuč a mám na sobě mix šedavé a jemné hnědé. A to se mi fakt strašně líbí. Moc a moc. A zřejmě mi ta barva sluší, protože hned první den, kdy jsem si Lhasu nalíčila, jsem nezávisle na sobě obdržela dva milé komplimenty (od žen!!!). Takže JO! První stín od NARS, který mě okouzlil.
Na tomto místě chci zdůraznit, že jsem si jistá, že na ostatních bude i fialový podtón stínu patrný. Já tyto podtóny ve stínech docela často nějak neutralizuju a tam, kde Nik odhazuje fialový stín oknem, já nadšeně líčím holubičí šeď nebo klasickou taupe.






Ovšem je tu i horší stránka. Fakt mi moc nedrží. Bez báze ani ránu! Ale v žádném případě! Pokus jsem pochopitelně udělala a po dvou hodinách jsem znechuceně otírala slité vrásečky i pokožku pod okem. To fakt nejde. S pečlivě nanesenou bází je výsledek mnohem lepší a rozhodně vydrží klasický den. Ovšem i tak mám mnohem lepší držáky, v tomto ohledu je stále NARS u mě slabý...



Moje shrnutí je tedy takové, že ta barva je super, moc se mi líbí, stíneček je měkký a jemný a nechám si ho aspoň chvilku i přes to, že fakt nedrží :)

Druhým kouskem, který vám dnes představím, je rtěnka perfektně odpovídající aktuálním kosmetickým trendům. Ostrá růžovka s polomatnou až matnou texturou. To by šlo, ne?

NARS Semi Matte Lipstick v odstínu Schiap




Ohledně obalu se nebudu opakovat - NARS je NARS a můj názor je popsán výše. Rtěnka sama o sobě je hned od startu milým překvapením. V tyčince není suchá a líčení s ní probíhá úplně normálně. Neřeknu, že přímo nějak luxusně klouže po rtech jako balzám, to zase ne. Ale v žádném případě nedrhne a necuckuje hned při nanášení, jak je tomu bohužel často u matných textur jiných značek.
Barva je intenzivní, výživná a nekompromisní. Pokud se omylem ukliknete a objednáte špatně, tohle není ten typ rtěnky, u které si řeknete "no nic, to utahám". Tuhle barvu musíte vybrat cíleně a schválně a lépe je dopředu vědět, jak ji hodláte uchopit. Já jsem věděla, takže jsem barevně moc spokojená.



Horší je to, že mi asi bohužel nesluší k pleti a zubům - mám s ní snad namodralé nebo našedlé zuby, což nesnesu. Možná, kdybych dovedla chvilku chodit po venku a nemluvit nebo se nechechtat, ale to nedovedu, takže propad. To jsem teda netušila a rozhodně jsem s tím nepočítala. Doteď to moc nechápu, protože všechny parametry jsou teoreticky v pořádku a ta barva by mi měla dokonale sedět. A tak si myslím, že je to prostě tím, že je to zase ten zpropadený NARS! Proč by mi taková pecka jinak dělala divnou barvu zubů? To fakt není fér :(



Abych vás neošidila o podstatnou část recenze - na to, že jsem koupila polomatnou rtěnku, je pocit při nošení slušný. Nevysušuje. Vzhledem k intenzitě barvy je dobré nanést ji skutečně precizně - štětečkem nebo rozetřít do rtu prstem, pak vydrží do jídla v pořádku. Po jídle je ovšem samozřejmě nutná pořádná úprava, ale to je už dáno samotnou barvou. Oproti jiným matným rtěnkám si můžete dovolit promnout rty o sebe, aniž by zhrudkovatěla. Z mé sbírky to líp umí pouze matný Chanel.
Musím ale říct, že mám mnohem lepší rtěnky. Polomatná textura je sice zvládnutá velmi dobře, což hodnotím vysoko, protože s tímto bodem mívají problém skoro všechny značky dekorativní kosmetiky, nicméně přijde mi, že se barva na rtech po chvíli tak nějak potrhá a už taková zůstane. Není to příliš znát a kromě mě to nikdo neviděl, ale pro nás detailistky je to bod dolů.
Takže já nevím, jak myslíte. Kdo jste odvážné nebo zamilované do konkrétního odstínu - což bych v případě Schiapu pochopila - kupte a dejte vědět. Nekupujte si ji vy, které víte, že máte rády lehké a lesklé rtíky. Já NARS Schiap odhazuji v dál, tu svoji růžovou jsem nedávno našla a už dnes se strašně moc těším, až vám ji předvedu.

Takže jak to mám tedy s NARSem? Zlí jazykové tvrdí, že ho nemám ráda (ano, Nik, řeč je zde o tobě), ale já jsem se snažila a šance dostává opakovaně. Podle mě je to prostě přechválená bublina, kterou opět blogosféra vytáhla na světlo Boží, aby zde mátla slušné ženy. Asi v komentářích dostanu zabrat, ale toto je můj názor :)
Přeju vám všem krásný start nového týdne a moc se těším, že na ulicích potkám více barev!

27 komentářů:

  1. A přitom ta rtěnka vypadá tak hezky :(

    OdpovědětVymazat
  2. Jediné co mě stále drží od Narsu zpátky jsi právě ty, protože jsi jediný člověk na blogové scéně co se nebojí zkritizovat profláknuté značky jako je Nars, nebo MAC. Zbytek je chválí už jen proto, že je to Nars a jejich účinky si asi namlouvá nebo já nevím. Minule jsem se zaměřila v Sephoře na ten modrý stín se třpytkama (nevím název teďka) co tu byl jednou recenzován a opravdu se na prst nedostala ani jedna třpytka, takže já tvým recenzím prostě věřím.

    Přesto mě ale teda ta rtěnka uplně bere a kdyby ses jí chtěla zbavit, tak tady tady tady :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simbli, to je jistě škoda. Rozhodně něco vyzkoušej, koneckonců jako pravý kosmetický nadšenec bys prostě měla :) Každému sedí něco jiného a je klidně možné, že u NARSu najdeš něco, co mně uniklo.

      Vymazat
  3. Mě naštěstí Nars nikdy nelákal, tedy jeden jeho lak ano a ten už mám a tím jsem skončila a jsem ráda, že nemusím litovat, když všichni nad ním tak opěvně pějou a já doteď vlastně nepochopila nad čím..:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Mě to přijde jako slepá honba za čímkoliv populárním :)

      Vymazat
  4. mě nars taky naštěstí neláká (ani mac ani podobná hodně profláklá značka) a tak děkuji za článek, protože teď vím, že vlastně o nic nepřicházím.

    jo ale ta rtěnka vypadá fakt boží...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapila bys mě, kdybys své zájmy upřela tímto profláklým směrem. Na druhou stranu by mohlo být dost zajímavé někdy porovnat profláklé znyčky s těmi, co zkoumáš ty. To taky, myslím, nikdo nedělá...

      Vymazat
    2. hele tak jako já jsem měla třeba nars orgasmus v plánu porovnat s minerálním makeupem (je to snad nejvíc dupovaný odstín, co znám)... ale tak nějak se mi nechce, prostě nars je nuda. každý to má, každý to zná, a kdo to nemá, ten to chce a má to vystavené minimálně na wishlistu. prostě nars nudí... a prudí...

      Vymazat
    3. No a to si vezmi, že navíc strašně kolísá kvalita - já jsem měla Orgasm třikrát (to je mi zase odhalení :D ) a první a třetí byly jemnější a druhý byl hrubý a prášil a nedržel. Navíc se komplet vysypal z balení, ačkoliv s věcmi zacházím velmi opatrně.
      Ale barva je to fakt moc pěkná a povedená. Nicméně rozhodně se najdou i typy, kterým nesedne. Hlavně má dost zlatých třpytek.

      Vymazat
    4. já jsem ho kdysi měla... a moc mě to neohromilo (možná to byl ale ten psychologický efekt profláknutosti aneb nemůže se mi přece líbit něco, co se líbí úplně všem), takže už orgasmus nemám. ale nedávno jsem o něm uvažovala opět (takže neboj, jsi naprosto normální) (navíc teď mají v sephoře 2+1 týden, to jen že já promeškala ty obrovské 40% slevy nedávno...)

      Vymazat
    5. Jistěže, musíme se zde vzájemně ujišťovat, že jsme normální! Jinde o svých nákupech raději ani neceknu...

      Vymazat
  5. sakra a zrovna na tuhle rtěnku jsem koukala v obchodě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však rozhodně vyzkoušej aspoň z testeru. U rtěnek je to strašně individuální a každá hledáme a sneseme úplně něco jiného.

      Vymazat
  6. Nuf, máte s Nik ten dar, že i když danou značku vůbec osobně neznám a nemám nejmenší ponětí co bych s tím dělala, tak dokážete recenzi napsat takovým stylem, že mě to velice baví číst. Určo se opakuju, ale je potřeba to zdůraznit :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkujeme a klidně se opakuj :)

      Vymazat
  7. No a mě teď láká Lhasa..:)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak přednedávnem jsem tady chválila rty Nik, když nám představovala své rudé chanelky, a teď musím pochválit i Nuf, protože její rty jsou také nádherné. Máš moc krásný tvar! A takhle to vypadá, že ti barva nádherně sedne. Ale když se v ní necítíš, přes to nejede vlak. Škoda jí, je opravdu nádherná.
    Jinak se přiznám, že jsem NARSem nedotčená - a zatím nijak nelituju. Líbí se mi velký výběr tvářenek a rtěnky by mě taky lákaly, ale jak jsi jí tady popsala, tak z ní mám skoro stejný pocit, jako z rtěnek Barry M, které jsou cenově o několik tříd nižší. Jak textura, tak výdrž a dokonce i obaly jsou podobné. Mno, asi se ještě nějaký ten pátek bez NARSu obejdu...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kurňa, teď jsem si to šla zkontrolovat - to byly taky tvoje rty v té červené! Ach ach, omlouvám se za svou blbost :-( No, ale aspoň vidíš, že nekecám a že máš rty doopravdy krásné!

      Vymazat
    2. V pohodě, naprosto chápu, že je pro vás těžké se v nás dvou vyznat. A ono to ani nevadí, prostě kdo chce, ať si zu počte, o víc nejde :)
      Rtěnky Barry M neznám, takže vůbec nemůžu reagovat.

      Vymazat
    3. To ne, to není o vyznání se. Jenom jsem si kdovíproč zafixovala, že červené rtěnky jsou Nik. Fakt jsem se nechtěla nikoho dotknout, přísahám! Příště se polepším, budu pečlivěji číst a pamatovat si a kontrolovat své komentáře :)

      Vymazat
    4. Verunko, my se v žádném případě ani jedna neurážíme, skutečně se nemusíš omlouvat :)

      Vymazat
  9. Musí se ozvat aspoň jeden Frantův příznivec, že jo :-) I když teda souhlasím s každým slovem recenze. Já mylsím, že ta obliba má takové dvě vrstvy - jedna je to, že být Francouz a nazvat někdy v 80.letech v USA tvářenku Orgasm je naprosto geniální marketingový tah a prodávalo by se to, i kdyby to nebylo na obličeji vůbec vidět nebo po tom půl národa olezlo. Ale další věc je (a proto si myslím, že je dost oblíbený i u beauty bloggerek, který jsou jinak poměrně vybíravý - nemám na mysli nikoho v Čechách), že třeba barevně je často fakt unikátní. Třeba ty dua očních stínů fungují naprosto úžasně, i když často vypadá daná kombinace šíleně. Ale ta kolísavá kvalita i v rámci jednoho odstínu je fakt problém, to vůbec nepopírám. Já měla zatím velký štěstí, že jsem neměla nic, s čím bych byla nespokojená, ale zas na druhou stranu znám dost dobře Francouze a jejich přístup k věcem, takže je mi jasné, že ty stížnosti nejsou jen výplodem nějakých jedovatých jazyků :-) A je to škoda, protože spousta věcí je fakt super, plno barev unikátních. Mám teď třeba duo Cordura a kvalita je naprosto srovnatelná s RBR. Blbý je, že to nikomu nemůžu doporučit, bo takový je klidně možná jen ten můj kousek...
    Jo a teda Lhasa mě taky lákala, bohužel moje pleť vyžrala vše, kromě šedé, takže nic.
    renajell (to abyste si nás s Martinou nepletly :-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si říkala, kde seš! Ty, takový NARS-nadšenec :) Jsi jediná, o které vím, že jí stíny drží a je spokojená.

      Vymazat
  10. Mňa ten Nars hrozne láka. Teda vlastne iba lícenky, ale ako veľmi! A neviem sa rozhodnúť medzi lícenkou od Narsu a lícenkou od Benefitu a toto ma zase trošku odradilo od Narsu. Nevieš, aká je jeho cena? Na internete som našla, že 690 alebo 890kč...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceny u nás neznám, ale myslím si, že některé tvářenky od NARS jsou moc fajn. Rozhodně bych volila nějakozu matnější, pak bys mohla být spokojená.

      Vymazat
  11. 890. Já třeba Benefit mít vůbec nemůžu, strašně se mi některý odstíny líbí, ale za dvě hodiny po nich není ani památky, nevím, čím to je :-( Nars tvářenky jsem měla a mám jen matný a spokojená jsem moc. Asi tím svým pozitivním naladěním na značku přitahuju tu kvalitnější část produkce :-)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)