Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

25. 5. 2012

laky Catherine Arley

Taky máte taky rády holografické laky? Kdysi jsem měla snad všechny holo-laky od Chiny - nádherné barvy, ale prostě mi nedržely. Netuším, proč, ale oloupaly se mi od hrany nehtu ještě ten den, co jsem lakovala. Měla jsem docela ráda i DS laky od OPI, hlavně ty první edice - jenže při letmém pohledu na ebay jsem si řekla, že prostě nedám tolik peněz za jeden OPI lak, když vím, kolik stál původně a hlavně když už jsem ho jednou měla a výdrž taky nebyla zázračná.
Pak jsem na blozích zahlédla značku Catherine Arley a při pohledu na jejich holo-laky mi srdéčko zaplesalo. Musela jsem je prostě vyzkoušet, i když jsem si pomocí překladače z jednoho ruského blogu zjistila, že je jejich prodejní cena relativně velmi nízká a že je přes ebay poněkud přeplatím.

Vybrala jsem si dvě barvy - zatoužila jsem po jedné nositelné a ne moc nápadné růžovce a po co nejšťavnatější korálovce. Co se výběru odstínů týče, byla jsem mile překvapená. Především v množině růžových a nositelných barev jich bylo na výběr dost. Na mne až moc :) Nakonec jsem naklikala odstíny 666 a 800 a těšila se na balíček.

Balení je takové průměrné, rozhodně to není průšvih, a není to ani Chanel. Mne osobně neuráží. Co se štětečku týče, zde musím říct, že mám zkušenost tak napůl - jeden v pohodě a druhý byl strašný a musela jsem z něho odstřihnout několik přesahujících vlasů, které by dělaly dost paseku. To si turečtí výrobci mohli pohlídat lépe :)
Jinak jsem ale nadšená - lakování velmi snadné! Lak je hladký a perfektně se s ním pracuje. Mně jedna vrstva nestačí, protože lakuju tenounké vrstvičky, ale krytí je obstojné. Šlo mi hlavně o výdrž, když jsem bývala tak zklamaná s jinými značkami - a výborná! Dřív mi odrůstá nehet, než by se oloupal lak. Podotýkám, že jsem přidala vrstvu Seche, abych mohla jít spát - tak to dělám vždycky.

Zde jsou fotky obou laků:

Catherine Arley 666





--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Catherine Arley 800




U odstínu 800 jsem v duchu aktuálních trendů doufala v jasnější a šťavnatější barvu, ale lak se mi líbí i tak.  666 je skutečně něžná a nositelná barva, myslím, že by ladila skoro všem.

Jsem s laky opravdu moc spokojená a je možné, že zase kouknu na ebay a projedu swatche. Kdyby se tak daly nakoupit normálně u nás...

Mějte krásné dny a ať vás vítr neodnese!

12 komentářů:

  1. miluji holografické laky, mám pár od opi, mně drží docela dobře. ten 666 je super:)

    OdpovědětVymazat
  2. krasne obidva :-) 666 mi pripomina trosku Nubar Brilliant, len 66 mierne tmavsia, fialovejsia

    OdpovědětVymazat
  3. ja nemám holografický ešte ani jeden, ale chystám sa nejaký kúpiť :) Veľmi sa mi páči ten prvý :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už nad nima slintám dlouho, ale mám holografů asi milion, tak jsem zatím vydržela:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si nedávno pořídila 4 holografy od CA (666 mám shodou okolností taky) a jsou vážně úžasné. Když je mám na nehtech, tak bych byla nejradši celý den na sluníčku, protože ten holo efekt je úžasný a nemůžu se na něj vynadívat.
    Ten červený se mi líbí moc, škoda, že jsem ho neměla na výběr :(

    OdpovědětVymazat
  6. Paráda, ten první je kouzelný!

    Já màm asi pět holo laků od Magneticu a jsem s nimi spokojená ( lakovala jsem je vícekrát) Jejich červená a stříbrná sice moc efekty nedělá, ale i tak nemají konkurenci..

    OdpovědětVymazat
  7. Docela lituju, že jsem je loni v Bulharsku neprozkoumala blíže a pár jich nenakoupila....měli je tam na každým roku a za pakatel :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, Dáši. Tak tím spíš je to fajn, protože kvalita mi u těchto dvou kousků připadala opravdu dobrá.

      Vymazat
  8. Holky, děkuji za komentáře. Určitě značku vyzkoušejte, podle mě stojí za to.
    Osobně doufám, že bude co nejdříve k sehnání i v některém našem eshopu, bylo by to fajn. Na ebay jsou laky opravdu celkem předražené, já jsem platila zhruba 170,- Kč za jeden a někde jsem četla, že původní cena je opravdu úplně jinde.

    OdpovědětVymazat
  9. Jee tak já vám něco prozradím, tady:
    http://beautycosmetic.biz/catherine-arley-catherine-arley-hologramen-lak-nokti-p-5787.html?language=en
    je mají asi za 30 kč :))) a posílají do čech!! Mám v plánu si je pořídit, jen pořád nevím jaké, nejradši bych brala všechny, ale vím na sto procent, že by mi tu jen ležely, protože nemám šanci všechny použít, ach jo, ta nerozhodnost :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, děkujeme! Tu cenu snad ani nechci vědět :D :D :D

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)