Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

1. 5. 2012

Jarní nákupy vol. II - doplňky

Hodně z vás si psalo i o jiné typy článků, než jaké zde běžně s Nuf dáváme. Sice obě sem tam zařadíme něco jiného než kosmetické recenze, nicméně 99% našeho blogu je právě o nich. Ale my rozhodně nežijeme jen kosmetikou. Milujeme modu jako většina žen všech věkových kategorií. A z mody ze všeho nejvíce milujeme různé doplňky. Ne že by na triku a džínách nezáleželo, ale teprve detaily tvoří ten dokonalý outift. Proto milujeme kabelky, šátky a další nezbytnosti.

Dnes se s vámi chci podělit o 3 kousky, které minulý týden rozšířily moji početnou sbírku. Za kabelku Prada chci moc poděkovat Šárce, protože byla tak hodná a dovezla mi ji z Rakouska. Bvlgari a Gucci sluneční brýle jsem si nakoupila sama v Pařížské, ale u Gucci jsem šlápla trochu vedle, co se velikosti týče, talže tady zase patří obrovský dík Haničce Hanele, která mi je skočila vyměnit. Kde já bych bez těch prima ženských, které mě obklopují, byla..... Moc díky, holky.












V blízké budoucnosti se můžete těšit na post o hadříkách, které jsem si toto jaro nakoupila. Nejsem žádný modní guru, ani si na něj nesnažím hrát, takže nakupuju zásadně to, co mi sedne, je příjemné nehledě na trendy. Uvidíme, zda se vám kousky budou líbit a zda i nadále budete toužit po zařazení nějakého fashion postu. :)

19 komentářů:

  1. Krásné kousky, Pavli. Moc gratuluji. :)
    Též mám v hledáčku jednu Pradu, ale zatím se nepoštěstilo. Šárka je zlatá. Taky se mi po té mé kouká, ale jak říkám - zatím jsem vždy utřela. :(
    Jinak post o hadříkách za mě ANO!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, já vím, béžovou, že. Snad se poštěstí, já bych jednu béžovku taky ještě moc chtěla.

      Vymazat
    2. Pavlínko, přesně tak. Chci béžovku. Svou černou Pradu úplně miluju, tak bych chtěla ještě letní variantu, ale se zipem. Budu nám držet palce!

      Vymazat
  2. Tentokrát mě nejvíc zaujaly oboje brýle, jsou moc pěkný, taková klasika :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já nosím na očích jen klasiku, připadá mi, že nic jiného mi nesluší.

      Vymazat
  3. Ta kabelka je skvělá, nádherná barva. A pro znak Bvlgari mám slabost :)
    Povedené nákupy, těším se na další příspěvky tohoto typu. (Na poslední trendy kašlu, zkrátka mě zajímá, co nosí mé oblíbené blogerky ;-))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  4. Ta Prada je hoooodně dobrá! Tiše závidím(samo v dobrém)Na mě ty Prady už jsou moc těžké

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduško, právěže tento model je mnohem lehčí než kdejaká canvasová LV.

      Vymazat
    2. Ty jo! Tak teda doufám že můj výlet do Parndorfu klapne! :)

      Vymazat
  5. Tak nejvic me zaujali Gucci bryle, fakt paradni :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Kabelka má krásný elegantní tvar, ale mě se nejvíc líbí pouzdro na brýle Bvlgari, asi jsem divná:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divná rozhodně nejsi, nebo jsem já s tebou, protože mně se to pouzdro také děsně líbí. :)

      Vymazat
  7. Ta kabelka má krásnou barvu a ta zlatá k ní pěkně sedne, takových příspěvků klidně víc :) člověk se pokochá...

    OdpovědětVymazat
  8. Och, tak tímto já se velmi ráda pokochám častěji!! Nádherné, jak kabelka, tak brýle! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Kabelka je prostě krásná, je vidět, že je kvalitní a to mám ráda! Nesnáším když někdo říká, že u těhlech věcí se platí značka a nic víc.

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé, letos ujíždím na růžové a červené (dvoje balerínky, hromada cingrlátek na uši a oblečky)... ta kabelka by k tomu moooc pěkně šla ;-)
    A černé brýle taky chválím!

    OdpovědětVymazat
  11. Pavli ta Prádička je krásná! Miluji tuhle barvu a ta jejich kůže stojí za to.

    Jen mě napadlo, že je barevně i nošením na rameni podobná Mahině, ta už šla dál?

    A děkuji za módní příspěvek, konečně vím o čem je řeč :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, Prada je menší a o dost rezatější než Mahina. Nicméně máš pravdu, Mahina šla už o dům dál. :)

      Co se modního příspěvku týče, tohle to určitě nebylo, spíš něco ve smyslu - vlk se nažral, koza zůstala celá. Čtenáři chtěli fashion posty, já je moc neumím, takže jsem to takto oběhla. :) Ale příště se polepším.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)