Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 5. 2012

FOTD - všehochuť

Mám docela hodně věcí k recenzování a vůbec si nemůžu vybrat, tak jsem změnila plán a dnes to tu zamořím obrázky. Koneckonců jste to chtěly vy samy :) 

Jarní kombinace zeleného stínu Stila Aferhours a světlého Barry M z paletky Pretty Pastels - obojí recenzováno ZDE. Řasenka Clinique High Impact.



Barvy jsem záměrně použila malinko a hodně jsem blendila, protože pigmentace Stila paletky je na den pro mě skutečně moc.

Krémová bronzující báze Chanel jako lehká kontura, jako tvářenka sytě růžový stín z Barry M paletky Pretty pastels. Pokus se stínem místo tvářenky opakovat nebudu, stín vytvářel mapy a neseděl, kde měl. Sice jsem neměla makeup ani nic, na čem by třeba mohl sedět lépe, ale přesto - když mám tvářenky, které dovedou fungovat i bez podkladu, nebudu se trápit :)


Doplněno rtěnkou Dior Serum de Rouge 560.




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oblíbené denní líčení s MAC. Stíny Blanc type a Soft brown, tužka Pearlglide v odstínu Molasses, stín Brun na obočí a nakonec jen hnědá řasenka No.7.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Když hodně nestíhám a chci si upravit nehty, sahám po nenápadkách. Butter London Frilly Knickers.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jinak ale zbožňuju červenou klasiku. Tento podtón je můj nejoblíbenější! Nicole by OPI Kourt is Red-Y for a Pedi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ultra nenápadné rty s Revlon Colorburst Lip Butter rtěnkou v odstínu Creamsicle. Myslím, že je skvělá ve všech barvách. 








Doufám, že máte pěknou neděli :)

14 komentářů:

  1. Moc pěknou, po přečtení článku ještě lepší.

    nejvíc se mi líbí nude očko a rtěnka Dior :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, já vůbec nepoužívám tužky, ale tu mac asi potřebuju! Já myslím, že už jsem na ni někdy koukala, nebyla to nějaká limitka? Vypadá krásně. A mám stejné favority jako Day :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Reno, tak to nevím. já jsem v tužkách skoro nedotčena, tahle byla dlouhou dobu mojí jedinou.

      Vymazat
  3. Bezva článek, na fotky se moc pěkně kouká :) Popravdě u prvního líčení mi stín připadá hodně do modra, za zelený bych ho bez nápovědy neoznačila, ale možná za to může jen foťák. A rozhodně ti takové líčení sluší, vůbec bych se ho nebála. Ty lip butters od Revlonu se mi líbí čím dál víc, asi budu nějaké potřebovat...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Verunko. Myslím, že asi foťák na světle pozměnil barvy. Taky bych řekla, že to vypadalo trochu jinak. Co nadělám.

      Vymazat
  4. ten červený lak je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  5. Butter London vypadá na nehtech skvěle, o tom žádná, ale a červená si sedí jako hrnec na sedinku. :D
    Kombinaci stínů bych spíš tipla na stříbrno modrou, ale ať je to jakkoliv, vypadá to moc dobře! :)
    Vlastně se tak obecně nemůžu vynadívat a všechno bych brala všema dvaceti. :)

    OdpovědětVymazat
  6. teda Hani, tvé denní líčení je naprosto světové..k tomu diorka..očko jako anděl, nádhera, nemám co dodat, přeci jen..malá kukadlová závist ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bubi, přeháníš, ale jsi strašně milá - jako vždy! Děkuji.

      Vymazat
  7. To denní líčení ti neskutečně sekne!A o červeném láčku ani nemluvím a už sjíždím ebay :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, chceš ho poslat?

      Vymazat
    2. Ty jo! Že by to byla až tak jednoduché? :)

      Vymazat
  8. Nikoho nepřekvapí, že červeňásek mě dostal nejvíc:-D A kochám se jak nádherně ho máš nalakovaný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, moje lakování není perfektní, vždycky tam něco nepřesného najdu. Ale tento lak má slušný štěteček a jde to celkem fajn.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)