Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 5. 2012

další krásná tvářenka - DIORBLUSH Pink in Love

Frčí barvy. To je fakt. Ačkoliv obvykle moc neřeším, co frčí a co je IN, taky teď nějak víc tíhnu k barvám. Tvářenku DiorBlush 889 Pink in Love mám od zimy, kdy jsem ji taky docela používala, a zjistila jsem, že se výborně sejde i nyní. Už jsem zde několikrát zmiňovala, že Dior dekorativku umí, a skoro bych řekla, že ze všech mnou vyzkoušených Dior tvářenek je tento odstín nejlepší.

 naživo se mi ta krabička nezdála tak umatlaná :)


Proč je nejlepší?
Kromě toho, že se mi strašně líbí ta šťavnatá barva kombinující červenou a korálovou v tmavé polovině a jemnější růžovou v polovině světlejší, oceňuju úžasnou měkkost produktu. Myslím, že moje ostatní Dior tvářenky byly o něco tvrdší a hůř pouštěly barvu. Pink in Love barvu odevzdá úplně snadno i tomu nejjemnějšímu štětci, to mám ráda. Přitom se snadno vrství.



Dnes mi nějak chybí výřečnost a hlavně se mi nechce plácat stále dokola to samé o balení apod., takže vám dám hlavně fotky.

 svisle zvlášť, vodorovně mix barev

Co říkáte na ty barvy? Mě se moc líbí a rozhodně osvěží a rozjasní tvář.  


nahá tvář, tvářenka Pink in Love, vnější koutek oka - dotek hnědého stínu z paletky Chanel Enigma, v/nad crease dotek MAC Soft Brown, lehká vrstva hnědé řasenky No.7


Chanel Enigma

To důležité víte - tvářenka je opravdu povedená a pokud máte rády Dior nebo korálové odstíny, máte chuť na nákup svěží barvy, tímto nákupem určitě neuděláte chybu.

Než úplně skončím, dovolte mi poděkovat kamarádce Verunce, která se rozhodla přispět spolu s námi na pomoc týraným zvířatům tím, že poskytla některé svoje kosmetické přebytky do našeho Blogsale - i tak se dá pomáhat. Moc si toho vážíme a obracíme vaši pozornost na tuto stránku.

Mějte se moc pěkně a těším se na vaše reakce :)



10 komentářů:

  1. Vypadá krásně, přesně taková růžová by se mi hodila. A jinak kde jsou přebytky od kamarádky? Vidím tam jen ty cca dva-tři dny staré :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simbli, to jsou ony - ne všechny naše čtenářky mají tak přesný přehled :)

      Vymazat
    2. Jéje, škoda, už jsem se těšila na něco dalšího! :-))

      Vymazat
    3. Ale budu přidávat něco málo, jak se k tomu dostanu :)

      Vymazat
  2. Na tváři moc krásná a slušivá! To bych neřekla, že taková výrazná růžová (podle fotky na ruce) může na tváři vypadat takhle krásné lehce.. skoro mi přijde do broskvova..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde opravdu dobře dávkovat, je krásně jemně mletá.

      Vymazat
  3. Hodně mi připomína Dolly mix od MAC, kterou mám teď od Táni :) Moc pěkná a sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  4. I visited various websites but the audio
    feature for audio songs present at this site is truly marvelous.


    My blog post ... Buy Commercial Property kidsgrove (staffordshire)

    OdpovědětVymazat
  5. My brother recommended I might like this web site. He
    was totally right. This post truly made my day. You can
    not imagine simply how much time I had spent for this information!

    Thanks!

    Here is my website Find a Bungalow

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)