Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

11. 5. 2012

Christian DIOR 009 Sky Glow palette

Dnes vám představím další z Dior paletek očních stínů, která se u mě zastavila. Jedná se o Sky Glow 009. Přesně už ani nevím, zda to byla limitka, jediné, čím jsem si jistá, že ji v současné době neseženete běžně v obchodě. Tato informace vás asi tedy nepotěší, ale bohužel mnoho věcí, které s Nuf máme, je v současnosti běžně nesehnatelných, ale bylo by škoda vám o nich nenapsat, protože někdy se jednoduše může poštěstit na ebay či podobném místě.



Dior stíny umí. Tuto větu jsme tu již jistě několikrát napsaly a ještě několikrát zopakovaly. Stojíme si za ní. Jejich stíny jsou měkké, krásně pigmentované, jemné a paletky vždy dokonale barevně sladěné. Prostě sen. Nejinak tomu je i u tohoto kousku.


Ze swatchů je vám jistě ona kvalita dobře patrná. navíc ty barvy! Blankytně modrá s poměrně silně zastoupeným tyrkysovým šmrncem, dokonalá směsice hnědé, šedé a bronzové, perleťově bílá, ocelově šedá a perleťový holub. Komu by tohle neslušelo, snad je příznivcům hodně teplého líčení bych ji nedoporučila, jinak si myslím, že se v ní najde téměř každý (což samozřejmě již nyní, kdy tato slova píšu, vím, že není pravda, jistě se najde někdo, možná xkrát někdo, komu by tohle spojení neslušelo, ale přesto trvám na tom, že jsou to v obecném měřítku dobře nositelné a slušivé barvy).




Líčení s ní není křiklavé, nicméně není ani nedomrlé, vybledlé a nenápadné. Je tak někde uprostřed. Přesně takové, jaké by mělo být. Ideální na den, s převahou ocelové šedé zase super pro pozdní večery.


Já myslím, že nemá moc smysl tady psát víc. Paletka je prostě dokonalá. Vším. Od balení, přes texturu až po barevné kombo. Nemám tentokrát jedinou výhradu, a to se vždy u mě nepovede. Pokud na ni někde narazíte, honem po ní skočte, nebude to skok vedle, to vám slibuji.

Abu posílám všem čtenářům pac a pusu.


 

16 komentářů:

  1. Téda! Já ani nevím, že máš takové pěkné stínečka. Fakt jsou měkké od pohledu. No, a samozřejmě vzdychám nad Abu. je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jsem jejich existenci zatajila, tak určitě zcela nevědomky. :)

      Vymazat
  2. Velmi pekna kombinacia, presne podla mojho vkusu a potrieb :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě kupodivu tahle paletka nějak nebavila, ani nevím proč, ale vždy jsem se s ní namalovala jednou za uherský rok aby jen tak zbytečně neležela a z výsledku jsem nijak nadšená nebyla a to mám tyhle barvy ráda...
    Abu je úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně hodně barevně připomíná jednu paletku do Sisley, kterou vím, že jsi taky dala pryč, takže možná to nejsou úplně nej barvy pro tebe. A nebo prostě jen jednoduše tenhle kousek nesedl.

      Vymazat
  4. A mně se líbí moc, určitě by mi seděla. Souhlasím, něco takového na denní líčení bych brala hned.

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem Dior stínům stále na chuť nepřišla, chystám článek o podobné paletce a odvázaná z ní moc nejsem a to je moje druhá, tak nevím, kde je chyba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to chápu, ne všem musí ta jejich konzistence sedět. Navíc Dior má několik druhů těchto paletek a bohužel ne všechny řady mají stejně dobrou texturu.

      Vymazat
  6. Mají fakt krásné odstíny! Cena cca?

    OdpovědětVymazat
  7. Stiny Dior mam taky moc rada, paletek vlastnim asi 6 a zrovna tahle putovala k mamince. Jsem presne ten pripad, kdy mi barvy vubec nesedly (zluty ton pleti + pihy, zelenosede oci). Jen snad ta hneda.. Skoda, jsou opravdu krasne!
    Zdravim Abu! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem přesně stejná - žlutý podton, šedozelené oči. :) A fakt mi sedí. :)

      Vymazat
  8. Já si s dovolením áchnu a půjdu si udělat kafe. Potkat dědečka Hříbečka, ukecám ho, ať mě omladí a udělá ze mě roooztomilou neteřinku alespoň jedné z vás, takovou, které by tetičky neodolaly a půjčily sem tam něco, hihi :))))

    bude fotka oka? Ty barvy se mi faaaakt líbí a brzo budu mít narozky, tak abych věděla.. :-P

    andrejiinka

    jo... áááááááách! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejinko, tuhle asi fakt těžko seženeš, ale něco podobného má jistě Dior ve stálé nabídce, tak si snad vybereš.

      Vymazat
  9. Kamarádka měla vždycky zásobu hnědých a béžových stínů a tvrdila, že tyhle barvy prostě musí slušet každému. Jí slušely hodně. U sebe jsem netestovala zatím :-) ale tahle paletka od CD je moc krásná... :-)

    OdpovědětVymazat
  10. presne tento odtien ocnych tienov 009 sky glow christian dior,hladam pre moju kamaratku,ktora ich ma velmi oblubene...ale uz nokde nie su k dostaniu,bohuzial,a neviem,ktore by boli asi podobne...julia

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)