Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 5. 2012

AMIE mycí gel a hydratant

Oni to na www.mojesminky.cz mají dobře zařízené s těmi dárečky zdarma :) Když jsem kupovala tužku Barry M, přihodila jsem i mycí gel AMIE MORNING CLEAR na odlíčení a mytí obličeje.
Udělala jsem dobře!
Víte, já to mám s přírodní kosmetikou komplikované. Strašně ráda bych ji používala, protože myšlenka, že na sebe plácám jen přírodní věci bez konzervantů, barviv a parfémů, je příjemná. Bohužel moje pleť většinou reaguje neurvale a jako odpověď mi na většinu doposud vyzkoušené přírodní kosmetiky vyhodila červené bolavé flíčky, suchá místa nebo kopřivku. U mýdla jsem si řekla, že to risknu. tak nějak jsem doufala, že když je na pleti jen chvilku, než zakroužím a omyju, nebude to problém. Jistěže jsem okoukla i ostatní produkty, ale na ty jsem odvahu nenasbírala.



Líbí se mi už balení Amie mýdla, je jarní, svěží, milé a holčičí. Působí na mě čistě a sympaticky. Přes průhlednou tubu je vidět hutný a našlehaný krém narůžovělé barvy. Nadšeně jsem mýdlo vyzkoušela a od té doby je nadšeně používám denně. Fakt. Je hutné, skvěle se rozprostře po mokré pleti, dobře rozpouští. Přitom je ale malinko mastné a zanechává na pleti stopu péče. To mi strašně vyhovuje, protože moje pleť se snadno podráždí, ale je mi jasné, že to může někomu vadit.
Nejlepší je vůně! Na obalu najdete soupis ingrediencí, které má mýdlo obsahovat, ale já cítím pomeranč. Nikoliv květ. Prostě normální oloupaný oranžový a hlavně sladký pomeranč. Příjemný, ne ostrý a přehnaně svěží.
No, čtete správně - tohle mýdlo je úžasné a já jsem strašně ráda, že jsem ho vzala.

Tím bych byla bývala skončila, kdyby zde nebyla ona záležistost se vzorečky k nákupu, že ano. K mýdlu jsem dostala vzorek onoho hydratačního krému AMIE MORNING DEW, na který jsem při prohlížení eshopu nesebrala odvahu. S velkou nedůvěrou jsem ho několik dní používala a .................. objednala.



Je fajn, moc fajn. Je velice lehký, vůbec neumím popsat tu texturu. Tím, že jde o přírodní záležitost je totiž trochu zvláštní, ale rozhodně není nepříjemná. Překvapivě se skvěle roztírá a vůbec necuckuje, což u přírodní emulze proti lesku pleti považuju za výborný úspěch. Přesto mi ale pořád ta textura připadá tak nějak jiná - nevím, jak to popsat, že by trochu plastová??? Jasně, to je blbost vzhledem ke složení, ale nenapadá mě lepší příměr. Musíte objednat a pak mě opravit samy.
Abych se úplně nezasekla u textury hydratantu, pokusím se o shrnutí. Emulze je příjemná, opravdu hydratuje (na to je moje pleť dost pes a poznala bych to ihned), kamarádí se s makeupy i krémovými tvářenkami a jemně voní (ale to teda fakt nevím, po čem). Nejsem tak strašně mocně nadšená jako z mýdla, ale rozhodně jsem spokojená.
Myslím si, že hydratační emulze sedne hlavně mladé nebo mastnější pleti. Mě nestačí na každý den, samotnou ji dávám jen ve dnech, kdy plánuju zůstat doma. Jinak ji používám především pod tónovací hydratační péči s UV filtry, která by mi sama o sobě taky nestačila.

Pokud mohu doporučit, určitě značku Amie vyzkoušejte. Pro mě je velmi milým překvapením a oba výrobky mi sedly.




Pokud snesete mastné mýdlo, které zanechá film na pleti a velmi jemný hydratant, který vlastně vůbec necítíte a jeho péči musíte jen věřit, klikněte na ně ZDE.  

Tento post není reklamou, oba přípravky jsem si normálně koupila a vyzkoušela a prezentuji zde jen svůj dojem z nich.
 

12 komentářů:

  1. Zajímavé :) Zrovna včera jsem koukala na stránky a chtěla si něco objednat, když byly ty slevy, ale neměli vše, co jsem chtěla skladem, tak jsem nakonec nic nevzala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nakonec objednala, ale byla jsem velmi zklamaná z toho, jak byl eshop vybraný - nevím, jestli to bylo kvůli té akci, protože jsem objednávala až někdy odpoledne, nebo jestli je to takhle normální... Připomnělo mi to začátky Elfu v ČR :-/ Bývala bych měla objednávku dvojnásobně velkou, kdyby bylo skladem vše, co jsem chtěla.
      Jinak Morning Clear mám doma už delší dobu, ale ještě jsem ho nezkoušela, mám teď čističů na pleť v koupelně asi 10 a už se mi na tu poličku nic nevejde, musím nejdřív něco dodělat :-)

      Vymazat
    2. O slevě jsem teda ani nevěděla, ale stejně nyní nic nepotřebuju :)

      Vymazat
  2. Tyjo, to vypadá dobře. díky za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, ještě se chci zeptat, to mýdlo, odličuje make up?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano, právě jak je to mýdlo mastnější, odličuje moc pěkně.

      Vymazat
  4. Tak to mýdlo musím asi vyzkoušet. Dík za vyčerpávající recenzi!

    OdpovědětVymazat
  5. recenze pěkná a vyčerpávající, ale mě už na Amie nikdo nenaláká, protože po masce mi naskákaly pupínky a peeling je strašně hutný, spíš jako pasta a vadí mi jeho parfemace. já holt na tyhle přírodní věci nejsem a nesvědčí mi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéje, to je nemilé. To je právě to riziko s přírodní kosmetikou...

      Vymazat
  6. Tak to je super tip, ale moje pleť reaguje na přírodní kosmetiku většinou bohužel špatně:-(

    Zvu tě na ESSENCE REBELS GIVEAWAY:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidím, že většina z nás na přírodní kosmetiku nereaguje zrovna dobře. Myslela jsem si, že jsem v měnšině.

      Vymazat
  7. To mydlo vypada hodne sympaticky, ja az na to Pai prirodni kosmetiku vubec nemuzu, ale kdyz ani ty s ni bezne nemas nejlepsi zkusenosti, tak to mozna vyzkousim.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)