Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

9. 4. 2012

Velikonoční nadílka: GIVEAWAY

Přejeme vám s Nuf všem krásné Velikonoce a rády bychom vám je udělaly štědré nejméně tak jako Vánoce. Však vy jste k nám také štědří a nadělili jste nám jeden krásný dáreček - je vás již 200, kteří nás pravidelně čtete. Moc vám za to děkujeme a máme pro vás odměnu.

Nebyla bych to já, aby zase nepadla nějaká pravidla. :)

1. Musíte být veřejným čtenářem našeho blogu přes Google.
2. Napište komentář pod tento příspěvek a v něm uveďte svůj email.
3. Po slovách chvály z minulé giveaway bychom se tentokrát rády dozvěděly, co byste u nás nejraději viděli a četli, prostě vaše rady, nápady a přání.

Odměnou pro jednoho šťastlivce, kterého vybere random.org, bude balíček s následujícími dárečky:

Avon Arabian Glow Bronzing pearls
Bourjois Smoky eyes in 09 Lady vert de gris
Figs & Rouge Organic Balm in Sweet Geranium
L´Occitane eye liner brush
L´Oreal Professionnel Renew C Pre-shampoo Repairing Treatment


Těšíme se jako vždy na komenty, které uzavřeme v pátek 13.4. v 22:00.

Vaše Hvězdy z gauče - N a N

72 komentářů:

  1. Sleduji už nějaký ten pátek :)
    Osobně by se mi líbili recenze více dostupných značek. Ale jinak je Vás blog perfektní! :)
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. já mám ráda videa, takže určitě nějaká videa.. recenze, cokoliv.. :)

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem ráda za jakoukoli recenzi :) konkrétně nějakých u nás dobře dostupných značek, abych nemusela jenom nad tím "achat" a mohla si to ronou koupit:):D
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Také bych uvítala nějakou tu recenzi :)

    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já bych určitě také uvítala nějákou recenci a videjko k ní :)

    chudobova.nicol@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Váš blog je pro mě co se obsahu týče sice téměř dokonalý, ale samozřejmě bych ráda viděla ještě více recenzí, ideálně na značky v Česku ne tak známé (a spíše high-endové), třeba moji milovanou Illamasquu.
    joannie.la@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se líbíte tak, jak jste. Právě oceňuji recenze high-end produktů (makeup i péče), které na jiných českých blozích nenajdu. Vaše vyčerpávající články jsou v podstatě dokonalé :)

    mina@minaandanailpolish.com

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi váš blog a byla bych ráda za více recenze dostupných značek. :)
    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. já bych chtěla i nějaké videjko :)
    LuckaaCh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. samozrejme sledujem :)
    a ja som spokojna s vasimi recenciami a so vsetkym tu. takze nemenit :)
    sanisloova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sem tam nějaké video, tipy na kulturní akce, atp.

    siberia06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem celkem spokojená s tím, jak píšete, protože recenze na drogerkové věci se najdou na každém jiném blogu, tak si ráda počtu i o věcech z parfumerií, ale baví mě i značky, co jsou u nás nedostupné, ale zato jsou dobře dostupné po netu ze zahraničí, takže pokud nás nezaplavíte nějakými těžko dosažitelnými věcmi ze zahraničí, tak budu naprosto spokojená :)
    Videa by byly fajn, ale fotky máte kvalitní, postačí i ty.
    Sledujeme na GFC, mail je udvouverunek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj!
    Váš blog mi přijde super, klidně bych třeba uvítala více FOTD:)Jsem ráda, že je tu někdo kdo pěkně recenzuje tzv. vyšší značky ne stylem že je to uplně super a doporučuju:)
    Pěkný zbytek velikonoc!:)
    karrinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Co bych tu ráda viděla? Asi více recenzí na kosmetiku, která je lépe dostupná třeba pro chudé studenty, jako jsem já :D I když pro vás je hodně důležitá kvalita, za kterou si holt musíme připlatit :)) Jinak třeba i nějaké módní příspěvky a takové ty povídací, které mám moc ráda!

    xPlanetax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Jsem s obsahem blogu maprosto spokojená i přesto, že u půlky věcí o nich slyším poprvé. Totiž ta forma jakou píšete je jedinečná a to mě na vás baví!

    Líbilo by se mi více šátečkových a kabelkových postů, ale respektuji kosmetické zaměření blogu.

    KRÁSNÉ VELIKONOCE I VÁM!

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj:)
    Blog je velice pěkný a moc ráda ho sleduji, jediné, co mi tu trošku chybí, jsou kosmetické značky více dostupné (drogérkové) a také nějaké to video! :)

    bofmyworld@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Mne sa páčil posledný FOTD post, tých by rozhodne mohlo byť viac. Páči sa mi, že recenzujete drahšiu kozmetiku, síce ju až tak často nenakupujem, ale keď budem hľadať niečo kvalitné, rozhodne sa inšpirujem vašimi odporúčaniami. :)
    Nikavero
    veri.soltesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. M.Boudna@seznam.cz
    víc drogerkovych veci :)

    OdpovědětVymazat
  20. Je mi jasné, že to tak často nejde, ale mě hrozně baví duely, takže těch bych určitě uvítala víc;-)
    dejnicka@ volny.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji už déle =) Super dárečky ;)

    katinka95@seznam.cz

    Jak se tu nejednou píše, tak dostupnější kosmetiku=)

    OdpovědětVymazat
  22. rozanska.d@seznam.cz
    vice recenzí na levnější kosmetiku z drogerie:)

    OdpovědětVymazat
  23. ahoj, sledujem.. možno by som privítala viac vašich fotiek, predsa len, človek je tvor zvedavý.. :o) stačilo by mi líčenie očí, páči sa mi tento decentný, nepremachlený štýl.. Vejs
    absolutvejs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. sleduji už nějaký ten pátek :)
    uvítala bych třeba videa - tutoriály na líčení :)
    eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Já jsem s vaším blogem spokojená tak jak je, protože je jeden z mála, který mě skutečně inspiruje a díky kterému se dozvídám o značkách, které buď vůbec neznám a nebo znám, ale nikdy mě nenapadlo je zkusit a teprve vaše recenze je tím impulzem, který mě k nákupu popostrčí.
    Recenze na drogerkové věci po vás nechci, pokud vás samotné neláká si je koupit, tak je hloupost to nakupovat jen abyste vyhověly jedné skupině čtenářů. (Nicméně mě zajímá, jak se s touhle poměrně častou žádostí popasujete :-))

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduju už dlouho, mám ráda vaše recenze, ale už se těším, až na některé výrobky budu mít peníze :D, takže zatím můžu říkat jen aaach :D. Ale aspoň potom budu vědět, kde recenze na dražší výrobky mám hledat :).
    Taky pěkné Velikonoce :)
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. je to klišé, ale nic bych neměnila. jste jedny z mála, kterou si jedou blog svojí cestou a neohlížejí se kolem sebe, to se mi líbí. taky často ukážete značky nebo produkty, které jsem nikdy nikde neviděla a to je inspirující, takže jen tak dál :)

    ordinarylife@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj,
    já bych byla také za videoblog.
    A uvítala bych post o vůních, parfémech.

    Lindsay24@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ženy, toto mi nerobte, keď to nevyhrám, bude to veľmi zlé :/

    Sledujem už predlho a neľutujem, teším sa na každý váš článok, aj keď je väčšinou o značkách, ktoré si ako študentka nemôžem dovoliť, no inšpirácia je to nádherná :)) Preto by ma zaujímalo porovnanie lacnejších značiek s drahšími, napr. štetce mac/e.l.f alebo porovnanie leskov/rúžov, alebo čo tak niečo odvážnejšie a porovnanie drogérkových makeupov s drahšími značkami, veľmi by mi to pomohlo vo výbere toho najkvalitnejšieho podľa vás, tiež by ma potešilo what´s in my purse video/my makeup collection video/what´s in my makeup bag video atď atď, inšpirácií je mnoho. Kritiku nemám žiadnu, tvoríte objektívne recenzie, ktoré sa ľahko čítajú a čitateľa obohatia, vďaka blogovému svetu za vás :)

    Prajem ešte mnoho ďalších followers a mnoho úspechov aj v neblogovom svete.

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  30. Já jsem také spokojena a myslím si, že je to stejně na vás jaké články budete dělat, hlavně vás to musí bavit. Já bych za sebe nic neměnila !! :)

    F.Terka.F@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Len ostante take aké ste, kazdy váš článok zhltnem na jedenkrat. Rozmýšľala som, co vám navrhnúť, ale nemám co, pretože píšete o všetkom - dekorativka aj ostatná starostlivosť. A tak to má byť :-)

    mariannamasz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Na blogu sa mi páči tak ako je, možno by som prijala viac fotiek, kde je vidieť ako vyzerajú produkty na vás :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Mne sa prave paci, ako vas blog vyzera, ze to nie je len o Essence/Catrice... Privitala by som FOTD :-)

    imperfect.wonderland@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Jako už psali někteří, více recenzí dostupnějších drogérkových značek bych uvítala, já si sice ráda čtu o zahraničních značkách, které si objednáte z netu, nicméně sama si je většinou objednat netroufám, z důvodu obav nepřesného/nesedícího odstínu. A taky by se mi líbilo porovnání high cost X low cost kosmetiky, většinou sahám po té levnější, ale když už něco opravdu stojí za to, ráda do věci investuju :))
    krista.kudelikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Obsahove bych nic nemenila, ale uvitala bych vice fotek a mozna i nejaka videa :)
    amyle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Napadají mě také třeba kosmetická videa! ;)

    angellovely-things@email.cz

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  37. Mně se váš blog líbí tak jak je, sice si většinu z těch značek o kterých píšete nemůžu dovolit, ale ráda o nich aspoň čtu, když už si to nemůžu koupit :D
    monca.rudolfova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Jste skvělé,není potřeba něco přidávat.
    Anetamizerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Mě se váš blog líbí právě tím, že je jiný, nerecenzujete jen dostupné věci, po pravdě většina z nich je pro mě zatím silně nedostupných :) ale o to je pro mě přínosnější, o spoustě vychytávek bych jinak neměla ani páru. Líbí se mi duely, tak těch klidně víc a taky by byl fajn nějáká ta "fotostory" s demonstrací účinků výrobků ;)
    ještě doplním mail: tooth.fairy@seznam.cz (doufám, že mě komentující pode mnou neukamenují, že tu posouvám pořadí příspěvků, v prvním jsem zapomněla mail, omlouvám se...:)

    OdpovědětVymazat
  40. Já bych byla pro videa- klidně nějaké líčení :)
    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Určitě bych ocenila tipy na dobré internetové shopy v zahraničí - těch není nikdy dost.
    apartments.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Já bych ocenila více recenzí a více make-up tutorialů :) Popřípadě pokud používáte, tak recenze na výrobky MAC :))

    Jokinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Já bych uvítala třeba článek o oblíbených parfémech.

    navstevnice@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Mne sa všetko páči tak ako je :) ale samozrejme, potešilo by ma kľudne viac fotiek a možno aj nejaké tie videjká. Každopádne na tomto blogu závisláčim tak ako je :)
    martina.strizencova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Váš blog z gauče je super =D zůstaňtě hlavně stále tak výstižné a neotřelé ve svých recenzích. A jako pár ostatních dam a slečen tady bych ocenila nějaký další článek o parfémech...oblíbených i neoblíbených =)
    lucie.strejtova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. já mám ráda diy, recenze na kosmetiku a třeba nějaké návody na líčení :)
    sarka.berounska@seznam.cz

    jinak u mě také probíhá giveaway, takže jste všichni srdečně zváni :)
    http://crazyfashiongossip.blogspot.com/2012/03/giveaway-c-2.html

    OdpovědětVymazat
  47. určitě by mi udělalo radost nějaké vaše video :)
    veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Miluji vaše recenze takže zůstaňte u nich. ! Možná bych uvítala nějaké video.
    novotna.dany@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Tak ja by som určite uvítala viac recenzií :)

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Nejraději mám určitě vaše recenze :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Já bych neměnila vůbec nic, je právě strašně super, že si tady můžu přečíst a mrknout se na věci, kterých není na všech blozích plno... :) Možná bych jenom přidala častěji kde a za kolik korunek si můžeme věcičky pořídit.

    OdpovědětVymazat
  52. ahoj,
    mám vážně ráda recenze. Početla bych si ráda něco o pečující kosmetice (luxusní séra, krémy, regenerační péče), klidně lékárenská. Ráda tak načerpám nové nápady na to, jak svoji pleť vylepšit.
    Díky!
    zakova.vl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. nejlepší jsou recenze a videa:)
    SromovaKaterina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Já nejradši vidím DIY, články typu "Co nosím v tašce" a videa, je zvláštní, jak si člověka podle psaní a fotek představujete, a jaký pak je, když ho vidíte naživo nebo na videu.:)
    buffy.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Někdy mi přijde, když čtu komentáře, že ty holky asi ani váš blog nečtou podle toho co píšou. No nic.. Já bych na vašem blogu neměnila nic. Recenze jsou na nejvyšší úrovni z českých beauty blogů, jsou čtivé, upřímné a hlavně je z nich cítit kus vás. Naposledy jsem si kvůli vám pořídila Guerlain Meteorites kompaktní pudr. Rujnujete své čtenářky :-) Ne dělám si srandu, zůstaňte takové jako jste, mně osobně tu nic nechybí :-)

    barbora.snajdrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Kozmetické videa :)
    martisovakristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. No to sú krásne ceny! Váš blog som objavila len teraz a hneď sa mi zapáčila fotka na headeri :) Ako som si prezerala niekoľko posledných článkov,zapáčili sa mi recenzie ktorých je tu naozaj dosť.Recenzie mám na blogoch veľmi rada,spoznám nejaké nové produkty a niektoré chcem aj vyskúšať.Možno by bolo super nejaké video s líčením,obľúbené produkty za mesiac alebo obsah kabelky.
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  58. Prosím, hlavně nepište o elfu a spol, o tom se můžeme dočíst na desítkách, ba stovkách českých blogů. A abyste si kupovaly věci jen pro recenze mi přijde zhola zbytečné, protože za pět levných věcí, bude jedna drahá. Plně souhlasím s tím co napsala Simbli.
    Miluju duely, víc, víc! Videa by byla super, ale zase na druhou stranu bez nich dovedu žít.

    OdpovědětVymazat
  59. jj, dostupnejsi veci :)

    pdoubkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. CARTOON-.-NETWORK@azet.sk
    nič by som tu nemenila:)len možno vzhlad blogu trosku:)

    OdpovědětVymazat
  61. Já taky hlasuju pro duely :)

    ederova.michaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Nejradši mám recenze a momentálně mě nenapadá nic, co bych chtěla změnit :-) michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Moc hezké dárečky. Já bych taky nic neměnila. Mám právě ráda tento blog, protože je jiný. Přidala bych vice duelu a videa, ale neni to nutnost.

    soulinkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Na tento blog som narazila len prednedávnom, ale netrvalo dlho kým som si ho zamilovala. Nehovoriac o tom, že táto giveaway nemá chybu! Tie ceny sú úžasné, všetky! A najlepšie na blogoch sú podla mňa recenzie. Dosť to pomáha. :)
    môj mail : mon.tomova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. mne sa páčia tipy na líčenie, páčil by sa mi nejaký fotopostup napr na nejaké broskyňové líčenie, strašne sa mi páči broskyňová farba, prípadne dostupné kozmetické produkty použité v danej farbe, a možno k tomu aj nejaký outfit, ktorý by sa k tomuto líčeniu hodil
    blog sa mi inak veľmi páči aj design :)

    lola181@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  66. Holky, taky jsem pro nějaké to videjko:) Jinak máte super blog!
    mylifestyleblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Na žádnou změnu to nevidím. Necpete sem každou sračku a to je to, co mi vyhovuje. Dost věcí jsem ani neznala a díky vám poznala.
    Blongie007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Chcete dát ostatním vědět o své giveaway? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS: http://newgiveaways.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  69. Holky nic neměňte a vytrvejte v ty kvalitě v jaky vedete blog ted,( i když možná nějaké to video bych ráda zkoukla) vždycky se tak těšim na nový příspěvěk a zároveň se ho taky hrozím :D, že budu zase nucená utrácet...takovéhle blogy mě ruinují :D, nic ve zlém..to jen ta má slabá vůle!
    terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Váš blog som síce našla len dnes, ale je taký ú-žas-ný, že som ho preskrolovala celý!

    Tešia ma príspevky, ktoré sú využiteľné aj pre človeka s citlivou a svetlou pleťou - akú mám ja, takých by som ocenila na blogu ešte viac!

    Inak nemám žiadne výhrady, robíte skvelú prácu!
    Prajem Vám do nej aj naďalej veľa chuti!

    polanka.ve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Ja mám najradšej recenzie na každom blogu. Páči sa mi, keď sa vyskytne nejaký výrobok, ktorý je zaujímavý a nedrogériový :) ale aj tie ľahko dostupné potešia, hoci o nich píše každý. Niekedy nie je na škodu porovnať názory. A ešte sa mi páči, keď sa striedajú príspevky o rôznych produktoch, niečo z dekoratívky, potom starostlivosť o telo apod. Možno by bolo zaujímavé napísať občas niečo aj o parfémoch :)
    Inak sa musím priznať, že nie som úplne pravidelná návštevníčka blogov, ale keď mám čas, rada na ne zavítam :)
    schnegy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Sleduji přes gfc jako janulka.9( Jana Svobodová

    Líbí se mi recenze,těch není nikdy dost :D a hlavně je t pro mě inspirace co si koupit a co ne :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)