Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 4. 2012

PAYOT Hydrafluide serum

Miluju Paoyt. Ví to o mně každý, kdo mě trochu zná. Měla jsem řadu jejich výrobků a téměř většina mi sedla a nezklamala moje očekávání. Paoyt není dle mého tolik profláknutý, nedá se koupit v každé parfumerii a mnoho žen, které chtějí investovat do pěsticí kosmetiky, se uchyluje raději ke známějším značkám. Pro mě je Payot ale jasná volba. Zbožňuju ho, protože je jemný, protože téměř nevoní a když už, tak jen nedráždivou čistotou. Jeho obaly neřeším, není to nic extra, ale je mi to srdečně jedno.


Dnes bych vám chtěla ukázat serum, které je pro mě zatím nejlepším serem, co jsem kdy vyzkoušela. Budu ho chválit všude, kudy chodím. Udělala jsem to i kdysi na Makeup boxu a doporučila jsem ho našim dvojčátkům. Opravdu v dobré víře, protože je to prostě můj favorit. Jenže se stalo to, co se jednoduše u pěsticí kosmetiky někdy stává. Jsme každá jiná. Proto jedné sedí to, co druhá nesnese. A tak se po mém milovaném seru dvojčátka osypala. Proto vám zde rozhodně nenapíšu, abyste si ho koupili. A asi to už nikdy nenapíšu o žádné pleťovce. Ona ta doporučení jsou dost ošemetná, můžete si načíst desítky recenzí na MUA, ale přestože to desítce žen sedne, vám nemusí. I já mám s tímto v opačném směru bohaté zkušenosti, naposledy se to podařilo značce Clarins a jejich Multi Active krému, který byl opět vychvalován na Makeup boxu. Mně strašně smrděl a byla jsem po něm červená několik hodin od nanesení.


Ale vraťme se k Payotu a jeho Hydrafluide seru. Běžně se dělá ve vel. 30ml jako sera jiných značek, ale já si vždy kupuji salonní velikost 50ml. Na fotce vidíte, že ho opravdu miluju, mám vždy nejméně jednu lahvičku v zásobě.


Jak už jsem řekla, obaly Payot moc neřeším, tohle serum je zabalené v takové fujtajbl plastové lahvičce s ještě horším zavíráním. Ale je mi to fuk. Dávkuje se pumpičkou, jedno zmáčknutí vám vydá bohatě na celý obličej a ještě krk s dekoltem. Seru má v lahvičce červenou barvu, na ruce je samozřejmě transparentní jen s malým nádechem červené. Má téměř vodovou konzistenci, hodně řídký gelíček. Hydratuje báječně (Nuf tvrdí, že lepí, já toto odmítám, dle mého se super vsákne a mám po něm naducené tváře). Ještě před rokem mi v letních měsících bohatě stačilo na noc samotné, nemusela jsem na něj dávat žádný krém. V tomto roce se moje pleť ale trochu posunula k sušší varinatě, takže nyní ho vždy přetřu nějakým nočním krémem.



Velmi ráda toto serum používám pod Nuxe olej, protože mi super zneutralizuje jeho výraznou vůni a jejich kombinace svědčí nejen mému nosu, ale hlavně mojí pleti. Vůně sera je mejdlíčková, jemná, čistá, prostě typický Payot. Používám ho běžně na noc, ale někdy, když si přijdu opravdu vyschlá, ho máznu i pod denní krém (čti nyní ho na den mažu téměř pořád).



Já prostě nemám jedinou výhradu. Snad by jen mohl být více a lépe dostupný, ale to je detail, který nesplňuje mnoho mých oblíbených výrobků, s tím se opravdu dá žít. Od Payotu mám v zásobě ještě jedno serum a pak dva krémy, takže pokud vás tato značka alespoň trochu zaujala, ráda přidám další recenze.

Docela by mě zajímalo, zda se vám někdy stalo něco takového jako dvojčátkům a mně. Na 100% sázím, že ano, proto bych ráda znala ty produkty, které u vás pohořely, zatímco zbytek světa je miluje, a samozřejmě i ty, které vy opěvujete, přestože ostatní na ně hází špínu. Budu ráda, když se o svoje zkušenosti podělíte v komentářích.

12 komentářů:

  1. Já jsem od Payotu nikdy nic neměla, ale koukám, že je čas to změnit:-) Hydratační sérum mám od Avéne a taky jsem spokojená:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To hydratační serum od Avene se chystám vyzkoušet, Avene vůbec považuju za super značku, musím říci, že dle mého lepší než Bioderma, LRP a Vichy.

      Vymazat
  2. Já mám Payot taky strašně ráda, je mi sympatickej a mám s ním jen dobrý zkušenosti. Tohle sérum se mi dost líbí. Kde ho kupuješ, na Jahodě?
    Láká mě ho vyzkoušet, tak asi budu číhat na nějakou slevu, ty mívaj na jahodě na Payot často :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ta velká balení jsem koupila na Jahodě, ale tam už nyní nenakupuju, takže lookfantastic, feelunique, prostě moje klasika, dost často bývá i v těch jejich sale, což se vždy hodí.

      Vymazat
  3. Pavli, napsala jsi to tak krásně, že mám chuť ho znovu zkusit, i když minule to bylo fakt divoký - ani tak to nebylo osypání, jako spíš "otečení", tak nějak jsem byla naducaná až moc :) Každopádně věřím, že Payot je top, a těším se, až něco dalšího prubnu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, já vím, opravdu mám skoro vždy, když si tohle serum aplikuju, váš případ v mysli. Pokud bys ještě někdy k Payotu přičuchla, zkus spíš tu jejich novou řadu Douce, já mám z této řady krém a je jemný a nedráždivý.

      Vymazat
  4. Mne jsi na Payot nalakala, minimalne ho nekdy vyzkousim, protoze hydratacni sera jsou uz ted pro me zaklad.
    Aktualne "jedu" v hydratacnim seru Hydrabio od Biodermy a nemuzu si ho vynachvalit! Ale kosmeticka mi naopak tvrdila, jak vetsina lidi ma s Biodermou obecne problemy - nechce se mi ji to verit :)
    A na delsi recenze Payot se tesim, diky!
    Kaca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Biodermy nejvíce miluju jejich řadu ABCDerm, micelárka z této řady je 100x lepší než Sensibio. Řada Hydrabio mi přijde na lékárenskou značku už docela voňavá, ale krom parfemace mi na pleti nedělá žádné potíže.

      Vymazat
  5. Jedním okem jsem ten název nejspíš už někde zahlédla. Ale že bych o značce slyšela nějak víc, to ne e. Ani jsem ji snad nikde neviděla prodávat. Klidně přidej další recenze, Nik. Aspoň si rozšířím obzory :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás právě Payot moc rozšířený není, mají ho v parfumerii Fann, a to ještě ne ve všech. Můj názor je, že jakmile to nemá honosný obal a zvučné jméno, tak je to těmi, co si mohou dovolit drahé značky (protože Payot do této skupiny rozhodně patří) opomíjeno, což je dle mého veliká škoda, protože je to značka kvalitní a jemná.

      Vymazat
  6. Já mám Payot moc ráda a tohle sérum taky, už mám druhou lahvičku. Jen jsem ho v poslední době skoro nepoužívala, moc mi pod olej nesedělo. Ale souhlasím s Nuf, podle mě taky lepí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že je tu někdo, kdo toto serum taky miluje natolik, že má již několikáté balení.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)