Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

19. 4. 2012

NARS Deep Throat blush

S NARS tvářenkami mám poměrně bohatou zkušenost, prošlo mi jich rukama docela dost, počet se jistě blíží desítce, takže si troufám říci, že o nich něco vím a dokážu je posoudit. Nemám moc ráda lidi, kteří koupí od něčeho odstín, možná dva a pak vydávají soudy o produktu jako celku. Přijde mi to naprosto zcestné a zavádějící. Ani já sama nechci vynášet všeobecný soud o NARS tvářenkách, přestože je mám dobře omakané. Mohu říci jen pár slov k několika odstínům.





Obecně miluju zajímavé názvy věcí, jak už o mně víte, ráda si hraju se slovíčky, takže mě neobvyklé pojmenování vždy zaujme. Orgasm, Sin, Desire, Amour - všechny tyto názvy mi vyvolávají úsměv na rtech a šimrání v břiše. Až tedy na název odstínu, který momentálně doma mám a o kterém se vám zde chystám pár řádek napsat. DEEP THROAT mi prostě jménem nesedí, ne, opravdu nejsem pruderní puritánka a v kontextu, kam by toto označení patřilo, mi nijak nevadí, ale jako název něčeho, čím si patlám líčka, bych viděla něco trochu jiného, třeba již zmíněný Orgasm, alespoň by ve mně vyvolal ten super pocit.... problém je, že NARS Orgasm mi zas tolik barevně nesedí, takže název nenázev, přišel ke mně 3x a 3x zase docela rychle odešel. A tak to bylo i s dalšími odstíny: Gildu jsem měla také 3x, Taj Mahal, Zen, Torrid a Ginu sice jen jednou, ale stejně šly dál. Stále jsem se nějak povědomě vyhýbala onomu Deep Throat, až mi nezbylo nic jiného, než se vykašlat na předsudky kolem jména a skočit po něm. Dopadla jsem na zem, rychle se otřepala a máme se celkem rádi.

Tvářenku jsem jako většinu kupovala na hqhair, předem prostudovala jako vždy dostupné swatche a stejně (opět jako vždy) byl výsledek jiný, než jaký jsem očekávala. Já čekala méně lesklý Orgasm, stejně broskovou pink bez výrazného zlatého shimmeru. Přišla něžná růžovka ( s malým nádechem oné broskové) se stříbrnými minipiditřpytečkami. Jemná, dívčí, něžná, romantická, přesný opak svého jména. A já tak nějak trochu tajně doufala, že svému jménu v něčem dostojí, že bude více dravá, sexy, hříšná. Není.




Přesto je krásná a sluší mi. Vrací mě zpět v čase a ubírá roky. Shimmer je na tváři velmi jemný a téměř nepostřehnutelný, tak akorát pro oživení a aby nebyl obličej příliš plochý.




Nyní se konečně dostávám k oné textuře, která bývá dost často u NARS tvářenek probírána. Někdo tvrdí, že jsou hrubě mleté, jiný zase, že jsou jemné. Já se nepřikláním ani na jednu stranu, protože ani jedna strana nemá tak docela pravdu. Pokud si totiž koupíte spíše lesklé odstíny se třpytkami a shimmerem, tak ty jsou hruběji mleté. Pokud ale nakoupíte ty matné, jsou krásně jemné, přitom dobře pigmentované a dokonale drží na pleti. Jsou mnohem jemnější než MAC tvářenky, podobají se velmi těm od značky Illamasqua, ale narozdíl od ní vůbec nepráší. Takže kdo má tedy pravdu, jaká je vlastně obecně textura NARS tvářenek? Je to jako u všeho - záleží na konkrétním kusu, barvě a finishi. S Deep Throat v tomto nešlápnete vedle.


Máte osobní zkušenost s NARS tvářenkami? Doporučíte mi nějaký odstín, který musím nutně vyzkoušet? Já plánuji ve velmi blízké budoucnosti (čti za pár hodin :-)) nákup limitky Douceur. Moc se na ni těším.


18 komentářů:

  1. Libi se mi moc, vice nez ten Orgasm. Je nejaky matny NARS, ktery se ti libil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze své zkušenosti mohu z matných odstínů nejvíce doporučit Gildu, která je skoro dupe pro MAC Ripe Peach, jen je opravdu matná. Dokonalý odstín. No a pak již zmíněný Douceur, ten je taky matný, ale zatím nemám odzkoušeno.

      Vymazat
    2. Diky moc! Pujdu to obmrknout, nutne potrebuju novou tvarenku a mam NARS v merku, zatim mam od nich je ocni stiny.

      Vymazat
    3. Mně třeba jejich stíny vadí. Textura a pigmentace je super, ale vždy jsem je cítila na oku, ne že by vyloženě štípaly, ale věděla jsem o nich v tom negativním slova smyslu. A nebyl to problém třeba jen jednoho odstínu, opět jsem jich vyzkoušela určitě 7 a dělaly mi to všechny. Stejně tak mi to dělají MUFE stíny.

      Vymazat
  2. tahle je vazne krasna...premyslim o ni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že je dost podobná MAC Dainty minerální tvářence. Kdybys nenarzila na NARS, můžeš zkusit právě MAC, rozdíl je dle mého barevně minimální, jen NARS má mnohem lepší texturu.

      Vymazat
  3. Nádherná!:-) A pěkně se k tobě hodí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky. Já jsem sice hlavně na ty peach odstíny, ale jedna růžovka u mě využití najde.

      Vymazat
  4. Tak kromě Orgasmu mám ráda i rozjaňující Hungry Heart Duo, který mi hodně připomíná odstín Albatross :) O paletce tvářenek jsem psala zde - http://ordinarylife-my.blogspot.com/2012/01/nars-paleta-tvarenek-danmari.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tuto tvoji NARS paletku záměrně nekoupila, protože mi šla v hlavě úvaha - pokud bronzer, tak světlejší Lagunu, pokud rozjasňovač, tak jemnější Nico, Orgasm jsem v té době měla, Super Orgasm je plný třpytek, což nemám ráda, a Sin ani Desire bych nenosila vůbec, protože já mám ráda tváře broskvové. Nicméně to dle mého byl super produkt za výbornou cenu. A jsem ráda, že jsi s NARS tvářenkami taky tak spokojená jako já.

      Vymazat
  5. Já mám jednu tvoji Gildu a mám ji moc ráda, vlastně radši než Ripe Peach, kterou jsem byla posedlá přes půl roku, než jsem ji sehnala. Ráda bych si koupila i nějakou další Nars tvářenku, na wishlistu mám tři, ale ani jednu v Sephoře neměli, když probíhala ta 40% sleva, tak mám Orgasm, který jsem brala jako takovou "nouzovku".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, já vím, že máš Gildu a jsem moc ráda, že jsi s ní spokojená, já s ní vlastně vždy, když jsem ji koupila, byla taky spokojená, takže je mi jasné, že ji koupím i počtvrté. :) A jinak odstíny, co chci já, taky v Sephoře nemají, ale na hq vyjdou levně, takže o nic nejde.

      Vymazat
  6. Taky mi orgasm nesedi :-) jsem rada, ze nejsem sama. Taj mahal je nahrr ej, ale vim, ze bych ho nepouzivala. Deep throat uz jsem chtela dlouho, ale nekonec me uchvatila penny lane, voz je kremova tvarenka a nemam ji co vytknout. Ted si brousim zuby na Madly :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na tvé video, kde jsi o Penny Lane mluvila. Barevně se mi hodně líbí, ale já to s krémovkama neumím, takže musím počkat, až udělají stejný odstín v pudrové variantě, což myslím, že dokonce i něco podobného mají.

      Vymazat
  7. Nádherný odstín ;).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Prodej originálních šperků za levné ceny a tipy na dárky ns jewellerytobuy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný, mám Orgasm a jsem s ním moc spokojená, uvažuji o koupi další tvářenky od NARS, jsou skvělé:)

    OdpovědětVymazat
  10. Orgasm sice nevlastním, ale určitě bych si ho nepořídila, právě kvůli těm třpytkám - nesnáším cokoliv třpytkatého na obličeji, vyjma očních stínů. Tahle tvářenka je super, barevně ti sedí skvěle, a určitě má i dlouhou výdrž, že? Sama bych asi sáhla po nějakém tmavším odstínu, tyhle světlounké růžové mi nesluší.
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)