Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

29. 4. 2012

Jarní nákupy

Letos na jaře mám prostě chuť experimentovat. V oblékání toho moc nenazkouším, protože už vypadám jako velryba a oblékání samo o sobě mě absolutně nebaví, tak koukám mimo své obvyklé kosmetické obzory.
Dnes vám ukážu něco málo jarních nákupů.

Po své velké spokojenosti s tužkou Barry M jsem znovu navštívila eshop mojesminky.cz. Strašně dlouho jsem projížděla nabídku pigmentů, ale nakonec jsem přece jen usoudila, že na ně nejsem typ (vysypu je do umyvadla nebo na sebe a budu akorát tak vzteklá). Proto jsem si na zkoušku vybrala trio lisovaných očních stínů - nadchl mě odstín Pretty Pastels. Naživo jsem se potom docela polekala, protože barvy jsou v panu mnohem výraznější.




Nicméně po vyzkoušení jsem se zase úplně uklidnila! Jindy bych strašně nadávala na slabou pigmentaci a nevěrnou barvu, ale v tomto případě jsem opravdu moc a moc spokojená. Chtěla jsem jemné pastelové líčení, které mě rozzáří, ale netříská barvami - a přesně to jsem dostala. Dokonce i modrý odstín, který vlastně nikdy nepoužívám, je díky slabé pigmentaci nositelný a příjemný.




Stíny se docela sypou a hodně práší. Doporučuju líčit si nejdřív oči, pak kolem oka očistit micelárkou, dát krém a teprve líčit zbytek tváře. Když to ale uděláte v tomto pořadí, použijete spíš plochý syntetický štětec, budete až do večera spokojené.
Stínky jsou moc příjemné, hodně jemné - z místa, kam byly naneseny, už skoro neopadávají. Asi vás po svých obligátních ódách na stíny Dior, Chanel a jiné dražší značky překvapím, ale na chvilku tuto paletku určitě využiju a než ji vezme obvyklý čistící vír, patří k momentálně oblíbeným líčidlům.
Mohla bych jí vytknout lacinější balení, křivý a odfláknutý štěteček, ale vzhledem k ceně mi prostě kvalita připadá nadstandardní, takže tato negativa nepotřebuju zdůrazňovat. Podstatné je, že odstíny jsou lichotivé a stíny drží i bez báze. A slabá pigmentace mi tentokrát hraje do karet.
Pokud máte chuť na nějaký barevný experiment a nejste si jisté, že vám tato chuť vydrží, určitě zkuste Barry M trio.

Poslední dobou mám chuť zkoušet různé řasenky. Hodně to bude i tím, že máme extrémně moc nasbíraných bodů v DM, nezvládáme je vybírat a stále tiskneme nějaké slevové knížečky, které se samozřejmě v zásadě nevyplatí. No, a v nich je vždy nějaká sleva na řasenku. Za chvilku budu odborník na drogerkové řasenky :)
Poslední kupónek byl na řasenku Rimmel Volume Accelerator.




Už balení je velké - pořádný špalek. Není pak asi překvapením, že kartáček je úplně obrovský. Ale dobrý. Musím říct, že tímto kartáčkem je snadné udělat fik-fik a běžet. Horší je, že je strašně obalený maskarou. Na jednu stranu je to dobrá zpráva, která značí, že vám řasenku před koupí u stojanu netestovalo stádo slečen, na druhou stranu je bez otření krému nemožné se nalíčit čistě a bez muších nohou. Doporučuju hned otřít do kapesníku a poté řasenku používat, pak je super. Mám ji cca. dva týdny a jsem docela spokojená. Není to sice Chanel Inimitable, která je po všech stránkách lepší, ale slibovaný objem dodá, líčení je rychlé a pohodlné, černá je černá a v případě, že si nenaděláte muší nohy, je výdrž velmi slušná. Pokud muší nohy naděláte, nechoďte přes den spát - to je pak dost nepěkné...

Všimly jste si, jak je pěkné, že za mé nákupy vždycky někdo může?
Za další z mých jarních nákupů mohou Pixiwoo a také to, že jsem byla několik dní doma s nemocí. V jednom tutoriálu použily velmi výrazné zelenofialové líčení, které mě nadchlo. Zakoupila jsem tedy co nejpodobnější odstíny - úspěšná jsem byla u značky Stila. Trio očních stínů After Hours je pravděpodobně na podobné experimenty geniální!



To jsou barvy! Fotky absolutně nedovedou vystihnout tu intenzitu a zářivost barev. Jestli trio Barry M je pigmentací slabé, zde máme pravý opak. Musím říct, že jsou stíny tak moc pigmentované, až je s nimi problém se nalíčit. Navíc pay-off je fakt extrasilný. Méně zkušeným stínovačům doporučuji vyhradit si více času a barvy nanášet velice obezřetně. Sama jsem poprvé dopadla jako sova pálená a smála jsem se sama sobě :) Připočtěte si k tomu skvělou výdrž a vytrvalost stínů a je vám jasné, že je skutečně lepší líčit se opatrně :) Rozhodně vždy naličte nejprve oči a až poté zbytek obličeje, jinak budete duhová všude.




Ale barvy jsou to nádherné! Musím říct, že jsem byla překvapená tím, jak jsou stíny jemné - přesněji zelená a fialová jsou extra jemné! Prostřední šedivka je oproti nim malilinko hrubší, ale stále se pohybujeme na škále vysoké jemnosti. Jak už jsem řekla, pigmentace je extrémně silná. Výdrž jsem testovala pouze na bázi, a byla nečekaná na tak intenzivní barvy. Pokud unesete takové drastické barvy, rozhodně DOPORUČUJU.
Moji soukromou radost kalí pouze to, že mi stínky došly malinko rozbité a vysypané - i přes precizní balení zásilky. Možná se pletu, ale napadlo mě, že to může být i tou jemností stínů. Netuším. V každém případě se mi už poněkolikáté potvrdilo, že značka Stila je neprávem opomíjená a umí velmi kvalitní věci. 

Vidím, že už dnes plkám moc dlouho, ale ještě bych tu měla jeden milý lak. Snad to ještě snesete.
Nik byla nešťastná z tohoto laku Dior, já bych dnes ráda pochválila jiného jeho kolegu Dior 386 Pink Aristocrat








Štěteček je stejný, ale mě naopak docela vyhovuje. Dobře kopíruje tvar lůžka a není snadné se s ním umazat. Lakování bezvadné, výdrž skvostná - odlakovala jsem proto, že mi nehet odrůstal. Barva dle mého velice slušivá, decentní a jarní.

A takto to vypadá, když zapomenete zavřít skříňku k tiskárně:


Mějte krásné jarně-letní dny a vneste si do nich nějaké ty barvy!

trio Barry M + řasenka Rimmel


15 komentářů:

  1. Docela mě překvapila ta výdrž laku Dior. Ač souhlasím s bezvadným štětečkem, tak nevydrží dýl jak dva dny neoprýskaný, přičemž rukama nic moc nedělám, ani nádobí neumývám :D
    Zkoušela jsem ho s různými base/top coat a nic :/ Ty ho máš jen tak bez ničeho?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda s lakama poslední dobou moc problém nemám, na mě asi docela slušně drží. OPI i 8 dní, China taky tak. Ale skutečně tento lak jsem dávala dolů absolutně krásný a bez chybičky.
      Používám podlak Butter London a Seche Vite nahoru.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Můžeš ho mít, bude v blogsale :) případně si o něho napiš hned :)

      Vymazat
  3. Nee, já chci ten lak! :-D Opět velmi inspirativní článek, hned mám chuť si všechno koupit, ale omezím se asi jen na to, že se podívám po tom triu od Stily.
    A zdravím plyšáčka Tomíka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) ok, pokud se Violets neozve, je tvůj :)

      Vymazat
  4. Tomík opět vede, ale je fakt, že ta Stila vůbec nevypadá marně;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomík je mazel, ještě stále jsme překvapení z toho, jak je úžasné žít s kočkou :) Už i pes rezignoval a nechá se léčit.

      Vymazat
  5. Co si pamatuju, tak jedny stíny od Stily mi taky přišly slušně rozsypané, ačkoliv byly v bublinkách :( Výdrž jsem teda nezkoušela, protože to byl dárek k nákupu a barva mi vůbec nesedla.
    No a Tomík je hvězda, vypadá fakt úplně plyšově. Uáááh, já ho chci! :-))
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by to tedy byla jejich nemoc? Je to možné...

      Vymazat
  6. Já už si o ten lak napsala i na meil :D

    OdpovědětVymazat
  7. Lak je fakt krásny! ale tá kočka ešte viac :))

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych taky chtěla do pořadí, ale myslím, že mám už smůličku, ale upřímně, ještě víc se mi líbí ten, z kterého byla Nik nešťastná :)...jinak stíny vypadají taky moc dobře, jen škoda, že já bych s modrou a fialovou vypadala jak klaun, vůbec mi nesluší :(

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)