Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

17. 4. 2012

JANE IREDALE - Pecan/Chocolate Eye Shadow

Ani nevím, proč, ale co se očních stínů, nějak jich stále potřebuju méně a méně. Kdysi jsem mívala plné palety MAC stínů, MUFE stínů i jiných a pečlivě jsem rozlišovala odstíny do nejjemnějších nuancí. Nakonec jsem zjistila, že to je ve finále na oku při normálním pobíhacím režimu skoro zbytečné a že potřebuju jen skvěle padnoucí základovky.





Trio očních stínů Jane Iredale v barvách Pecan/Chocolate mě baví z více důvodů. Jednak se mi opravdu moc hodí a líbí barevně - už dlouho jsem hledala takto pěkně měkké a teplé kombinace. Navíc mě značka Jane Iredale už pěkně dlouho lákala a rozhodně patří k těm, které stojí za pozornost.



Krabička je malinká a roztomilá, provedení je poctivé a propracované. Už to samo o sobě se mi líbí. 
Jindy s Nik při popisu očních stínů často používáme termín "máslová nebo až máslíčková textura" - ten bych zde nepoužila. Není to ale tak, že by mě textura jakkoliv zklamala. Prostě se nemaže, nicméně jde o ultrajemně mletý a skvěle nalisovaný prášek. Výborně se nabírá, nanáší a blendí! Kupodivu mi slušně vydrží i bez báze - neříkám, že dokonale, mě bez báze dokonale nedrží na oku skoro nic. Nicméně výdrž hodnotím jako skvělou.

Za poslední dobu jde o nejlepší oční stíny, co jsem si pořídila. Fakt! Kdo máte chuť a možnost, rozhodně si kupte něco od značky Jane Iredale - jen v žádném případě nekupujte v ČR, mají ji tu předraženou!

10 komentářů:

  1. Mně lákají ty jejich pudrové makeupy a po takové hezké recenzi stínů ještě víc, protože právě stíny jsou u většiny minerálních značek fakt kámen úrazu... A teda klikla jsem na český e-shop a těm asi přeskočilo, ne?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě popravdě láká klidně i klasika makeup. A právě jsem musela dvakrát zkontrolovat, že jsou ty stíny skutečně minerální, jsou báječné!
      Ty české ceny jsou legrační :) Doufám, že to nikdo nekupuje. Chápu, že na všem je potřeba mít nějakou marži, ale tohle???

      Vymazat
  2. Ještě jsem o Jane Iredale neslyšela, takže jdu žhavit google. Jen to balení se mi moc nelíbí.. i když to na funkčnost obsahu moc vliv nemá, že :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) obsah je super. Já oceňuji i malinkébalení, už jsem se přejedla těch obřích palet a krabic :)

      Vymazat
  3. Tak mně se to balení taky moc nelíbí, ale obsah je úplně bezva, top 3 barvy, které používám skoro pořád! :) takže moje otázka zní, kde kupovat, když ne na českém eshopu? Máš na to nějaký oblíbený? :) Děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem kupovala na Lookfantastic, pokud si dobře vzpomínám.

      Vymazat
  4. já tyhle základovky miluju! hlavně v natural a nude odstínech... a skvěle s nima vyžiju i na den a i na páprty... jediné stíny které bych k životu potřebovala, by měli mít přesně alespoň tyhle 3 základní přírozní barvy. vypadají skvěle totiž :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Jane Iredale me laka uz dlouho, objednavam obcas z drskinspa.com a tam ji maji za normalni ceny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip, na ten eshop kouknu!

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)