Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 4. 2012

Hon na fialovou tužku

Tak, jak vůbec nejsem tužková, zachtělo se mi fialové tužky. I zakoupila jsem tři různé a ukážu vám, která to u mě vyhrála na celé čáře.


Koupila jsem si vyhlášenou tužku 24/7 od Urban Decay v odstínu Ransom - zde jsem si byla jistá, že kupuju dobře. Tužku Gabriela Salvete č. 19, která má být údajně podle některých hodnocení strašně dobrá, jsem náhodně objevila v zapadlé drogerii, kde jsem sháněla sponečky pro dcerku (mimochodem miluju tyhle malé obchůdky s rozmanitým sortimentem tak nepodobným tomu, co vídám v řetězcích, koupila jsem tam navíc super škrabku na brambory a papírové košíčky na pečení muffinů). A nakonec jsem ulovila matnou krémovou tužku Barry M No. 10, na kterou mě navedla Lisa Eldridge, když ji použila v tutorialu na pastelové líčení.




UD Ransom je velmi příjemná a krémová tužka, konzistence je skutečně výborná a chápu, proč jsou tyto tužky tak oblíbené. I barevně se mi odstín Ransom moc líbí, jde o fialovou s modrým základem a obsahuje jemňoulinké třpytky. Bohužel musím říct, že si ji nenechám. I když při čmárnutí na ruku jásám, na oku mi ve finále nějak není vidět. Přesněji mě jen tak nějak nezdravě umaže, aniž by bylo vidět, kde má být. Nevím, zda se na mě nechytne, jak bych potřebovala, nebo co se děje, ale zkrátka na mém oku tahle tužka totálně propadla. Vím jistě, že je to divné - už proto, že stejnou tužku v odstínu Stash miluju. Ale prostě tahle tužka ne!

Gabriela Salvete 19 - o tom se mi nechce vůbec mluvit. To není líčidlo, to je zbytečný kus plastu. Maluje to na ruku, ovšem tím to hasne. Na oku jsem ani po dlouhé snaze nepoznala, zda jsem si kůži podráždila marným pokusem o nanášení, nebo to jako už má být ono. Strašná věc! Absolutně nedoporučuju nikomu na celém širém světě. Líp se namalujete klackem. Příšerné!!!

Překvapení na konec! Vítězem je tlusťoučká matná tužka Barry M. Dobře mi ta Lisa poradila! Konzistence je hodně mastná, tužka strašně dobře kreslí, výborně přilne k pokožce a není vůbec potřeba tlačit. Barva má opět modrý podklad, fotky odpovídají.
Od doby, co mi tužka došla, ji ráda používám na extra rychlé líčení, které se na jaro skvěle hodí, a nečekaně krásně mi rozzáří pohled. Musím říct, že je to velká změna oproti mému obvyklému líčení v neutrálních tónech a určitě je to změna k lepšímu. Jeden tah mi v kontextu celého obličeje nadělá mnohem větší službu než složité stínování oblouku oka, doplňuji pouze jednou vrstvou hnědé řasenky a běžím.
Tužku můžete použít ovšem i do crease, stačí načmárat a rozblendit. Výdrž tužky není dokonalá, musím přiznat, že se malinko slévá do vrásky oka. Přece jen se ta úžasná krémovost v tomto malinko nevyplatila. Chce to přes den buď otřít nebo opět rozblendit štětcem. Pak je ale efekt moc fajn.
Pokusila jsem se pro vás nafotit tužku na svém oku, naživo to bohužel vypadá o moc líp. Zrovna na focení nějak moc ostře svítilo sluníčko a fotky vypadají jaksi umatlaně. Je to škoda, protože nemůžete dokonale ocenit mého jarního favorita. Efekt tužky je skutečně matný a lichotivý, sluníčko šálí.





Možná jsem vás dnes překvapila svým výběrem. V tužkách nejsem moc kovaná a věřím, že co jsem poplivala, jiné z vás zbožňují - a naopak. V každém případě první dvě tužky jdou do blogsale a pokud o ně máte zájem, napište si :)

A jen abych se pochlubila a podělila o své nadšení, dávám fotku svého nákupu štětců LOUISE YOUNG. Přišly dnes, už jsem je poprvé zkusila, ale na recenze to ještě není. Takže zatím jen takhle a těšte se :) Podle prvních dojmů je to bomba!!!


kocour Tomík zdraví všechny gaučáky!





22 komentářů:

  1. Víc Tomíka prosím! Tlapičku má roztomilou, ale je to málo:-D
    Je to zvláštní s tou UD, přijde mi jako bys měla nějaký vadný kus, protože já tuhle fialovou taky mám a naopak jí vždy musím zjemňovat nějakým stínem jak výraznou linku mi po jednom lehkém přejetí udělá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chci taky víc Tomíka :)
      Já s tužkami nemám vůbec zkušenost, vlastním jen MUFE a ty mi vyhovují. Ale když tak chválíš Barry M, asi ji někdy v budoucnu budu muset vyzkoušet.

      Vymazat
    2. Dejni, možná mi ta barva jenom nesluší, jsem trochu tmavší a přijde mi, že se mi ztrácí v mém "hnědém" pigmentu kolem oka.

      Vymazat
    3. Míno,
      Barry M asi fakt stojí za zkoušku. Dostala jsem i vzorky pigmentů a docela mě nadchly. Sice já nejsem ten typ, co je schopen se líčit těmi sypacími věcmi, ale určitě jsou opravdu jemné a pěkně pigmentované.

      Vymazat
  2. "Líp se namalujete klackem." - Právě jsem odpadla. :D :D :D
    Jinak jsem myslela, že vyhraje UD, ale pak jsem si přečetla recenzi a je to škoda. :/
    Zdravím Tomíka. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomík zdraví zpět :) Je to náš svrchovaný vládce...

      Vymazat
  3. když jsem se podívala na první fotku, nejvíc sympatická mi byla právě tužka od Barry M a když to ještě i vyhrála, tak to už něco znamená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi znamená blížící se nákup :)

      Vymazat
  4. Nikdy jsem u Barry M po tužkách nekoukala, ale budu to muset napravit, tahle barva se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem koukala ještě i na zelené odstíny, možná ještě nějakou zkusím.

      Vymazat
  5. Hláška o klacku to načala a ta poslední fotka s Tomíkovou tlapičkou už jen dorazila :-D
    Jinak moc hezká barva na očičku. Vždycky obdivuju, jak barevné líčidla na ostatních vyniknou a kolikrát si i něco nakoupím. Pak mi ale přijde, že ke mě to prostě nesedí a tak se zas chvilku stojanům s tužkama a stínama vyhýbám... a pak narazím na takovouhle recenzi a mám chuť zas vyrazit na nákupy :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bebe,
      zkus to, tohle není drahá investice a s tužkou se docela dobře zachází. Na jaro ideální.

      Vymazat
  6. mám ráda fialové tužky na oči, zatím nemám žádnou pořádnou. kde objednáváš UD? dík:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednávala jsem na Lookfantastic - aspoň si myslím, uže je to nějaká doba :)

      Vymazat
  7. tiež som mala lov na fialovú a vyhrala u mňa Multiplay od Pupa, odtieň č. 05, je tiež krémová, drží obstojne a pigmentovaná je krásne, cena bola myslím cca 6€, takže veľmi podobný produkt ako ceruzky od UD ale s lepšou cenou.

    OdpovědětVymazat
  8. GS tužky co jsem měla /jinou fialovou/ byly taky problematické, takže v tomto s tebou plně souhlasím. UD miluju a na Barry M se evidentně musím nachystat, protože jak se znám, tak neodolám. Jen se zeptám, nemá Nikouš zkušenost?

    Tlapka je krásná, ale kompletní Tomík by nebyl k zahození. Nicméně ten štětec vypadá fantasticky, moc se na recenze LY těším, podle výsledku se tě pak chystám se tě napodobit:).

    Super recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikouš má zkušenosti s UD, BarryM zatím zkoušet nechce :)

      Vymazat
  9. Vypadají na pohled všechny pěkně, ale nechápu, kde se na internetu vzala chvála na Gabriela Salvete tužky.. Díky za tip, musím se na BarryM podívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si pak říkala, že si to asi píšou sami :)

      Vymazat
  10. Štětce teda vypadají vážně dobře! :)
    Já mám od BarryM tento odstín, ale s perletí a ještě hnědou, taky s perletí. Ale skoro vůbec je nepoužívám, asi to budu muset napravit ;)

    OdpovědětVymazat
  11. fialová se mi líbí, žádnou nemám :D ..a ty štětce bych si taky nechala líbit :D :))

    OdpovědětVymazat
  12. Ty štětce...mám je na wishlistu už dlouho! Doufám, že si je jednou objednám, alespoň 2-3ks na zkoušku. Vypadají super, tak jsem zvědavá na recenzi ;)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)