Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

4. 4. 2012

GUERLAIN Météorites Voyage

Dnes to bude o naprosté klasice, léty ověřeném pokladu, o provařeném a mnohokrát recenzovaném have všech kosmeticky poznamenaných žen. Vím, že byste si o kompaktních meteoritech mohly přečíst všude, ale když já vám to prostě musím všechno říct!

Všechny už dobře víme, k čemu jsou klasické meteority v kuličkách - rozsvítí tvář, rozjasní pleť, zafixují makeup, aniž jsou vidět, lehoulince voní po fialkách a především díky krásnému balení potěší při každodenním používání. To vše nabízí i Météorites Voyage - pouze v mnohem pohodlnější variantě. Kuličky jsou zde slisovány do klasického vyměnitelného panu a zasazeny do naprosto nádherné kazety. Ve stálé kolekci seženete Météorites Voyage ve stříbrné kazetě s narůžovělým zdobením, v limitovaných kolekcích bývají k dostání i jiné verze - zlatá s různými barvami, různě silné a ploché balení... V limitkách se potom liší i obsah panu a samozřejmě i cena. Obvykle o cenách detailně nemluvím, zde jen zmíním, že kompaktní meteority jsou rozhodně finančně náročné a nedají se ani na internetu sehnat extra levněji. U nás pořídíte za cca. 3100,- Kč. 

Zatímco meteority v kuličkách seženete ve třech odstínech, kompaktní cestovní verze bývá dostupná pouze v základním odstínu Mythic 01. Musím říct, že je to jedno, vzhledem k tomu, že meteority prakticky nebarví a barvit nemají :) Měla jsem všechny tři odstíny a až na úplně malé rozdíly byl jejich efekt v celkovém líčení velmi srovnatelný.





Pokud se rozhodnete meteority koupit, dobře si ujasněte, co hledáte a co od nich čekáte. Strašně často jsem slyšela zklamané řeči typu "vždyť to není vidět, na mě to nic nedělá, ...". Musím říct, že tohle může říct asi jedině někdo, kdo vůbec neví, co kupuje.
Nečekejte klasický rozjasňovač nebo lesklou tvářenku, ale nečekejte ani běžný matující pudr. Meteority skutečně nejsou extra vidět - určitě ne při líčení na umělém světle. Když nanesete ráno v koupelně, neuvidíte na sobě nic. Ovšem mrkněte se potom na reálném světle a vida! Jsou tam.
My, holky, co je milujeme, na nich oceňujeme právě to, jak jsou decentní, neruší, jejich efekt se skvěle kontroluje. Za naši lásku se nám odměňují tím, že nás nenásilně osvěžují, omlazují, přitom prodlužují trvanlivost makeupu, ráno nám pohladí oko, když je bereme do ruky a vydrží věky.
Klasicky je doporučeno používat je lehkým dotekem štětcem přes hotový makeup celkově nebo pouze na vybraná místa - lícní kosti, nad horním rtem... Na doporučení Lídy je dávám na některá místa hned do krému a teprve poté nanáším lehce makeup. Efekt je naprosto skvělý, lehounký a osvěžující.

Vše výše uvedené platí jak pro kuličkovou, tak i pro kompaktní verzi meteoritů. Teď se pokochejte několika obrázky Météorites Voyage. Swatche na ruce jsou takové, jaké jsou a jaké vzhledem k efektu produktu mohou být. A celkově jsou obrázky úplný hadr oproti tomu, co tento výrobek umí.





Mám svůj kompaktní meteorit moc a moc ráda! I když byl hříšně drahý, i když podle některých není vidět, i když jsem se mohla za třetinovou cenu spokojit s kuličkami, i když ... (doplňte si). Stál mi za to a jsem si jistá, že žádné levnější napodobeniny neumí to, co on. Zkoušela jsem jeden na pohled úplně stejný pudr od Academie a efekt byl úplně jiný! A příšerný, vhodný tak možná pro alabastrovou růžolící pleť. A pak taky Guerlain je Guerlain. Jestli tato značka něco umí, jsou to rozjasňovače všech možných textur a variant. A za to dám krk, nikdo nedovede jemnější rozjasňovač, jejich pudry jsou ultralehké. V meteoritech najdete obojí.

Neříkám vám rovnou, abyste utíkaly koupit meteority. Respektive jsem přesvědčená o tom, že je potřebujete, ať jste kdokoliv :). Nicméně kupte si je pouze v případě, že je předtím okouknete v testeru a že tento efekt oceníte. Potom budete spokojené a možná i nadšené - tak jako já a miliony dalších žen na světě, které se k nim už léta věrně vracejí.

 



25 komentářů:

  1. Mám tuto i kuličkovou variantu a musím říct, že lepší pudr- rozjasňovač jsem nepoznala. Efekt lehký, dcentní a trvanlivý. Jen ta cena by mohla být nižší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mohu pouze souhlasit s každým slovem, Evi :)

      Vymazat
  2. tak já jsem po meteoritech nikdy netoužila... dokonce cíleně jsem raději na ně ani nečetla recenze a ignorovala limitky (jen v hlavě jsem si odškrtla, až někdy budu mít peněz jako želez, tak si koupím tu nejdražší limitku, co budou mít)... ale teď, no nevím, jako já je asi chci hned teď... tak dík.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač :) Já je fakt mám strašně ráda a po třicítce ocením všechno, co mě probudí, aniž bych vypadala přehnaně.
      Ty kuličkové varianty se dají sehnat docela rozumně, viděla jsem je v papírových krabičkách (jako náplň do klasického balení, ale ten papír je taky pěkný a drží) v přepočtu snad od 500,-. To už se dá, protože ony fakt vydrží hrozně dlouho.

      Vymazat
  3. Já jsem po nich vždy toužila, jen ta cena mě prozatím odrazovala. Ale po přečtení recenze je chci a moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Day, to je mor, že? Kosmetika je fakt návyková :)

      Vymazat
  4. Pěkně popsáno, souhlasím s každou větou. Taky jedny vlastním, ve zlatém pouzdru a kochám se při každém použití :) I když to stříbrné mi přijde o kapku hezčí ;-) A ani mě tehdy nevyšly moc draho, rozhodně to bylo pod 2000 odkudsi z eBaye, ale fejk to není, za to dám krk. A až mi dojdou... tak asi rozbiju prasátko. Stojej za to. Guerlain je prostě extratřída!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt kolem 2000,-? Tak to já jsem docela projížděla ebay a ceny byly všechny okolo 100 liber, což bylo skoro stejné jako naše cena v parfumce.
      Myslím, že i ty zlaté obaly a jiné limitované jsou plnitelné náhradním refillem, nebo se pletu?

      Vymazat
    2. Už je to déle, tak dva roky určitě a bylo jich tam tehdy víc, ale vím stopro, že víc jak dva litry jsem nebyla ochotná dát :D A plnitelné by být měly, zatím jsem nedoplňovala - docela si je šetřím :)

      Vymazat
    3. No, tak ještě to mohlo být před celním limitem. to se celkově dalo sehnat všechno i levněji.

      Vymazat
    4. I na jahodě občas bývaly kolem 2000 :-( A nevím, jak dřív, ale mám pocit, že ty limitky právě plnitelné nejsou, jen ta základní verze. Já bych je časem taky ráda pořídila, hrozně se mi líbí ta multifunkčnost a nenápadnost. Já jsem trochu ujetá na obaly a kvůli tomu nemám tu kuličkovou verzi, vím, že jsou super, mám i minibalení, ale prostě mi hrozně vadí ta laciná krabička :-( Kdyby to udělali v něčem podobně krásným, už je mám.

      Vymazat
  5. Nad něma slintám už pěkně dlouho, jenže chudý student je chudý student... :D ale jednou! Jednou budou aspoň ty kuličky moje :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kuličky se fakt dají sehnat levněji, někdy i v cestovním balení.

      Vymazat
  6. Mám doma tri guličkové od Guerlain, ale samozrejme mi vzdy isli oci na tento kompakt..len ta cena vsak.. tak sem tam smatram po ebayi a cakam na nejaku aukciovu bitku, ktoru si nikto nevsimne :D Asi marne.. Nadhera..ja gulicky zboznujem, mam "s nimi" velmi pkenu plet.. takze verim, ze si s tymto maximalne spokojna..a tiez, hm, snad sa aj mne raz tento kompakt podari kupit :-)

    Šperk Petra Toth Jewellery (giveaway)

    Šperk Petra Toth Jewellery (giveaway)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky koukala a vypadá to, že tyto věci si tak pečlivě pohlídají všichni a pak se ta cena vyšplhá.

      Vymazat
  7. Vůbec s tímhle zkušenosti nemám ale jednu dobu mě hodně hodně hodně lákaly kuličky. :) Ale taktéž, jsem studentka, chudá studentka :D Takže si na takový komfort a luxus asi ještě chvíli počkám. Ale tento kompakt vypadá kouzelně. Mám ráda věci, které jsou do detailu propracované jako tady i tenhle obal. :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že se dočkáš :) Však to stojí za to :)

      Vymazat
  8. já jsem ale totálně závislá na jejich vůni - mám konkrétně Météorites Poudre De Perles (v podobě slisovaných kuliček) odstín 10 Nacre Des Mers, úplně jsem šílela, když byly jak v podobě motýlků, tak později s včeličkama - ty jsem chtěla moc, ale, bohužel, jak fakt, že jsem ještě nedopotřebovala stávající balení, tak i jejich cena, mě nakonec udělaly "rozumnou"...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, motýlky a včeličky jsem taky chtěla! Ale byla jsem tehdy hloupá a myslela jsem si, že je NEPOTŘEBUJU!!! Ach, jak se dnes stydím :D

      Vymazat
  9. Už jen to balení je krásné jako šperk. Mám ho na seznamu věcí, které si prostě časem pořídím, i když je cena taková :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správný plán, držím palce :)

      Vymazat
  10. Tak tedy pěkně děkuji... Já si pořád říkala, ty kuličky tak nutně nepotřebuji. Ale teď je prostě chci :D Snad mě to zase přejde, to už by moje drahá polovička asi vážně nechápal, proč si kupuji něco, co vlastně není skoro vidět

    OdpovědětVymazat
  11. Mám ho!!! :-) Za 102 euro na letišti v Istanbulu, dnes ráno. V Bangkoku stál 170 dolarů, takže obvyklá cena. Ale zas lítat kvůli pudru na dovolenou..... náhodou jsem měla příbuzného na cestě, takže jsem toho využila. Jsem zvědavá, snad budu taky krásná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ženy, tak já teda nevím, já žádnej efekt toho pudru nevidím. Možná jsem tak hnusná, že mi už nepomůže nic :-( Velké zklamání.

      Vymazat
  12. Nad Meteoritkama slintám už nějaký rok, v létě jsem je viděla ve slevě v jedné parfumerce a ještě teď je mi líto, že jsem si je nekoupila. Nádherné balení, hezký efekt a prostě... je to Guerlain! A pro něj mám slabost. Veronika

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)