Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 4. 2012

FOTD

Dnes nebude žádná recenze. Dnes na vás čeká post, který na většině kosmetických blogů vídám docela často, ale u nás ho nenajdete. FOTD posty jednoduše neděláme, pokud budu mluvit jen za sebe, tak je to z toho důvodu, že já se líčím vlastě neustále velmi podobně, a publikované posty by tudíž byly jak přes kopírák. Sem tam sice změním barvu stínu, ale stále se pohybujeme v rámci neutrálek, taupe, šedých, takže je rozdíl viditelný opravdu jen pro mé oko. Tentokrát jsem ale nečekaně udělala výjimku a zařadila jednu barvu (přiznávám se, že jsem se v tom moc necítila, ale čas od času, tedy tak 2x ročně, většinou takřka totožné líčení vyzkouším), takže jsem se rozhdola, že vstoupím do pro mě dosud téměř neprobádaných vod FOTD postů a lupnu vám sem pár fotek.

Tvář:

MAC Face and Body in C2
MAC Blot Powder in Medium/Dark
MAC Select Moisturecover concealer in NC20
Sephora blush in Orange Punchy Sunbaked 



Pusa:

NARS Sheer lipstick in Pago Pago
L´Oreal Contour Parfait in Rosewood



Oči:

Urban Decay Primer Potion
MAC Wedge eyeshadow ( obočí)
MAC Mylar eyshadow ( pod obočí)
MAC Soba eyeshadow (vnitřní koutek)
Urban Decay Feminine Palette - Darkhorse (vnější koutek), směs Aquarius a Stray Dog (kolem spodní linie řas)
Elizabeth Arden Double Density mascara in Black


Tak a jdeme na ty hokus pokus fotky.


 



12 komentářů:

  1. Moc pěkné, decentní a zároveň slušivé.
    U mě vede:
    tvář: BRTC Jasmine Water BB Cream a tvářenka Paul and Joe 15 Rebelle
    oči: Laura Mercier Metallic eye shadow Platinum jako báze, stín Arabesque 36 do záhybu oka, RBR Fire taled subnird, řasenka Sinergia Gabriella Salvete, tužka NARS Madison Avenue,
    rty CD Serum de Rouge 880

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle u mě není vůbec ta nej kombinace, tam já řadím z tohoto postu akorát rtěnku Pago Pago a makeupu s pudrem a korektorem. Jinak tvářenku bych dala Nars Deep Throat (bude v příštím FOTD) a na oči asi MAC SaD s Erou, to mi dohromady docela dost sluší.

      Vymazat
  2. Ma by len zaujimalo ako sa doslova da vysvetlit co to ten FOTD post je ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. FOTD je v překladu Face of the day, tedy česky něco jako Tvář dne, prostě líčení, které jsem ten den použila.

      Vymazat
  3. Musím povedať, že kombinácia teplejších hnedých tónov na hornom viečku a striborno-sivých na spodnej línii rias ma milo prekvapila, ja som to zvykla kombinovať len so zlatou a podobne, ale toto stojí za vyskúšanie :)
    A ten rúž má krásny odtieň, podľa stavu na fotky vyzerá, že je milovaný a často používaný :D
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc. Ano, máš pravdu, rtěnka Pago Pago je můj největší miláček, taky na to vypadá. :)

      Vymazat
  4. Tyjoooo, tak teda za mě velký plus za tu dvojkombinaci, to by mě v životě nenapadlo! Taktéž jsem zajetá ve svých neutrálkách a deset let stejným způsobu, ale tohle vypadá to hrozně zajímavě! Až se jednou ráno nebudu malovat v polodemenci, tak to musím vyzkoušet! (doufám, že to bude ještě letos :-D)

    tímto podávám oficiální žádost o víc FOTD!

    andrejiinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádost se přijímá a bude jí v nejbližší době vyhověno, mám nafocené ještě nějaké kombinace. :)

      Vymazat
    2. Skvělý, děkuju! :-) Kdybych nedávno u vás nevyhrála tu super konturku (funguje, fakt bomba!) tak si o FOTD napíšu do soutěžního postu, ale takle to nechám dalším a jen si budu spokojeně číst a očumovat.

      A zejtra fakt už ráno zkusím tu šedostříbrnou na dolní linku, copak to je problém udržet alespoň jednu myšlenku přes noc?? :-D

      andrejiinka

      Vymazat
  5. Hezké, jemné, slušivé a pro mě osobně představitelné na mém ksichtíku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že je to představitelné. Já žádné bláznivé a barevné kreace nevyznávám a ani neumím, nosím jen nositelné (krásná tautologie :-))

      Vymazat
  6. Také mám ráda jemné líčení tohoto typu :)) Ta kombinace hnědé a stříbrno-šedé je moc zajímavá, vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)