Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 4. 2012

FOTD: červené rty od CHANEL

Takže vy máte rády FOTD? Ale klidně, to zas není tak velký problém :) Sice mám v zásobě ještě velkou frontu recenzí na různé kosmetické produkty, ale nebráním se ani postům tohoto typu.

Tentokrát budu propagovat nestárnoucí klasiku, jeden z nejtypičtějších prvků v líčení a nebojím se říct, že jeden z největších symbolů ženskosti. Rudé rty!
Dělávám to zde opakovaně, to jste si jistě všimly :) Dělám to záměrně - nejen, že se mi strašně líbí, ale myslím si, že si malou propagaci skutečně zaslouží. Zatímco líčení pleti a očí se věnuje většina žen, výrazné rtěnky jsou zatlačené kamsi do pozadí. Všechny teď šmahem používáme lesky, nude rtěnky, obyčejné balzámy.... S pořádnou rtěnkou si nějak nikdo nepohraje. A je to skutečně škoda.

Pro dnešní FOTD jsem zvolila trojici skvostů CHANEL, barvy i textury jsem zvolila tak, aby se našla kterákoliv z vás - vybírat můžete dle požadavků na lesk, krytí, barevný odstín i podle osobní odvahy.

Doufám, že vám následující fotky dodají chuť na nějakou tu pěknou červenou :)

Chanel Rouge Coco v odstínu Gabrielle 19
Velmi příjemná konzistence, jemná a krémová textura, skvěle se nanáší, parádně drží. Měla jsem 7 odstínů z řady Rouge Coco a tento je bezkonkurečně nejlepší, nejkvalitnější a jediný geniální. Některé jiné odstíny mě dokonce vysušovaly nebo dělaly mapy, což u rtěnek nikdy netoleruji - a u Chanelu považuji za skandál!!! Ovšem Gabrielle doporučuji komukoliv beze stínu pochybnosti. Odstín je klasická red s malilinko teplejším podtónem, rtěnka má vyšší lesk a obsahuje stopu piditřpytek, o kterých se zmiňuji jen pro úplnost. Nejsou skoro vidět.
Červené rtěnky miluju, mám jich několik a často kupuju nové, Gabrielle je jediná stálice.





Rouge Allure Velvet v odstínu La Fascinate 38
Výše jsem vám předvedla rtěnku, která je u mne bezkonkurenční barvou. Velvetka je pro mne zas dokonalá texturou. To je TAK úžasná záležitost! Barva naprosto luxusně klouže po rtech, je extrémně jemná a opravdu sametová. Skutečný zážitek a požitek, pečuje a drží. Finiš je sametový, tedy polomatný - to bývá u rtěnek dost často průšvih, protože cuckují a vysušují. Nikoliv zde. Skoro bych řekla, že z pohledu textury nemám lepší rtěnku. Jen výběr odstínů je pro mne trošku slabší, nicméně se chystám ještě je podrobněji prověřit. Moc ráda bych si v této textuře našla nějaký odstín na běžné každodenní nošení - třeba i s dítětem na písek (ač se červených rtů nebojím, La Fascinate to fakt není...). Tato červená je sytější, vínovější a hlubší, lesk je jemný a sofistikovaný. Celkový efekt je decentní a na úrovni.




Zde bych klidně mohla FOTD ukončit, koneckonců své dvě nej red jsem vám ukázala. Nicméně si uvědomuju, že ne každá z nás má na tyto sytější barvy vždy odvahu nebo příležitost. A proto vám nabídnu velmi lehkou, nositelnou a nenásilnou alternativu.

Rouge Coco Shine v odstínu Unique 51 
Strašně moc blogů přineslo recenze Coco Shine rtěnek, nejčastěji byl vídán odstín Boy, proto jen stručně a heslovitě zopakuju: hydratační, lesklé, pečující, balzámové složení, dotek barvy, která se netrhá, velmi příjemný a působivý výsledek.
Unique je jemný mix malin a berry ovoce s třpytečkami, dost špatně se mi fotil. Zatímco v kontextu celého obličeje je středně výrazný a velice pěkně zdůrazní, vykonturuje a rozsvítí rty, při focení detailu rtů mi nevynikl. Na následujících fotkách nevypadá nic moc, je neviditelný a mdlý, což mě mrzí. Doporučuju na něho osobně kouknout, myslím si, že je to docela univerzální odstín pro pěkné líčení, které je stále ještě decentní, ale už postřehnutelné. Mám tuto rtěnku moc ráda a věřím, že je to přijatelná alternativa pro ženy, co nemají odvahu na výraznou krémovku, případně pro ty, které z jakéhokoliv důvodu nemohou nosit výraznou red.






Takže tolik dnes ode mne. Třeba vás to povede k zamyšlení nad tím, že červené rtěnky mají cosi do sebe. Snad jednou budu na ulici potkávat více žen, co si výrazné rty umějí užít.

V komentářích se moc těším na vaše názory. Ty z vás, které červenou nosíte, podělte se o svoje oblíbené rtěnky - znáte mě, asi je vyzkouším :)

Gabrielle, La Fascinate, Unique

30 komentářů:

  1. Nejvíce se mi líbí druhá, mám raději tuhle hlubší červenou než tu první, ta je na mě moc světlá? Nebo nevím jak to nazvat. Každopádně rudou nenosím, nevím proč, ale raději sáhnu po něčem méně klasickém - mám ráda barvy do korálova, oranžova,... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korálové a oranžové - hmmm, to je taky paráda, když se to umí nosit! Tleskám.

      Vymazat
  2. Ta první je naprosto perfektní!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ani Coco ani Coco Shine mě naprosto nevyhovují ale ta Allure mě dostala a musím ji co nejdřív vyzkoušet!
    Mými favority jsou rtěnky Dior Rouge, zatím žádná jiná značka co jsem vyzkoušela je nepřekonala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ty Diory taky chystám, zatím jsem se u nich netrefila barvou, neslušely mi.

      Vymazat
  4. No tedy, takové nádherné rty a dokonalé zuby - krása! A rtěnky jsou nádherné, ty červené se mi líbí moc. Červené občas nosím a ráda, ale jen obyč drogerkové značky. Pak sice mám taky jednu Rouge G ale to není sytá červeň. Navíc trochu vysušuje, ale kvůli tomu balení jsem ji musela mít :)
    Jednu Chanelku bych si taky ráda jednou pořídila. Musí být na rtech doopravdy strašně příjemné!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji. Musím poctivě přiznat, že právě bělost zubů je u mě pro výběr červené na rty podstatná. Taky nemůžu mít libovolnou červenou a i já mám s určitou barvou zuby nažloutlé nebo našedlé. To je prostě tak :)

      Vymazat
  5. Můj momentální červený favorit je Rouge in Love od Lancome v odstínu 159 Rouge in Love :). Protože je na rtech dokonale lehká, trošku se i "vpije" jako lip stain a tím pádem mi drží a já se nebojím, že budu venku chodit jako rozmazaný klaun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to je zajímavá informace! Na tu kouknu :) Díky.

      Vymazat
  6. Ja odbocim trosku - na cerveny ruz musi mat clovek sakra dobre zuby a ty ich mas teda fakt neskutocne biele! Ako to robis? Aj ja chcem! :-)

    VeVe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinko to poopravím - chce to dobře vybírat. Vždycky jde o kombinaci: pleť - zuby - rtěnka. To, co na jedné z nás vypadá geniálně, na druhé není pěkné. Ale přijde mi, že Gabrielle sluší většině zubů :)

      Vymazat
  7. Ta červená je dokonalá, obdivuju tvé krásně bílé zuby :) A ta druhá, to je přesně odstín pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  8. nádherné odstíny rtěnek,pro červené rty mám prostě slabost! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky - tak propaguju, abych je více potkávala :)

      Vymazat
  9. Rudé rtěnky miluju a konečně jsem dozrálu k tomu, že se je nestydím nosit. Dříve jsem si namalovala rty, přešla přes parkoviště do auta, mrkla do zrcátka, vytáhla kapesník a rtěnku setřela s tím, že je strašně výrazná, že takle přeci nemůžu chodit na veřejnosti :-)
    Ale stále hledám tu pravou. Moje první luxusní rtěnka byla Chanel Rouge Coco Rivoli 21, bohužel se mi zdá moc temná, což bych překousla, ale hlavně mi strašně vysušuje rty a to už nepřekousnu. Strašně mě zklamala a zařekla jsem se, že Chanel už nikdy. Hmmm, když ale koukám na ty tvé fotky, možná zajdu obhlídnout tu Grabrielle a La Fascinate.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rivoli se nepovedla, mě se i trhala barva na rtech :(

      Vymazat
  10. Já neustále bojuju. Jsem zrzka, čili nevýrazná, odjakživa si zakládám na očích, takže stínuju, kouřuju, sem tam linkuju, ale ani hnědou (a pro mě nejspíš vhodnější) řasenku nezkusím, protože mám až do morku kostí zarytej pocit, že bych byla nevýrazná. Takže cesta k červeným rtům bude vést přes odpoutání se od očí a momentálně jsem na půli cesty - sem tam už mám na puse pěknou divočinku!!! :-D

    andrejiinka
    PS: ta první fotka, ta je prostě úchvatná! <3 ta mě opět silně "nakopne" k experimentům! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, není nic úžasnějšího než jemná zrzka pouze s výraznou rtěnkou! Podle mě není potřeba žádná řasenka, pokud nejsou kruhy pod očima :)

      Vymazat
  11. Ehm, v šuplíčku jsem si nechala jednu červenou rtěnku, abych se na ni šla podívat vždy, když mám cukání, že si nějakou další pořídím. Ne, ne, já prostě červenou na rtech nenosím. Hani, ale chci ti říct, že tobě neskutečně slušíííí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Verunko :) Ale je to hlavně o zvyku a odvaze, ty jsi taky super typ na red rty :)

      Vymazat
    2. Mě přijde Coco Gabriel v reálu tmavší než na fotkách, ale je krásná. Dá se někde sehnat levněji než okolo 900 kč?
      Jinak silně podobná barva z levnějších rtěnek je Maybelline Color Sensational 527 Lady Red. Roza

      Vymazat
    3. Myslím, že mi tentokrát fotky vyšly celkem věrně, ale samozřejmě může být barva na každé z nás odlišná.
      S cenami je to horší, Chanel obecně moc levnější nikde nebývá :(

      Vymazat
  12. Chtěla bych, ale červená je zrádná, jsem studený typ, takže to nechce rajčatovou a i tak mám pocit, že tohle nemůžu. Žluté zuby a bohužel mám poškozenou sklovinu, takže nemůžu podomácku bělit. :-(

    OdpovědětVymazat
  13. Hani ta první je úchvatná.. Postupně se k červené taky dostávám, jen to chce vybrat správný odstín právě kvůli zubům.. Ty tvoje jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)