Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 4. 2012

Figs&Rouge balm in Rambling Rose

Tak jsem opět posedlá balzámy na rty. Ještě nedávno jsem byla naprosto v klidu, měla jsem svoji oblíbenou trojku a byla spokojená, nevím, co se zas změnilo. Od té doby vlastně neuplynulo mnoha a já mám doma několik nových značek balzámků. Všechny jsou úžasné, všechny je miluju a všechny vyřadily staré pardály ze hry (až na Hurraw, ty jsou i nadále stálicí). Odteď si dávám stopku pro nákup dalších neprozkoumaných značek mazátek na pusinu. Hlásám to veřejně, snad to tak snáze neporuším...

Dnes se podíváme na zoubek první novince v mé sbírce. O Figs&Rouge balzámkách jsem se poprvé dočetla u Bebe na blogu. Neznala jsem je, ale hned mě zaujaly. Asi i proto, že jsou prý oblíbené u Emmy Watson. Ne, opravdu nejsem Harry Potter fan, nějak mě to celé šílenství nechalo chladnou, četla jsem asi jen 4 díly, viděla tedy nakonec všechny, ale s dost vekým zpožděním, takže se mezi fanoušky nemohu řadit ani omylem. Ale post-Harry Emmu mám ráda, velmi se změnila a vyzrála. Sice je to pro mě stále dítě, ale to bude spíš problém můj, že já jsem již v očích většiny stařenou.

Balzámky se dají koupit i u nás na stránkách http://www.cestapřírody.cz/, tam jsem je prvně také objednala, ale bohužel nebyli schopni dodržet slíbenou dodací dobu a z avizovaného měsíce čekání, než naskladní, byly náhle dva, a to mě už tedy vážně přestalo bavit, takže jsem objednala z http://www.lookfantastic.com/, ale můžete si vybrat témř jakýkoli uk shop, mají je snad všude (feelunique, asos). Při svém nákupu jsem zvolila LF jen proto, že zrovna měli promo akci, jinak LF nepatří mezi mé oblíbené uk shopy, měla jsem s nimi vždy problémy, i když nakonec vše dopadlo vždy dobře, ale nerada komunikuji s jejich zákaznickýcm servisem,, horší má snad jen asos. :)

Pro začátek jsem zvolila balzámky v příchuti Rambling Rose, Sweet Geranium a Coco Vanilla. Asi za týden jsem udělala další objednávku a vzala ještě Wild Cherry a Aleo&Mint. Balzámy jsou multipurpose, dají se použít jak na rty, tak na obličej i tělo, ale jelikož má kelímek 8ml (případně 17ml), je asi docela nesmysl natírat si tím stehna, kor při rozloze těch mých. Asi bych měla za jedno použití plechovku prázdnou, takže u mě nacházejí využití pouze jako balzám na rty a případně okolo nosu, když mám trochu rýmu.

Jsou organické, jejich složení jsem vám zde vyfotila.

Jak jsem již zmínila, existují ve dvou velikostech - 8ml a 17ml. Liší se i balení, nejen velikost. Vlevo 8ml Rambling Rose (ty malé mají vždy okolo sebe trochu kartonu, asi aby nedochudčátka opticky nahnala ztrátu na váze), vpravo 17ml Coco Vanilla.

Bazám je velmi jemný a stačí ho malinko. Rty hezky oživí, promastí a hydratuje. Na mně vydrží docela dlouho, ale třeba Day psala, že u ní není výdrž nic moc, takže opět tohle je velmi individuální a musíte sami vyzkoušet. :) Voní nádherně a opět velmi jemně, rozhodně vás nic do nosu nepraští.

Na závěr mám jedno velké ALE. Já osobně vůbec nestuduju, jak dlouho mi ta která věc vydrží, je mi to celkem fuk, prostě až něco dojde, koupím nové a víc to neřeším. Tady jsem se ale docela zarazila. Po necelých 10 dnech používání (upozorňuji, že Figs&Rouge používám jen na den, na noc si dávám Nuxe) vypadala plechovka takto:

Jen abyste věděli, že je to spíše na rozmazlení se, rozhodně s ním moc neušetříte. Když jsem ten úbytek viděla, dala jsem ho do ledničky v naději, že když bude tužší konzistence, nebude tolik ubývat. No jo, jenže....on tedy neubývá, ale jen proto, že ho opomíjím, neboť mi právě ta tekutá a měkká konzistence chybí. Takže putoval zpět do koupelny a s experimenty jsem skončila. Na něčem se prostě ušetřit nedá. Takže já ho používám a budu používat dál, mně to nevadí, ale pokud to zarazilo mě, myslím si, že by to zarazilo naprosto každého, a proto na to raději upozorňuji. Díky této vlastnosti bych Figs&Rouge balzámky viděla jako super dáreček pro kamarádky či maminky (třeba k blížícímu se Dni matek), protože dárek má potěšit a rozmazlit obdarovaného, což tyto balzámky splní na 100%.

3 komentáře:

  1. Mně se tak hrozně moc líbí ty plechovčičky! A i vůně musí být úžasné. Škoda, že mě na balzámky moc neužije. A ještě když tak rychle ubývají... ;)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  2. jéé ty vypadají krásně, rozhodně se jdu po nich kouknout! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Cha! Doufala jsem, že balzámek vyzkouší ještě někdo jiný a dočtu se postřehy :-) Mě na něm časem rozčilovalo, že se mi vždycky roztopil, olepila se celá ta plechová pikslička a ještě jaksi zhrudkovatěl bo co. Nejhezčí na něm byl obal (v něčem podobném tak mít všechny krémy!) a vůně. A ještě se mi zamlouval na rtech :-)
    Nějak mi ušlo, že se dělají i větší balení. I když jenom o trošilililinku. Jsem nalomená vyzkoušet i ty ostatní příchutě... Hlavně wild cherry a coco vanilla... sákryš... a to sem si říkala, že nebudu rozšiřovat zásoby balzámků... Proč mi to jen děláš, Nik... :-D

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)