Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 4. 2012

ESTÉE LAUDER Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex

Člověk by si většinou měl dávat dost dobrý pozor na to, co vypouští veřejně do světa, tedy alespoň já si ho už příště budu dávat. Není to tak dávno, co jsem zde psala, že v nejbližší době nehodlám nic měnit na tom, že na pleť nepoužívám high end značky. No vida, uběhl měsíc a vše je jinak. Zase mi to jednou nevyšlo, no.... Na svoji obhajobu musím dodat, že jsem sice uklouzla, ale jen jednou a jen malinko. Takže to se skoro nepočítá, že? Nebo snad ano? Ok, budeme to tedy počítat, ale jen do té míry, abych o tom mohla dnes napsat recenzi, a pak zas budeme dělat, že se nic nestalo.

Estée Lauder nemám ráda, už jsem to tu kdysi napsala a platí to stále. Nepoužívám jejich dekorativku, nepoužívám jejich pleťovou kosmetiku, nemám k tomu ale žádný racionální důvod, snad jen to, že dekorativka není moc pigmentovaná, makeupy mi nesedí texturou, pleťovka je zase příliš parfemovaná. Takže důvodů to je vlastně docela dost, ale jsou zcela subjektivní, otázka pigmentace a vůně je fakt strašně individuální, objektivně říkám, že jsem se nikdy po ničem od EL neosypala a neměla žádnou alergickou reakci.

Poslední dobou jsem docela posedlá různými "vodičkami" na pleť. Pod onou vodičkou si nepředstavte různá tonika, ale spíše sera a oleje. Miluju tu tekutou texturu na obličeji, sera potřebuju daleko více než krémy, pro většinu je to sice péče navíc, která není nezbytně nutná, ale já si ji plně užívám a v průběhu minulého měsíce jsem docela dost věcí z této oblasti nakoupila. Jednou z nich je i Advanced Night Repair serum od Estée Lauder. Prodává se ve 30ml a 50ml balení, já ale na zkoušku vzala jen 15ml. Toto balení má také kapátko, takže se od běžně prodejného absolutně ničím neliší.



Serum má vodovogelovou texturu, je mírně kalné, téměř bez parfemace, ta je jen taková chemicky čistá, nic specifického a lehce přijatelná pro můj nos. První dny, když jsem serum aplikovala na pleť očištěnou tonikem, jsem měla pocit, že mě strašně stahuje a špatně se roztírá. Nebyl to pocit, byla to pravda a skoro jsem ho chtěla vyhodit, nicméně jsme si řekla, že když mi jinak nevadí, ještě to s ním zkusím. Stačilo jen mávnou kouzelným proutkem a vše se zlepšilo. Ono kouzlo spočívalo ve stříknutí termální vody na tvář před aplikací sera. Bylo velmi snadné ho rozetřít a ani mě nadále nestahovalo. Zbytek jsem udělala jako obvykle - počkala minutku a nanesla svůj běžný krém a opět postříkala termální vodou.

První týden jsem serum používala ráno i večer, abych se opravdu ujistila, že na něj nemám žádnou alergickou reakci (dělám to tak vždy s každým nový přípravkem), poté jsem začala používat serum jen večer a ráno se vrátila k Nuxe oleji, o němž vám zde psala Nuf a který i já bezmezně miluju (akorát já jsem se k lásce k němu musela trochu prokousat a chvilinku mi to trvalo).



Je sice pravda, že na pleti nevidím žádný efekt, ale když já s pletí problémy prostě nemám. Nemám vrásky, nemám pupínky. Sice mám pár černých teček na nose a rozšířené pory, ale na boj proti nim toto serum stejně není určené. Serum má vytvářet přirozenou ochranu pleti před volnými radikály a obnovovat ji. Myslím si tedy, že po krátké době používání opravdu nemohu vidět naprosto žádný výsledek, chce se mi napsat, že si osobně myslím, že ho neuvidím ani po dlouhodobém užívání, ale mně to nevadí. Ráda ho nanáším a mám ráda pocit, když ho na sobě mám a přejedu si po tváři. To mi ke štěstí bohatě stačí. Jsem vlastně docela nenáročná, co říkáte?

Estée Lauder v současné době dělá inovovanou verzi tohoto sera, a to Advanced Night Repair Concentrate Recovery Boosting Treatment. Je to vylepšená formule se stejnými účinky, velikostí a velmi podobným balením. Nicméně je to stále téměř totéž, ne jako jejich slavný Idealist, který se dočkal již třech verzí, z nichž každá je určená pro boj s jinými problémy a má jinou texturu.

Verdikt: Serum doporučuju na 100%. Pro mladé holčiny je rozhodně zbytečné, takže těm bych radila ušetřit peníze a vrazit je do něčeho pro ně přínosnějšího, ale dámám mého věku a pokročilejším ho vřele doporučuji, pokud se k nim ještě nedostalo. Je to legenda a je opravdu příjemné.

11 komentářů:

  1. Ja ho pouzivala i jako hodne mlada, pry prevence, ale proste proto, ze me byl hrozne prijemny a mela jsem po nem takovou vyhlazenou plet bez rannich cervenych fleku vsude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, on je prostě hodně příjemný a to mi tak nějak stačí, i když bych asi měla chtít víc. :)

      Vymazat
    2. No musime verit, ze ten slibovany efekt bude videt az nam bude tech 60 ;)

      Vymazat
  2. Já ho také dřív používala, ale teď už chci používat jen věci, které (aspoň mám ten pocit) něco dělají a ne, že jsou jen příjemné, což ale bezpochyby toto sérum bylo.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho taky dřív používala, ale měla jste to stejně jako Dejnička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dejni a Míno,

      já vás naprosto chápu, samozřejmě i já toužím po věcech, které něco dělají, nicméně nějak mám pocit, že nevím, co bych měla nyní na pleti vylepšovat. Rozšířené pory nerada stahuji, mám pocit staženého celého obličeje a já naopak ráda pocit neducanosti. Černých teček se jinak než mechanicky nezbavím. Takže já toužím hydratovat, což myslím, že i toto serum trochu zvládá a jinak neočekávám vcelku nic. Proto mi bohatě stačí a vyhovuje.

      Vymazat
  4. já mám zálust v poslední době též na oleje více než na krémy. Chci teď vyzkoušet zatím jeden klasický drogerko od Saloosu - Ylang-ylang... Kompenzuje nedostatek vody a má antiseptické účinky a jako bonus čistí póry... Tak uvidíme jak to teda nakonec dopadne. :) Vždycky sem se totiž bála že po oleji se pleť zmastí...

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě nedávno něvěřila, že bych si na svoji smíšenou pleť někdy dala olej a že by se mi to dokonce líbilo. A ejhle, vše je jinak. Kromě Nuxe oleje mám doma ještě Pai Skincare olej a zatím jsem nadšená. Plánuji přikoupit ještě značku Trilogy.

      Vymazat
  5. Já 15 let používala předchozí verzi Advanced night repair, tu, kterou vyhodnotili jako zastaralou a tak ji inovavali (začala jsem tedy ve svých 25letech). Inovace byla chyba. Od tohoto inovovavého druhu jsem koupila jedno balení - bože, za tu cenu, v plastu!, kdy dřív to bylo sklo....a už ho nekupuju. Je k ničemu. U předchozí verze měl člověk pocit, že výsledky vidí (dokonce se po tom rychleji hojila i rozbitá kolena a nezůstávaly jizvy:). Tady nevidí nic. To, že předchozí složení fungovalo, mělo pro mě efekt, že si nikdo nemyslí, že mi bylo čtyřicet, ale o deset let méně. Ale toto už nefunguje, vyhozené peníze, ale bohužel jsem dosud nenašla nic, co by ho nahradilo... Lancome, 3lab, to jsou moje další pokusy, ale prostě je vypatlám a netoužím další balení koupit. And.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu první verzi neznala a nezkoušela, takže nemohu srovnat s touto, co mám já, ale myslím si, že sama také nevypadám na svůj věk, ale není to zásluha žádného krému či sera, ale hlavně genetiky, moje maminka i babička vypadaly obě mnohem mladší i ve vyšším věku. Nějak už delší dobu nevěřím na zázraky.

      Co se týče zhoršení balení a výměny skla za plast, to je bohužel současný trend. Také se mi to příliš nelíbí, a proto si užívám ty oleje, které ve skle jsou - Nuxe, Pai.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)