Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

15. 4. 2012

DUEL: Zamyšlení nad vašimi komenty a vyhlášení giveaway

Z vašich komentů jsme postřehly několik věcí. Jednou z nich je, že máte rádi naše duely, proto jsme se rozhodly i toto zamyšlení nad vašimi připomínkami a radami uchopit jako duel. Jako vždy Nuf je červená a já modrá.

Samozřejmě vám za vaše komenty děkujeme. Všechny jsme je pečlivě prostudovaly a nyní bychom k nim rády řekly několik vlastních slov.

Více duelů:

Ano, chápeme, že se vám naše duely líbí, asi se jimi trochu odlišujeme od zbytků blogů, a proto slibujeme, že se v budoucnu vynasnažíme a zařadíme na tyto stránky více duelů.
Přesně tak - pokud chcete skutečně číst naše plkání, není pro nás nic jednoduššího :)
FOTD posty:

Proč ne, za sebe říkám ano, ráda udělám více FOTD postů, snad vás to líčení na jedno brdo nebude moc nudit.

Já bych klidně fotila denně, kdybych měla, co. Moje líčení je docela jednotvárné a nenápadné, takže když toho ještě půlku sežere foťák, tak nějak nic nezbývá :)

Videa:

Požadavek chápu, leč bohužel já ho reflektovat nebudu. Nemyslím si, že jsem nějak extra zdatná, co se líčení týče. Prostě se vždy našmrdlám během 5 minut a jdu. Já se s ničím moc nepářu, nepářu se tedy ani s líčením. Tak nevím, k čemu by takové video bylo, nevidím v něm žádný přínos. Jasně, jste jistě zvědaví, jak vlastně s Nuf vypadáme, jak mluvíme, jaký máme hlas, to je naprosto pochopitelné. Ale mně trocha anonymity vyhovuje.

Na videa se rozhodně nechystám. Nejenže by to pro mne byl problém technický, ale jak už napsala Nik - takový profesionál nejsem, abych dělala návody. Myslím, že je YT přímo zaplaven nekvalitně udělanými tutoriály a filmečky, kde není nic dobrého vidět :) Není potřeba, abych rozšiřovala jejich řady.

What´s in my purse/makeup bag posty:

Udělám a ráda.

Jistě jsou v plánu, jen zatím byly vždy přetlačeny recenzemi prodůktů, které se mi zdály aktuálnější.

Fashion posty:

Já jsem v modě stejně nudná jako v líčení, opět vše ton v tonu, spíše ležérní elegance, asi nic, čím by se mladé holky nechaly inspirovat, ale proč ne, tohle rozhodně nebude problém splnit.

Uvidíme, toto já neslibuju - vzhledem k tomu, že jsem těhotná a oblékání mě teď ani trochu nebaví, bych asi příliš nenadchla :)

Recenze na dostupnou kosmetiku:

Hned v úvodu bych se zastavila u slova "dosputný".

a) lehce sehnatelná - to je pro mě ale téměř každá značka. Naprostá většina věcí, které zde recenzujeme, je lehce sehnatelná v jakékoli parfumerii, na ebay či v jakémkoli shopu na netu. V dnešní době snad není problém nákup na netu a většina z nás se toho již dávno nebojí. Paypal je také skoro samozřejmost pro nákupuchtivé závisláky. Takže v tomto bodě je jednoduše dosputných 99% věcí zde.

b) dostupná ve smyslu drogerková, levná - jasně, tento požadavek plně chápu. Většina nechce či nemůže vyhazovat penízky oknem a raději zamíří do drogerkových značek a tam si vybere. Naprosto to respektuju, nicméně musím říct, že těm, kteří od nás očekávají drogerkové posty, tady pšenka nepokvete. My o drogerkových značkách nepíšeme a ani o nich v budoucnu psát nehodláme. Samozřejmě obě doma máme nějaké věci z drogerie, takže třeba tak jeden dva posty v budoucnu na toto téma můžete očekávat, ale asi to není to, co jste chtěli. Proto bych těm, které jsem nyní zklamala, doporučila stovky jiných blogů, kde se to drogerkovými značkami jen hemží, určitě tam najdete perfektní inspiraci.

Já osobně budu nadále recenzovat prostě to, co se mi dostane do rukou - tedy to, co koupím. Někdy mě zaujme drahá kosmetika, jindy klidně levnější. Nevyhýbám se cíleně drogerce a někdy ji zkouším, ale častěji lovím v jiných vodách.
Možná bych měla zmínit, že celkem dobře víme, čemu se vyhýbáme. Např. co se týče kosmetiky ELF - tu jsem si prozkoušela velice pečlivě. Akorát to bylo v době, kdy u nás o ní ještě nikdo nevěděl, objednávala jsem tehdy z USA a byl toho obrovský balík. A proto moc dobře vím, proč už u nich nakoupím jedině stojan na štětce. A velmi podobně tomu bylo i v případě jiných značek, kterými se to teď na netu jen hemží. Určitě to není tak, že bych si řekla "to je levné, to nekoupím".

Recenze na kosmetiku:

Já jsem asi naprosto divná, protože když jsem si přečetla požadavek "více kosmetických recenzí" a upozorňuji, že nebyl ojedinělý, že dost z vás po nás chtělo více kosmetických recenzí, tak jsem si připadala jako debil. Holky, já tedy chápu, že ceny v giveaway jsou lákavé, ale kurnik nikdo po vás nic nechce, tak si alespoň přečtěte dva tři příspěvky zde a nepište tyto nesmysly. Náš blog je z 99% o kosmetických recenzích, skoro nic jiného zde nenajdete. Přispíváme obden, tak jaké "více recenzí", co to jako je?

Jsem zmatena! Skoro vše, co píšu, jsou recenze. Chápu, že chcete více fotek nebo DUELů, chápu i jiné požadavky - ale více recenzí??? :) 

Random.org vylosoval jako výherce této giveaway číslo 19, což je dejnička, takže moc a moc gratulujeme!

N a N

14 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. haha, že prý více recenzí... to je vidět, jak moc gfc čtenáři ve skutečnosti čtou.

    dejničce gratuluji.

    a přeji ještě mnoho blogovacích let. jinak mně tady na blogu asi nechybí nic...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si přečetla komentáře u Giveaway a zírám na ty příspěvky - že více fotek, více kosmetických recenzií??
    Mě těší, že téměř denně máte nový příspěvek.
    A líbí se mi, že nepíšete o drogerkových značkách!
    Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Požadavek na více recenzí mě taky zarazil. Nejdřív jsem si říkala, že je to jen špatně formulované a dotyčné si přejí častější příspěvky, ale asi to fakt bude jen první věc, která je napadla, aby se mohly zúčastnit...

    Obrovská gratulace Dejničce!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem se nad některými komentáři pozastavila, jako chápu, že někdo chce mermomocí něco vyhrát, ale v tom případě bych aspoň ze sebe nedělala debila a napsala něco smyslupnýho. A že nechcete točit videa taky chápu a nevadí mi to, nepostrádám je, a vy to navíc dokonale vyvažujete jinými aspekty ;-) K levné kosmetice už jsem se vyjadřovala minule, taky mi tu nechybí, když je všude jinde.
    Jen tak dál, zůstávám naladěna! :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  6. K tomu poslednímu bodu "recenze na kosmetiku" - přesně toho jsem si všimla také a je to bohužel smutné jak někdo není schopný si ani váš blog projet. Já teď pořádám giveaway o benefit výrobky a chtěla jsem po čtenářkách aby do komentářů napsaly jaké výrobky od Benefitu je zaujaly. Za účelem toho, abych je třeba na to nalákala, aby si otevřely jejich web a minimálně se koukly. Bohužel se tak nestalo a chodí mi jen "chtěla bych všechno!" nebo "tvářenky, korektory, řasenky" prostě minimální snaha.. to pak člověk ani nemá chuť takovýmhle lidem něco "rozdávat"...

    OdpovědětVymazat
  7. moc Dejničce gratuluju! :-)
    a nad tou poslední připomínkou k více recenzím sem se aspoň dobře zasmála. :-D i když to vlastně k smíchu moc není, ale spíš k pláči...

    OdpovědětVymazat
  8. Uf, jsem ráda, že zůstáváte své a nepodléháte požadavkům na recenze drogerkové kosmetiky, protože tohle u vás nehledám. V případě zájmu si najdu milion dalších blogů, kde toto bez větších problémů naleznu. No a k přání více recenzí se snad ani nemá cenu vyjadřovat. Některé slečny by si měly poposednout!
    Dejni a tobě velká gratulace. :)

    OdpovědětVymazat
  9. No to není možný!:-D Hurá hurá hurá, děkuju holky a randome! A díky i za formu tohoto příspěvku, poněvadž více duelů jsem si přála i já. Musím řict, že předtím jsem si komentáře nečetla a teď jsem to šla udělat a občas jsem se nestačila divit, ale to je bohužel asi u giveaway "riziko podnikání".

    OdpovědětVymazat
  10. Není lehký se zavděčit všem, to se ví. Já osobně mám Tvůj blog moc ráda, protože je jiný a ráda se dozvídám o věcech, o kterých se nepíše na dalších padesáti (tisících) blozích. Je to tady takový milý a příjemný luxus...;-)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  11. U toho "Recenze na dostupnou kosmetiku" , já to tam taky psala a když se zamyslím, měla jsem spíše napsat- "Recenze na levnější kosmetiku" :D Krásně se na ty stíny Dior apod dívá, moc se mi líbí ale je mi to defakto k ničemu protože za ně nedám tolik peněz. Ale váš blog mám ráda i tak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zas na jednu stranu tyhle recenze máš na milionu dalších blogů a mě by fakt nebavilo i tady číst o tom jak je Essence děsně super a Dermacol je vrchol všeho :-/

      Vymazat
    2. Jako jo no :/ Ale tak nad těmahle recenzema se jen pokochám a zatlačím slzu, že na to nikdy mít nebudu:D

      Vymazat
    3. Na to je pak jednoduchá pomoc: nečíst to tady :-)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)