Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 4. 2012

CHANEL Vitalumiere Aqua Compact Makeup

A za tohle taky může makeupbox. Jako za spoustu jiných věcí... Holky tam začaly nějak víc řešit nové makeupy a s jarem jsem se prostě nakazila. Do toho je plný net recenzí novinky od Chanelu. Výsledek je nabíledni :)

Ano, koupila jsem ho. Dosud jsem velmi spokojeně používala klasickou tekutou verzi tohoto makeupu a nemám, co bych jí vytkla. Sedí mi a vůbec - je to skvělý makeup. Kryje málo až středně, vytváří tak akorát zdravý finish, nezdůrazňuje nic, co nechci, dobře se mi nanáší. Samozřejmě, že kdyby mi odpadlo protřepávání lahvičky a kapání makeupu na ruku s následným otíráním lahvičky, bylo by to ještě lepší.
Takže je to tu: Chanel Vitalumiere Aqua Compact B40.








Balení je moc pěkné, klasicky chanelovské. Sametovou kapsičku a přiloženou houbičku jsem ihned schovala do skříně, ty vážně nepotřebuju. Jako u ostatních kompaktních makeupů je nutné dobře zavírat krabičku a dohlížet, aby víčko dobře doléhalo. Tohle má Chanel parádně vymyšlené, protože vnitřní víčko je pevně zavřené až do chvíle, kdy stisknete pořádně tlačítko na otevření. Do té doby skutečně těsní. To hodnotím dost vysoko, jednou mi kvůli tomu totiž vyschl makeup MAC asi za týden...
Makeup sám o sobě má úplně jinou texturu, než měly kompakty, co jsem dosud osahala. Pokud vám dosud tato varianta podkladu vždy připadala nenositelná, nepoužitelná, hutná a neroztíratelná, tohle fakt není ten případ! Makeup je hladký, při styku s pokožkou krémový až vodový, na pleti doslova cítíte vlhkost, kterou obsahuje - nepřeháním, při dotyku s pletí vás štětec s makeupem zastudí. Parádně se roztírá. Úplně sám. Moc dobře splývá s pokožkou a rozetřete jej dokonale doztracena, přičemž zanechá malinko lesklý nebo spíše hodně zdravý finish. Bezvadné roztírání jsem si vyzkoušela jak na hutném a mastnějším krému, tak i na přírodní ultralehké a matující emulzi - v obou případech super výsledek.



Osobně pleť po použití tohoto makeupu malinko pudruju - aspoň na T-zóně. Potřebuju to, aby vypadal dobře celý půlden až den, kdy makeup nosím. S klasickou tekutou verzí Vitalumiere Aqua se bez pudru lesknu o malinko později. Já mám ale pudry obecně docela ráda, takže je stejně používám pravidelně. 
Neodpustím si taky srovnání výdrže a krytí tekuté a krémové verze produktu. Obojí považuju za srovnatelné. Vím, že málokdy je krémový makeup dobrý. Nebo aspoň nebývá tak dobrý, jako jsou tekuté výrobky. Na mé pleti se obě varianty Vitalumiere Aqua chovají stejně, tedy skvěle. Výdrž je celodenní a krytí velmi lehounké až střední.
Jinak ale podotknu, že mi možná líp vyhovuje kompakt proto, že mi odstín prostě líp sedl.
Kolegové od Chanela totiž asi pro pobavení zákaznic nedodrželi dokonale ladění odstínů, a tak není B40 jako B40.

klasická tekutá verze - kompakt

Nemůžu říct, že by šlo o úplně jiné barvy, to v žádném případě. Hloubka odstínu pravděpodobně sedí, ale v ploše tváře mi prostě připadá, že je výsledek malinko jinak laděný. A mě se tak nějak víc líbí barva kompaktu.
Zde musím zdůraznit, že makeupů vždy používám strašně malinko a barevně mi sedne většina odstínů blízkých mé pleti, takže ani tohle mi v podstatě nevadí. Jen bych považovala za mnohem lepší, praktičtější a celkově sympatičtější, kdyby barvy seděly. Když ne u všech makeupů značky (tak to má třeba Illamasqua a je to děsně praktické), tak alespoň u dvou variant produktů stejné řady a názvu.

Výborně, nahrála jsem fotky a vidím, že v počítači nějak není vidět barevný rozdíl, tak se pokusím slovně doplnit: kompaktní verze Vitalumiere Aqua v odstínu B40 je malinko tmavší a zlatavější. Nenapíšu oranžovější, protože oranžový makeup bych nechtěla ani za nic, výraz zlatavější jsem zvolila schválně, protože takový dojem mám ze své pleti po nanesení kompaktní verze makeupu. A proto je mi asi taky milejší - rozhodně díky němu vypadám zdravěji a svěžeji.

Mám-li nějak stručněji shrnout svůj dojem za novinky Vitaluimere Aqua Compact, vyjadřuji nadšení. Příjemné použití i ve spěchu a na cestách (skvělé pro nás lenochy), dosáhnu i lehounkého krytí se zdravým glow efektem, výdrž je velmi dobrá a při normálních podmínkách není nutné přes den znovu pudrovat. Makeup je docela drahý (1400,- v našich parfumeriích), ale stačí ho malinko. Pokud tedy skutečně nevyschne, čemuž věřím, určitě vydrží dlouho.
Ano, mám nového miláčka!


15 komentářů:

  1. hm, už dlhšiu dobu som nahlodaná k investícii do drahšieho make upu, stále sa rozhodujem, do ktorej značky ísť, vedeli by ste spraviť nejaký prehľad týchto "značkovejších" make upov? ste jediné, ktoré sa serióznejšie zaoberáte takýmto druhom dekoratívky, tak skúsenosti určite máte .. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že obě vlastníme vždy v danou chvíli jeden max. dva makeupy, asi bychom musely krást fotky a psát vzpomínky. Nevím, zda by taková recenze byla objektivní :)

      Vymazat
  2. na VA už delší dobu taky koukám...recenze se na mě valí ze všech stran..v sephoře ho omrknu...díky za článek..

    jenom jestli bych mohla být OT
    máte vyzkoušenou bronzující bázi od chanelu..od prodavaček se bojím nechat nalíčit, ale chtěla bych si jí příští týden k narozeninám pořídit..barvička to je moc hezká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájo, tu bronzující bázi miluju a používám strašně ráda! Je sice malinko oranžovější, ale jde báječně vpracovat do pleti a není to špatné.

      Vymazat
  3. Jak dlouho ti vydrží?? Má ho sestra a nemá ho ani měsíc a má víc jak půlku pryč :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně??? To mi přijde skoro neuvěřitelné! Já mám zatím stále plné balení a jen štětcem malinko ohlazený vršek. Tohle bude asi strašně individuální, každá vyžadujeme jiné krytí, jiný vzhled a jiné množství makeupu na sobě. Já nosím makeup tak, že není nic vidět, jen mi sjednotí barvu a hooooooooodně roztírám. Zatím si myslím, že mi vydrží opravdu dlouho.

      Vymazat
  4. moc mě láká jeho běžná tekutá verze,měla jsem vzoreček a až na barvu byl úžasný. Tento též vypadá nádherně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tekutým se snadněji zachází na pleti, rozetřeš i poslepu. Kompakt je zase pohodlnější v tom smyslu, že jen naťupeš štětcem a je to.

      Vymazat
  5. Ahojte, nominovala som vas na Versatile Blogger Award -

    http://imperfectwonderland.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html .

    Dufam, ze moju nominaciu prijmete a tesim sa na info o vas, mate skvely blog! :-)

    VeVe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, musím to prostudovat :)

      Vymazat
  6. Vypadá úžasně, ale mé suché pleti by asi moc nevyhovoval...:/
    Nuf, nechtěla bys udělat recenzi na tu tekutou verzi? Zvažuji totiž, že si ho koupím a tvé doporučení by mi moc pomohlo...
    Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, udělám recenzi i na tekutou verzi. Jen jsem myslela, že je jich už net plný, přece jen není to nic nového :) Vysloveně na suchou pleť ale asi nebude ani jedna z těchto verzí, aspoň si myslím.

      Vymazat
  7. Hani, diky za recenzi, uz nad nim uvazuju :-) Jakym stetcem nanasis? LuCy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LuCy,
      nanáším buď nějakou Illamasqou - jsou báječně jemné - nebo nyní štětcem Louise Young. Musím mít úplně jemný štětec, abych mohla každé místo opravdu přejet opakovaně a nedráždilo mě to, kroužím, dokud si nejsem jistá, že jemakeup neviditelný. Illamasqua i LY vyhovují. Na YT jsem viděla i nanášení klasickým plochým štětcem, případně hodně blogerek natřelo prsty makeup na obličej a potom většinou nějakým duofibre kroužilo nebo ťupalo.

      Vymazat
  8. Ahoj Hanko, pročítám všechny články týkající se Chanelu, zaujala mě Tvoje nesmírná znalost týkající se kosmetiky a chtěla bych se tě optat - sháním nějaký kompaktní makeup (nejradši od Chanelu) podobný MAC Studio Fix - používám NC 15 a NW 15 (používám ho jako makeup na větší krytí, jinak používám tónovací krém od Biodermy na červenání nebo MAC Face and Body C1, takže něco více krycího, poradila bys mi nějaké alternativy - koukala jsem se po sypké i tuhé varianty, ale nejspíš bych zůstala u té tuhé, která je přece jenom praktičtější - moc se mi líbí tento: http://www.chanel.com/en_US/fragrance-beauty/Makeup-Foundation-DOUBLE-PERFECTION-LUMI%C3%88RE-136757, ale nevím, kde ho sehnat?
    http://www.chanel.com/en_US/fragrance-beauty/Makeup-Powder-POUDRE-UNIVERSELLE-COMPACTE-88616 - jde pouze o pudr s mírným krytím, že?
    http://www.chanel.com/en_US/fragrance-beauty/Makeup-Foundation-VITALUMI%C3%88RE-AQUA-125589 - to je ten zmiňovaný v článku?

    Dokázala bys ještě odhadnout odstín, který by pasoval na ty "mekáčské"? Já se rozhoduji mezi B10 nebo B20...

    Moc Ti děkuji za tipy a rady! :)
    Přeji hezký den!
    Péťa K.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)