Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 4. 2012

Absolutně Báječná Uličnice

Dnes to bude velmi krátké, vlastně nemám co napsat, nechce se mi psát žádná recenze, protože mám hlavu plnou úplně něčeho jiného, než je kosmetika. Máme doma novou šedivou myšičku a jsme z ní celí pryč. K naší slečně boloňského psíka Nikitce přibyla tento víkend malá holčička italského chrítka jménem Abu.



34 komentářů:

  1. Ta asi nebude z útulku, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Nááádherná!!! Naprosto chápu,že nemáš náladu na nějakou kosmetiku.My,když jsme si pořídili štěňátko,brala jsem si měsíc dovču,všichni si ze mě dělali legraci,že mám takovou psí mateřskou:)

    OdpovědětVymazat
  3. Šmankote ta je tak roztomilá! Tak ať roste do krásy, je zdravá a dělá vám jenom radost. :o)
    Pavli a co na ni říká Nikitka? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že Nikinka to docela dobře zvládá, převážnou většinu času ji ignoruje a sem tam na ni zavrčí. :)

      Vymazat
    2. Jéje, tak to nic moc. :( Ale věřím, že se to určitě srovná a budou nej kámošky. :)

      Vymazat
    3. Veru, právě naopak, tohle je naprosto správná a přirozená reakce.

      Vymazat
  4. Nádherná dáma, blahopřeju :)

    OdpovědětVymazat
  5. ta je krásná!!!

    OdpovědětVymazat
  6. To je ale kráska :) Tak ať vám dělá jenom samou radost :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta je úžasná! Jak bude veliká až vyroste?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mají okolo 32-38cm na výšku a max 5kg( holčičky spíš méně) :)

      Vymazat
  8. Jezuskote, to je kouzelné zvířátko :) Má nádhernou barvu kožíšku :) Přeju samé radostné chvilky s touhle skvělou psí slečnou!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  9. Jezuskote, to je ale roztomiloučký!! Já chci taky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Téda, asi se budu dlouho kochat nad tímhle krásným pejsáčkem:)

    OdpovědětVymazat
  11. Překrásná mladá slečna:) Už rok čekám až se přeštěhuju do bytečku, abych si mohla italáčka pořídit. Ted už se k tomu bude pomalu schylovat a tak už obhlížím CHS :) Jsou to zlatíčka a nejvíc mě na tom baví, že když se někde o něm zmíním nikdo neví co to je když to přiblížím většina pak říká: "no fuj ten je ošklivej". Pro mě je bezkonkurenčně krásný :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. tá je nádherná! toto plemeno sa mi strašne páči :)

    OdpovědětVymazat
  14. Krasna! Blahozelam k vyberu, nech vam robi len a len radost (aj ked to psici takmer vzdy ;-)).

    VeVe

    OdpovědětVymazat
  15. áááá ta je k sežrání! Ty psí oči, tomu prostě neodolá nikdo, já ji chci ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Je kouzelná! Doufám, že nám ji ukážeš častěji :-)

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj. nominovala jsem vás na versatile blogger award
    http://borderlola.blogspot.com/2012/04/stafeta-pokracuje-versatile-blogger.html

    OdpovědětVymazat
  18. Nik, moc a moc gratuluji. Taky uvažujeme o novém pesovi. Ať ti dělá radost.

    OdpovědětVymazat
  19. Ta je překrásná, ať vám dělá radost! :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ta je nááádherná. Závidím, taky jsem moc chtěla chrtíka a místo toho mám doma yorkšíra. Naštěstí je taky charakterní.

    OdpovědětVymazat
  21. Abu je krásná, tohle zbarvení miluji. Jen jsem o tomto plemenu ještě neslyšela, řekla bych, že z ní vyroste něco většího než 5kg.

    Ať hezky poslouchá a dělá vám jen a jen radost!

    OdpovědětVymazat
  22. Ostatní už to vystihli... ťuťu ňuňu zviřátečko krásné je to :-) A moc roztomiloučce vypadá na fotkách! :o)

    OdpovědětVymazat
  23. Oni chrtíci vypadají k pomilování. Jeden z njhezčích psích zážitků mám s hlídáním italského chrtíka, byl to úžasný miláček a čertík v jednom.

    Hlasuji za více ABU na blogu!

    OdpovědětVymazat
  24. Krásná slečna, taky jednu doma mám... od koho jste si Abu pořídili? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abunku jsme brali tady z této chovné stanice:

      http://www.italacci.cz/

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)