Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

20. 3. 2012

URBAN DECAY Rollergirl palette

V době, kdy převážná část blogového vesmíru blázní po obou Urban Decay Naked paletkách, jsem já naprosto v klidu. Je tedy pravda, že jsem kdysi chtěla jendičku, ale moje chtění nedosahovala takových rozměrů, abych někdy vůbec na ten Buy It buttom klikla. Věděla jsem hned, že to není nic pro mě. Nemám ráda paletky, kde nevyužiju všechny odstíny, a zda mi bylo naprosto jasné, že bych všechny nepoužívala, protože jich nejméně polovina byla na můj vkus příliš teplá. Když vyšla dvojka, o které se tvrdí, že je studenější (ano, dle swatchů usuzuji i já, že opravdu studenější bude), byla jsem v klidu ještě víc. Byť relativně studená, na mě ještě stále dost teplá. Takže Naked mánie se mě netýká a žádný post o Naked paletkách na našem blogu ode mě nikdy nenajdete. To ale neznamaná, že Urban Decay stíny nepovažuji za kvalitní. Naopak. Dle mého jsou krásně měkké (jako máslo - ano, i u pudrové konzistence lze tuto skutečnost říci, i když se to může někomu zdát divné) a perfektně pigmentované, samozřejmě najdou se i výjimky, ale s tím se musí počítat u každé značky. V obecném měřítku jsou UD stíny kvalitově na vysoké úrovni. Proto jsem ani na chvíli neváhala a koupila si od této značky paletky, které sice nedosahují věhlasu Naked kolegyň, ale zato jsou poskládané tak, že u nich mohu využít každý stín. Dnes vám představím první z nich, která se jmenuje Rollergirl palette a byla limitkou pro léto 2011.



Paletka obsahuje 4 stíny, mini 24/7 Glide On Pencil v odstínu Whiskey a mini velikost lesku Crush. Zaměřím se ale pouze na stíny, protože o UD 24/7 Glide On tužkách připravujeme s Nuf samostatný duel.

V paletce tedy naleznete 4 odstíny - Woodstock, Verve, Suspect a Darkhorse. Je zajímavé, že poslední tři jmenované naleznete také v obou Naked paletkách ( Verve a Suspect ve dvojce a Darkhorse v jedničce). Takže tady před sebou mám takovou miniverzi Naked paletky, která barevně a teplotně odpovídá mým předtsavám.




Všechny barvy jsou silně pigmentované, velmi měkké, krásně se s nimi pracuje, nanášení je pohádla, neopodávají pod oko a jde je lehce rozetřít. Na bázi vydrží bez problémů celý den. Všechny mají také stejný metalický finish.


Woodstock je sytá růžová s fuchsiovým fousek, která vypadá na první pohled téměř děsivě. Ona je tedy děsivá i na ten druhý a třetí, ale pak vás najednou napadne, že když tohle nejde na oko, že by to klidně šlo na tvář a ejhle, máte před sebou krásnou tvářenku, která s lehkou rukou na vašich lících vykouzlí dokonalý flush. Je ze všech odstínů nejméně lesklá.

Verve je v mých očích špinavá champagne se šedavým podtonem, krásný greige (grey a beige) odstín. Asi nejméně slušivá barva z celé paletky, přesto není špatná do vnitřního koutku, je také společně s následující barvou nejlesklejší.

Suspect je světlejší hnědá s bronzovým, možná píše zlatým podtonem. Krásně se leskne, je dokonalá přes celé víčko jako hlavní barva. Dle mého nejkrásnější barva celé paletky.

Darkhorse je tmavší čokoláda se zlatými minitřpytečkami, ale opravdu mini, finish je stále hladký a pouze metalický.



Z plaekty se opravdu pro jeden look dají využít všechny odstíny - na celé víčko Suspect, do vnitřního koutku na projasnění Verve, do vnějšího a kolem linie řas Darhorse a Woodstock na líčka. Jste krásně a jemně nalíčená, jen pusinu a pleť bych nechala matnou, nepřidávala bych už další lesk a třpytky v podobě highlightu či lesku na rty.



Paletka je krásně skladná, nic přehnaně velkého. Sice obvykle kartonová balení nemám ráda, proto u mě třeba také Benefit příliš nevyhrává, ale shovívavě přivírám oko. Nějak nemám co vytknout. Zvláštní.....





Mám poslední dobou pocit, že mi metalické stíny už příliš nesluší, proto dávám přednost matnému finishi. Nicméně to samozřejmě není výtka směrem k paletce, ta si na matnou nikdy nehrála a já přesně věděla, co kupuji. Je to jen přirozený vývoj daný věkem, rozmlsaností a neustálou touhou po nových nákupech. Takže příště dáme třeba zas něco matného.

18 komentářů:

  1. naopak - moc Ti to sluší!!! A také to dá vyniknout Tvé krásné barvě očí

    OdpovědětVymazat
  2. Já zase naopak o UD Naked 1 uvažuju, ale i když vím, že bych ji nevyužila naplno, tak i přes to mě láká.
    Tahle mini paletka má super odstíny, jen mě udivuje, proč mezi tyhle neutrální barvy zařadili odstín woodstock. Ale proti gustu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že tou růžovou chtěli jednoduše trochu šokovat, navíc ten název paletky Rollergirl odkazuje na trochu živější barvičky a pouze neutrály by se k tomu nehodily. Podle mě ta růžová je myšlena opravdu jako stín, ale pro mě osobně to není na oko přijatelné, nicméně na tváří je krásná.

      Vymazat
  3. Verve je přesně typ barvy, který miluju, je to jeden ze dvou favoritů z Naked 2 a zároveň jeden ze dvou důvodů, proč si tu paletku možná nechám, protože jinak mi přijde úplně o ničem.
    Každopádně této paletce nerozumím - ten růžový byl skutečně původně zamýšlený jako stín nebo i výrobce počítal s využitím jen jako tvářenka? Ta první možnost mi přijde absurdní a s největší pravděpodobností by mě to odradilo od koupě.
    Jinak tleskám za fotky v akci, jsem za ně vděčná, protože je na jiných blozích moc často nevídám. Moc pěkné líčení a řekla bych, že ti sluší, klidně matné stíny ještě na pár let odlož ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ten růžový klidně jako stín nosila :D

      Vůbec celá paletka je nádherná, poradíš, kde se dá sehnat?

      Vymazat
    2. Míno, tuto paletku lehce seženeš na ebay.

      Vymazat
    3. Peti, ty fotky v akci jsou někdy oříšek, ne vždy mi bohužel vyjdou barvy přesně tak, jak jsou ve skutečnosti a pokud to skutečnosti neodpovídá, tak mi to vadí, nelíbí se mi ani swatche, které skutečnosti nedodpovídají, proto já fotím furt u okna (a je to na fotkách vidět,ale vůbec se za to nestydím, protože je pro mě přednější věrohodnost než krásné pozadí), kde to jde bez blesku, protože umělé osvětlení a blesk to vždy hodí jinak, než jak to ve skutečnosti je a takový swatch mně osobně přijde naprosto zbytečný.

      Vymazat
    4. No, to je jako bys mi napsala, že jsou moje fotky naprosto zbytečné. Názor ti neberu, ale nesouhlasím s tebou. Třeba jsou fotky lesklejší, což na denním světle tolik vidět není, ale barevně většinou odpovídají. A co nejde vyfotit reálně s bleskem, to nejde ani na denním světle - třeba ten stín od EB nebo s některými studenými hnědými mám problém, že mi je foťák udělá teplé.

      Vymazat
    5. Já jsem napsala, že neodpovídající swatch je zbytečný a neodpovídající swatch se samozřejmě dá lehce udělat i na denním světle, protože některé foťáky vytahují různé podtony. Moje zkušenost je většinou taková, že když na nějakém blogu narazím na fotku něčeho, co znám nebo mám doma, se často stává, že barevně neodpovídá a je vidět, že je focená z bleskem nebo na umělém světle. Já neříkám, že je to pravidlo a už vůbec jsem tím nemyslela tvoje fotky. Jen jsem tím vysvětlovala absenci fotek v akci tady, protože ty mi bohužel dost často barevně nevycházejí a třeba i jedna z těch, které jsem v tomto postu dala, je focená s bleskem a je vidět, že ty stíny neodpovídají ostatním fotkám.

      Vymazat
    6. Já tady o těch věrohodných swatchích dost přemýšlím a je mi jasné, že v tomto směru hraje samozřejmě velkou roli více faktorů - nastavení monitoru, kvalita foťáku (třeba já nemám nijak kvalitní) a v neposlední řadě to, jak dotyčný vnímá barvy. To je třeba dobře vidět u nás s Nuf, jak to každá vnímáme jinak. Takže možná to, co je podle mě neodpovídající, je podle jiných naprosto v pořádku a samozřejmě opačně.

      Nicméně jsem tím chtěla říci, že moje prnví odpověď nebyl útok na nikoho, už vůbec ne nikoho konkrétního. Jen to vyplývá z mé (subjektivní) observační činnosti. :)

      Vymazat
  4. to sú úžasné farby!a veľmi ti pristanú k očiam!UD má úžasné paletky:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se u tebe lesklý stín taky moc líbí. Krásně ssvědčí barvě očí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že metalické stíny upozorní na každý záhyb, každou mini vrásku a příliš lesku na obličeji sluší opravdu jen mladším ročníkům.

      Vymazat
  6. Tuhle hsem si chtela koupit nejdriv. Ale pak jsem dostala orginal naked a pouzivam kupodivu vazne vsechny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věřím, že ji ti, co ji mají, milují, ale o sobě vím, že pro mě není ta pravá.

      Vymazat
  7. presne moje barvicky, takze ted jsem nahlodana...naked 2 nebo tahle..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za sebe doporučuji tuto, protože je tam navíc ten růžový, což je opravdu krásná tvářenka, ale samozřejmě Naked je Naked, je ta na výběr mnohem větší množství neutrálek. Nicméně tato je daleko lepší třeba na cesty, je malá, skladná a nemusíte s sebou tahat ještě krabičku tvářenky.

      Vymazat
  8. Tuhle paletku jsem nikde neviděla, ale skvělá volba, moc krásné barvy.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)