Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 3. 2012

SISLEY Palette Orchidée for Spring Summer 2012 - Highlighter Blush with White Lily L´Orchidée

Taky na vás jde jaro? V těch posledních nádherně slunných dnech to snad ani nejde jinak.
Na mě to přišlo už v těch pošmourných dnech před příchodem sluníčka a začala jsem šmejdit po kytičkách - celá já :) Nebudu unavovat kyticemi květin, kterými si doma plním vázy a vrhnu se rovnou na to, co je obvykle obsahem tohoto blogu - šminky!

Rovnou se přiznám, že jsem se velmi opožděně zbláznila do limitovaného rozjasňovače Cruel Gardenia od Guerlain - samozřejmě, že je beznadějně vyprodaný. Jak by taky ne, když ho Guerlain vypustil v lednu, když jsem ještě spala zimním spánkem, a parfumerie zásoboval množstvím čítajícím jeden až dva kousky na prodejnu? No, prostě krutou gardénii mít nebudu. Mohla bych ji koupit na ebay za skoro 3000,- Kč, ale nejsem si jistá, že za ty peníze stojí.
Tak jsem se začala rozhlížet po ostatních jarních věcičkách a zaujala mě tato kráska od Sisley:




Krásné balení, že? Luxusní kazetka, to tedy ano. Ale snadno se špiní a vítá každou šmouhu. Nevadí, prostě ji otřu :)
Uvnitř skvostná kombinace pastelových barev, které jdou ve směsi do meruňkové nebo broskvové. A skutečně neskutečně slušivé. Hodí se ke všemu, co máte na sobě a padne světlé i tmavší pleti (vyzkoušeno). Rozzáří vám nejen oko, den, ale hlavně tvář. Můžete se vzbudit jako šedivé mrtvoly, i tak z vás udělá svěží poupě. Bez mučení přiznávám, že teď nenosím nic jiného.

 s bleskem

bez blesku


Tvářenka je malinko třpytivá, ale třpytky jsou ultra jemné a hladké, takže výsledek je krásný. Rozhodně se není třeba obávat přehnaného rozjasnění. Pokud byste se některá polekala třpyteček, které jsou vidět na swatchi s bleskem (ty mauve ve středu kytičky), bát se nemusíte. Jsou jen na povrchu a otřete je do týdne. Zbyde jemně třpytivá tvářenka a tečka. Nevím, jestli mi ty třpytečky chybí - asi ani ne, byly jen nádherné v paletce, ale na tváři je ani moc nepotřebuju. Ono když zasvítí jarní sluníčko, úplně stačí sheen, který v tvářence zůstal.
Textura je ultrajemná, měkká. Produkt se výborně vrství a moc dobře se blendí do makeupu.




A víte, co je na ní úplně nejlepší? Sedí, drží, trvá. Mám doma samé dobré tvářenky, jsem zvyklá používat prověřené věci. Ale jen tato tvářenka vypadá při příchodu z práce stejně, jako když jsem ji ráno nanesla. A to si v práci dost často podpírám hlavu (to víte, je období častějších porad...)!
Opravdu jsem dlouho nevyzkoušela nic lepšího.



No, vážně, dámy. Pokud máte jen trochu chuť si ještě víc rozsvítit jaro, koukněte se na tuto orchidej. Ona možná na první pohled ani testování v prodejně nevypadá, ale udělá obrovský kus práce. Od té doby, co ji mám, jsem jinou krabičku s tvářenkou neotevřela a plánuju udělat větší čistku, protože mi prostě najednou připadá, že ty ostatní v jemných barvách prostě nepotřebuju - i když mi předtím byly skvělé. Sisley je drahá značka, o tom se nepřu, ale opět mi ukázala, že umí!

A kdyby nic jiného - je tam ta krásná kytička!



13 komentářů:

  1. Nádherná tvářenka. Jedna z těch, u kterých člověk posvátně nabírá štětečkem a užívá si každý dotyk :))

    OdpovědětVymazat
  2. Asi jsem se zamilovala... tvářenka vypadá fakt luxusně... navíc v tak krásné kazetce... a tak hezká barvička... aaaaa... Koupila bych ji, vystavila na stolečku a chodila se na ni obřadně dívat... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se s ní obřadně líčím. I ve dnech, kdy jen pobíhám okolo domácnosti a dítěte, ji použiju, protože chci. A v tom je pro mě kouzlo dobré kosmetiky :)

      Vymazat
    2. bebe, napsala bych to úplně stjně :-D

      Vymazat
  3. Neeeeee!! Proč, proč mi ji ukazuješ??? Já jsem se od ní nemohla u stojanu odtrhnout :) Je božská, doslova! Proč jsi nenapsala, že je to na nic a že nedrží, ať si ji nekupuju? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, protože ona je skvost! Jak miluju tvářenky Dior a jiné, tak tohle je prostě bomba! Denně si to při líčení a večer při odličování říkám.

      Vymazat
  4. Je to fakt šperk! Nádherná!

    OdpovědětVymazat
  5. No ano, vypadá úchvatně. Tu bych asi fakt mohla! :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  6. Balení vypadá luxusně i ta barva. Tiše zívidím :)

    OdpovědětVymazat
  7. nice opinion.. thanks for sharing...

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)