Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

13. 3. 2012

SEPHORA nákup

Ráda nakupuju v Sephoře a občas vyzkouším i něco z jejich kosmetické řady. Soudím, že mají jak strašné propadáky, tak i velmi dobré výrobky, takže jde jen o to, vybrat si z té druhé kategorie.

Koupila jsem si pruhovaný bronzer Shimmering Bronzing Powder v odstínu 2 Medium a linko-stínovou tužku Jumbo Liner 12HR Wear v odstínu 09 Kaki.



Z pudru jsem nadšená! Ale opravdu moc. Uznávám, že většinou mě takto moc nadchnou hlavně drahé a značkové věci (já vím, není to vždy plně objektivní), ale pudry a bronzery Sephora jsou FAKT dobré! Opravdu klidně zkuste - i ty, Nikoušku.



Já a bronzery - to je taková zvláštní kapitola. Strašně se mi líbí, vždycky nějaký chci, a potom je moc neumím používat, jsou na mě světlé nebo moc lesklé a vadí mi na nich, že nejdou používat tak, aby udělaly efekt, jaký chci.
Sephora pruhovanec je nádherně jemný a má velice příjemný sheen, který je na tváři vidět málo a vypadá decentně. Skvěle se vrství a co je pro mě nejpříjemnější - barvy. Jak odstín jednotlivých pruhů, tak i směs všech tří barev mi lichotí, vyhovuje a považuju je za strašně univerzální. Rozhodně je to barevně teplý výsledek a v teplé hnědé najdete stopu korálové. Ani trocha oranžové, i když možná swatch malinko lže.



Pudřík jemně a pro mě moc příjemně voní, asi sladce, cukrově nebo nějak vanilkově. Cítit je to ovšem pouze hodně zblízka nebo při aplikaci, pak už ne.
Odstín 2 je na mne teď po zimě tak akorát, rozhodně není moc tmavý. Udělá mi upravený a zdravý vzhled a rozhodně jsem po jeho použití svěžejší a méně unavená. To hodnotím hodně vysoko, barvy jsou namíchané fakt moc pěkně. 
Už se známe, tak nebudu tvrdit, že je to výrobek, který už mi zůstane doma navždy :) Ale rozhodně jsem s nákupem spokojená, pudřík mi sluší a vyhovuje mi po všech stránkách. Naprosto s klidným svědomím vám doporučuju, abyste v Sephorách koukly na jeden ze tří odstínů. Za to nic nedáte a třeba budete taky tak mile překvapené.

Aby se pudr po cestě domů sám v kabelce neklepal strachy, přihodila jsem k němu tužku na stíny a linky. Tyhle věci obvykle nepoužívám a nekupuju, ale kamarádka měla naposled tak strašně pěkně nalíčené oči jen barevnými linkami, že jsem se musela opičit a něco si taky vyzkoušet. Až doma jsem zjistila, že tužka Jumbo liner 12HR wear je podle nápisu na obale voděodolná. 
Barva je údajně khaki, ale podle mě je spíš zlatavě světle hnědá a zelenou v ní moc nenacházím. Prostě krásná, měkká a slušivá barva, tyhle barvy já můžu.



Co dodat - barva se mi moc líbí, je hutná, pigmentace je silná a konzistence je spíš mastnější. Kreslí se s ní dobře, jen počítejte s tím, že je tužka silná a na tenkou linku to vyjde jedině nad horními řasami, dole mi to natenko nejde. Nevadí.
Trochu mě zde nebaví ty třpytky. Nevadily by mi ani trochu, kdyby seděly na místě. Jenže ony docela rychle padají pod oko, už když se líčím a máznu linku prstem, jsou třpytky všude možně. Ne moc, nikdo jiný to neví. Ale já jo, a to stačí. Výdrž je jinak bezvadná, ale 12 hodin výrobci nevěřte. Barva sice vydrží na svém místě, ale okraje a již zmíněné třpytky beze změny nevydrží. Barvu sice máte na místě, ale prostě to nevypadá tak upraveně jako ráno. 
Voděodolnost jsem pro vás vyzkoušela před chvilkou ve vaně - a docela jo. Opět je třeba říct, že barva sama o sobě sedí parádně, třpytky ale v teplé vodě odplavčily a kontury a okraje nevydržely ostré a přesné. Přesto jsem ve finále musela použít odličovač.



Celkově tužka není špatná a chvilku mě určitě bude bavit. Ale to hlavně díky nádherné barvě, která skutečně pěkně změkčuje pohled, ale zároveň nenásilně hodně zvětší oko.
Berte, prosím, tuto recenzi s rezervou - já totiž netužkuju a moc zkušeností nemám. Je klidně možné, že je ta tužka ve své kategorii naprosto geniální a já to jenom dostatečně nechápu :)  

Sběhněte si do Sephory, mají akci 2+1, takže se nakupuje tak nějak líp.  



17 komentářů:

  1. Ajééé...asi nutně potřebuju ten pudr =D navíc s produkty Sephora ještě zkušenost nemám,tak je to o to víc lákavé..Super recenze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudřík doporučuju! A Nik už asi taky :) Dnes nakoupila.

      Vymazat
    2. Ano, hlásím, že bronzer v odstínu 1 je doma, už i vyzkoušený a je to dokonalý sunkissed glow, opravdu jsem z toho efektu nadšená.

      Vymazat
  2. Chi, tak já tedy zkusím. :) Dnes odpolko si pro něj skočím, stejně jsem chtěla jednu jejich tvářenku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas jejich tvářenky vůbec neznám, tak se těším na tvoje poznatky.

      Vymazat
    2. Já právě jejich tvářenky taky nikdy nezkoušela, ale mají velmi solidní výběr matných odstínů, což je u jiných značek dost problém, takže jsem vzala rovnou dvě, čímž jsem hezky využila akci 2 plus 1. :)

      Vymazat
  3. tu tužku mám a jsem s ní spokojená, jen je strašně malá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) já jsem si právě říkala, že ji nelze spotřebovat...

      Vymazat
  4. Pudr ze Sephory mám a taky jsem s pokojená, i se mi líbí to balení se zrcátkem ( které moje mamka neobjevila ani při každodenním používání čtvrt roku a pak se divila, když jsem jí ho ukazovala :D )
    Ta tužka vypadá zajímavě, ale tak nějak nevím, jestli bych ji upotřebila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky umím kdeco přehlédnout :) Maminku plně chápu.

      Vymazat
  5. ..take trblietky napadane na riasach vedia narobit riadne starosti..kamaratka ma pekne trblietavo nalicila, trblietky popadali tam, kde nemali a ako som vecer soferovala, po osvetleni protiiducimi autami som mala iskricky pred ocami.. a kedze som blondyna a ako spravny ocny lekar viem, ze odlupenie sietnice sa moze zacat prave takymito priznakmi, pomaly som sa lucila zo zrakom aj zdravym rozumom.. na pricinu som prisla az vecer pri odlicovani.. :-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cha! Báječně jsem se pobavila! Skvělá historka, díky :)

      Vymazat
  6. Já bych chtěla od sephory vyzkoušet ten jejich perovej korektor alá YSL touch eclat..nemáte nějaká zkušenosti?

    Jinak jsem měla jednou vzoreček na jejich makeup (ten jak je v tubičce) a konzistence byla přímo božská!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten korektor neznám, ale koukala jsem na něho. Jednou možná taky koupím, zatím mám, co používat.

      Vymazat
  7. My tu sephoru stále nemáme.. No kým sa tak stane, zbieram aspoň vedomosti :-)

    Šperk Petra Toth Jewellery (giveaway)

    OdpovědětVymazat
  8. určitě vyzkouším,navnadila jsi mě!:D..chěla jsem zkusit od Sephory ještě minerální pudr:)Máš s ním také nějaké zkušenosti??:)Jinak moc krásný blog ;)
    trulynow.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)