Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

2. 3. 2012

NUXE Reve de Miel lip balm

Před několika dny vám Nuf přinesla první recenzi na produkty Nuxe, které vlastní. Stejně jako ji i mě tato značka zaujala, a to hned z několika důvodů. Je to francouzské a já Francii miluju tak nějak celkově, takže i jejich kosmetika je mému srdci blízká (daleko bližší než kosmetika z jiných zemí), je to ve světě dost oblíbená značka, takže to je hned důvod k tomu, abych ji i já vyzkoušela, u nás téměř neznámá, nebo tedy spíše neotestovaná na většině blogů, takže další důvod, proč o ní my dvě budem psát, a pak v neposlední řadě ten název - NUXE - to je prostě v mých očích spojená slov nature a luxe. Pravda, netuším, zda je to i v očích Nuxe tvůrců, ale nechte mě prosím věřit, že ano (číst umím, složení vidím, takže vím, že to je přírodní skoro pouze jen dle názvu, ale stejně mi ona příroda k této značce nějak sedí).





Ještě bych ráda na úvod řekla něco k luxusu versus ceně této značky. Pro mnohé se může zdát tato značka dost drahá. Samozřejmě je to pravda, pokud porovnáváme se značkami z drogerie, ale pokud budeme porovnávat s jakoukoli značkou z nějaké parfumerie, tak vězte, že Dior, Chanel, Clarins a jiná zvučná jména jsou daleko dražší a Nuxe výrobky stojí téměř polovinu toho, co za Chanely zaplatíte u nás.


První věcička, která se mi zachytila za drápky, je jejich Reve de Miel lip balm. Kupovala jsem ho na feelunique za necelých 10 liber (pošta zdarma), což mi na balzám o velikosti 15ml nepřijde tak přehnané, jistě opět mohu sehnat podstatně levnější kousky, ale pokud bych na každý svůj nákup takto nahlížela, věřím, že vždy a od všeho seženu někde levnější náhražku, takže toto nyní nechme stranou a pojďme se podívat pod víčko produktu.


Velmi jsem se obávala orientální vůně, která je v mnoha zahraničních recenzích zmiňována a na níž mě upozornila i Nuf. Tento balzám ale není onen případ. Ano, voní, ale voní tak jemně, je to skoro jen náznak vůně. Podle názvu má být balzám medový,ale já v něm cítím daleko větší přítomnost citrusů, přesněji řečeno citronu. Osvěžující, ale díky podílu medu zároveň uklidnující vůně. Jsem nadšená, ale jedním dechem dodávám, že jsem se na několik stránkách dočetla, že je frangrance free a to opravdu není. Přijde mi, že to mají v Nuxu prostě trochu posunuté, to, co má být bez parfemace, voní jemně, to, co má být parfemované, je již ona zmiňovaná silná, místy až přehnané vůně. Textura a svým způsobem částečně i vůně tohoto balzámku je podobná krému na nehtovou kůžičku od Burt´s Bees, pokud vám tato informace trochu pomůže.

Doteď by se mohlo zdát, že se prostě jedná jen o příjemný, hezky vonící a trochu drahý balzám na rty. Chyba lávky, skutečné kouzlo začíná až tehdy, pokud ho nanesete na rty. Předčí všechna vaše očekávání, to vám garantuji. Nikdy mi žádný balzám neudělal stejný finish jako tento. On je prostě saténový, opravdu je to přesný popis toho, co vám na puse vznikne, když prstem několikrát přejede své rty. Není zcela matný, není ani omylem "mokrý" jako téměř všechny balzámy (přestože se to asi většině líbí, když mají na rtech lesklou vrstvu, mně osobně to někdy dost vadí), je luxusní v pravém slova smyslu. Přitom je hutný, vyživuje a chrání. Podle toho, co psala Nuf o oleji, mám pocit, že zrovna na texturu a konečný výsledný efekt na pleti si dávají u Nuxe opravdu záležet a mají ji vychytanou do posledního detailu. Opravdu mě ohromil.


Celou dobu, co balzám používám, se snažím přijít na to, jak vám onen výsledek na pusu nejlépe přiblížit a neustále docházím k závěru, že je prostě nejlepší danou věc přirovnat k něčemu známějšímu. U Rendy na blogu jsem se dočetla, že se poslední dobou roztrhl pytel s nadšenými recenzemi na balzámy Hurraw, což značí asi jediné - dostaly jsme to zadarmo, budeme tedy jásat, i když v případě Hurraw balzámů se mi chce věřit, že jásání je prostě proto, že Hurraw jsou dokonalé. Sama jsem zde kdysi recenzi na tyto balzámky přinesla, používám je už dlouho, zadarmo mi je tedy nikdo neposlal a stejně i moje recenze byla jásavá. Hurraw prostě miluju, a když jsou nyní poměrně rozšířené, napadlo mě je použít pro porovnání s Nuxem. Mezi H a N je jeden veliký rozdíl. Nemluvím o ceně, množství, době, kterou vám doma vydrží, ale o pocitu na rtech. Hurraw je klasický balzám, je kluzký, lehký, na rtech ho necítíte. Nuxe je přesný opak. Je hutný, skoro až drsný (ale ne doslova), vůbec neklouže, musíte vynaložit trochu síly na to, abyste ho pořádně do rtů vmasírovali a rovnoměrně rozetřeli, a na rtech ho rozhodně ucítíte. Chci na to upozornit, protože pro někoho by tento fakt mohl být mínusem. Pro mě ne, tedy než jsem ho vyzkoušela, asi bych také žila v omylu, že to je mínus, ale nyní vím, že je to jeho veliké pozitivum, protože právě díky této své podivné a nekluzké textuře na rtech vydrží celou noc a ráno se vždy probouzím ještě s natřenou a krásně ošetřenou pusou. S jinými balzámy se mi toto nikdy nestalo, každé ráno jsem byla v posteli sama, nyní je tam se mnou Nuxe, i když jen na rtech.  

V budoucnu vám ještě přinesu recenzi na Nuxe Travel kit, který jsem si také objednala a v němž je celkem 5 produktů této značky. Za málo peněz hodně muziky a skvělá příležitost vyzkoušet tuto značku, pokud jste stejně jako já na štíru s různými vůněmi.

10 komentářů:

  1. Mě osobně překvapilo, že výrobky Nuxe se dají sehnat i u nás..a ne draho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o tom také vím, sice ten sortiment je dost omezený, ale něco tu je. Já se spíš stejně jako Renča trochu bojím toho, aby to nebyly padělky, protože ceny jsou nižší než v zahraničí, což prostě je na české poměry dost překvapivé a téměř neuvěřitelné. Ale nevím, zda je to pravda, je to jen moje obava, a proto raději pro klid duše nakupuji v zahraničí v ověřených eshopech.

      Vymazat
  2. Tohle asi taky budu muset vyzkoušet... Sice raději nelezu do balzámů prsty, ale pokud je tak geniální, na noc mu to odpustím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky raději tyčinky, ale tomuto kousku to velmi ráda odpustím a navíc tím, jak je hodně hutný, tak prostě zůstane jen na prstu a neleze pod nehet, takže mi to tolik nevadí.

      Vymazat
  3. Nemít nově balzám Figs and Rouge, vrhla bych se na něj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajánko, já mám právě taky Figs and Rouge, takže mám docela srovnání. Největší rozdíl (kromě bio nebio, vůně, množství a konzistence) vidím v tom, že FR strašně ubývá,ale jako jsem z toho až v šoku, mě normálně tohle nechává naprosto chladnou a je mi celkem jedno, jak dlouho mi co vydrží, ale FR mám něco přes týden, používám ho jen přes den a mám ho asi polovinu pryč!

      Vymazat
    2. Pavlínko, tak teď si mi nasadila brouka do hlavy. V překladu chci nuxe. Je pravda, že mě také lehkost FR konzistence překvapila, ale na rteh je příjemně lehoučký a dělá hezký efekt. Já mám asi měsíc velké balení a ubylo maloučko, jen musím dávat pozor, abych do něj nezajela moc prstem. Který máš?

      Vymazat
    3. Dajánko, já mám ten s růží, což je to malé balení. Pro maminku mám odložený ten samý s růží, sweet geranium a pak vanilku s kokosem, který je velký. Sama mám zálusk na Aloe a Mint, takže asi dnes objednám. Ty máš višňový, že?

      Já ho opravdu používám malinko přes týden a už jsem se dotkla dole plechovky. Ale na puse je fakt velmi příjemný a krásně voní, takže na to hážu bobek a budu ho objednávat směle dál, ať si mizí jak chce, mrzák jeden.

      Vymazat
    4. Pavlínko ano. Původně jsem chtěla granátové jablíčko, ale ten byl vyprodaný, takže jsem volila variantu, co nebude chladit :). A překvapivě mi velmi vyhovuje vůně, bála jsem se. že bude příliš višňová a zaplať pánbůh není.
      A nebude pak nějaké srovnání, který ti vyhovuje nejvíc?

      Ale nejvíc se mi líbí balení červená je moje barva a tu zlatou odpustím.

      Jedinou nevýhodu vidím v tom, že občas je balení mírně nedobytné.

      Vymazat
    5. Dajánko, granátové jablko je nyní na lookfantastic, včera jsem na něj koukala, když jsmem objednávala.

      A ano, určitě plánuju srovnání, těším se na to moc. Snad mi ty velké vydrží o něco déle. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)