Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

31. 3. 2012

Milá překvapení poslední doby

Úplně nejlepší nákupy jsou takové, od kterých nic nečekáte a ony jsou pak skvělé. Když kupuju rtěnku Chanel nebo stíny Dior, vím, do čeho jdu. Můžu tak maximálně špatně vybrat odstín... Jiné to však je, když zabrousím do nových sfér nebo kupuju věci, ve kterých se nevyznám.

Naprosto nadšená jsem z tělového másla Sephora Super Supreme Body Butter! Koupila jsem ho spolu s dekorativkou v podstatě jen do počtu a nakonec je z něho jedna z nejlepších věcí za poslední dobu.  Je hladké, dokonale se roztírá, akorát mastné i lehké, nelepí, jaksi nasládle neurčitě voní a moc se mi líbí velké a široké balení. Opravdu jsem spokojená. Raději ho nedoporučím Nikouškovi, protože té smrděl i Sephora bronzer. Přece jen je máslo lehce parfémované a každý nosík je jiný. Ale jak jsem řekla - pro mě je to miláček poslední doby. Tělové krémy teď používám denně - bojím se těhotenských strií - a tohle máslo je prostě příjemné.



Dalším hitem je pro mne obyčejná hnědá řasenka anglické značky No.7. Tuto drogerkovou značku strašně často chválí Lisa Eldridge, dokonce s nimi občas spolupracuje a vytváří pro ně limitovaná líčidla. Nejsem si jistá, k jaké značce běžně dostupné u nás přirovnat No.7 - pravděpodobně tak někam k Maybelline. Na ebay jsem si koupila jejich objemovou řasenku Intense Volume v barvě brown/black a Lisou opěvovanou konturku na rty Perfect Lips Pencil v odstínu Melon.


Řasenka je super! Na normální den se líčím docela málo a stačí mi definované a dobře pročesané řasy. Navíc jsem shnilá a požaduji výsledek v jednom tahu. Věřte nebo ne, tahle docela levná a obyčejná řasenka umí, nedráždí, vydrží. A jako bonus je geniální taky na obočí!



Konturky nepoužívám. Jakože vůbec. Nebýt Lisy, nikdy bych nic takového nekoupila. Ale když ona pořád říká, že je tahle skvělá a že je kdyby měla mít jedinou věc na rty s sebou, bude to tahle tužka. To se pak nedá nekoupit! Tužka je fakt fajn. Je dost krémová, takže ji snáším. Má tělovokorálovou barvu, takže ji snáším ještě líp. Tuhle barvu můžu, je svěží a přirozená. Na nikom není mrtvolná. Kdo máte rádi tužky na rty, myslím si, že stojí za vyzkoušení.



Naprosto mě nadchla tužka Urban Decay 24/7 v odstínu Stash! Chystáme s Nik klasický post o těchto tužkách, takže se nebudu rozepisovat. napíšu pouze to, že tak super barvu ve spojení s výtečnou texturou jsem na oku snad ještě neměla!



Další srandičkou, co mě mile překvapila, je štětec Estée Lauder 6F Finishing, který už mám doma docela dlouho. Dokonce jsem ho jednu dobu chtěla prodat, protože jsem nějak nikdy nevěděla, co s ním. No, a teď neznám lepší štětec na velmi lehounké a přitom přesné nanesení bronzeru. Aneb jak nanést bronzer tak, aby byla výsledkem skutečně lehce sluncem políbená tvář bez strašidelných nánosů...



Před nedávnem jsem si nechala ostříhat vlasy. Úplně. Ježek to má delší. Z toho důvodu jsem se začala víc zajímat o vlasový styling, který jsem s dlouhými vlasy prakticky nepoužívala. Ačkoliv si obvykle kupuju výborné produkty profesionálních značek, které mi doporučuje moje vlasová (vlastně nejen vlasová) guru Lída, musím zde dnes zmínit tuto voňavou záležitost. Invisi´LiquidGel L´Oréal z řady Studio MineralFix jsem dostala zdarma v drogerii. A víte co? Je výborný! Vyhovuje mi, že je tekutý, je velice lehký, díky spreji se úžasně nanáší a dávkuje, parádně ho rozprostřu do vlasů. A hlavně fakt nádherně voní. Něco milého mi připomíná, nevím ještě, co, ale dělá mi super náladu.



A snad největším a nejmilejším překvapením je pro mě vstup do kočičího světa. Dosud striktně psí zaměření naší rodiny bylo nabořeno vpádem jednoho kocoura. Stačilo mu pár hodin a má nás...



Těším se na další milá překvapení, zase se o ně s vámi ráda podělím.


23 komentářů:

  1. Maslo vypada sympaticky, tech nikdy neni dost. Ale ten kocour!!! Je nadherny :) ja jsem sice taky spise psi, ale kocky mam nakonec dve :) Trosku mi pripomina britske...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mafi, je briťák :)

      Vymazat
    2. Tak to bude ono :) my mame dve holky britske, ale klasicky modre. Je fakt fesak.

      Vymazat
  2. Tak za mě vede Tom! Už počítám dny kde budeme mít tu naši hvězdu doma! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Váš blog len čítam (mimochodom je úplne skvelý, ale dnes musím prispieť:-) ten kocúr je nádherný :-D tiež mám doma dve mačky, ale také zachránené z ulice.

    Len tak ďalej, teším sa na ďalšie príspevky

    Miriam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkujeme za přízeň! Až nebudu mít malinké děti, taky budu brát kočky z ulice :)

      Vymazat
  4. Zaujala mě konturka a máslo a pak samozřejmě kocourek. Je úžasný! Jakožto milovník psů a koček (a prozatím jen majitelka dvou čičín na dálku, snad jednou budu mít vlastní - oboje) mně poslední fotka nemůže nechat chladnou :) Jaké má kočičák jméno?
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočičákovi říkáme Tom - většinou. Jinak má samozřejmě spoustu přezdívek a nejlíp reaguje na mlaskání. Tak ho voláme k jídlu :)

      Vymazat
    2. Tak to je všude stejný:-D Ten náš taky slyší jen na jídlo, případně na nějakou lumpárnu...

      Vymazat
  5. Suoer článek, ale veškeré pochvaly se z hlavy vypařily poté co jsem koukla na Toma. Vypadá, že je moc spokojený!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Day! Kočky si to prostě dovedou zařídit :)

      Vymazat
  6. Recenze skvělá, ale co ten kocour. Ten je nej. A co na něj říkají pesani?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Vládne tu rasový boj, který se projevuje vzájemným vyjídáním misek. Je to sranda, rozhodně žádné bitky.

      Vymazat
  7. Tak to je skvělé. Mně teď umírá pesan v osmi letech na lymfon, a tak pomalu adoptujeme původně sousedovic, ale teď víc toulacího kočičoura.

    OdpovědětVymazat
  8. Chachá, už se těším, až budeš psát, že koucour má u vás doma výhradní postavení :) Kočky mají prostě osobnost, miluju je, i pro tu jejich drzost a vyčůranost :)

    A kosmetické novinky? Ani nevím, co mě zaujalo víc! Snad jen to máslo sephora - mám jedno z jejich voňavé řady, byla jsem věrná bodyshopu a asi zůstanu i nadále u sephory :)

    OdpovědětVymazat
  9. ňuňa malá rozvalená. :) kočky úplně zbožňu a jediné co mě mrzí je to, že rodiče v domě kočku nesnesou... oni vlastně nesnáší kočky sami o sobě... nechápu jak tohle zvíře může někdo nenávidět, no ale budiž. :))) a jinak nikdy sem nezkoušela Sephora ani Douglas ani další výrobky určené přímo pro tyhle řetězce ale hodněkrát jsem četla či na ně slýchala chválu. Snad by bylo tohle mléko/máslo vhodné k příležitosti tyhle ledy jednou pro vždy probořit :)))

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Right hегe is the peгfect ωeb ѕite for anybody ωho would
    likе to understand this toрic. You understanԁ ѕo much its almost hard to argue with
    you (nοt that I actually ωill neеd to…HaHa).
    You certаіnly put a fгesh spin on а subject thаt's been discussed for years. Wonderful stuff, just wonderful!

    Also visit my web blog - ipad repair penang

    OdpovědětVymazat
  11. Heуa i'm for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you aided me.

    Here is my webpage - iphone repair petaling jaya

    OdpovědětVymazat
  12. Ηeya i'm for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out a lot. I hope to give something back and help others like you aided me.

    My web page: iphone repair petaling jaya

    OdpovědětVymazat
  13. Quality posts iѕ thе secret to attract the useгs to
    go to see the ωeb site, that's what this site is providing.

    Review my web site: macbook repair butterworth

    OdpovědětVymazat
  14. I do trust all οf the iԁеas you hаve presented in your pоst.
    Theу arе really сonvincing
    аnd cаn definitely work. Still, the postѕ are verу ѕhort foг beginnerѕ.
    Could you please еxtend them a little from next time?
    Thank you for the post.

    Feel free to suгf to my weblоg :: macbook repair kl

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)