Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

12. 3. 2012

L´OREAL Professionnel OILIXIR

O svých vlasech jsem zde již jednou psala, takže se nebudu opakovat a shrnu vše  jen do jedné věty - jsou husté, hrubé a nepoddajné. Z toho jasně vyplývá, že mým hlavních cílem během péče a následně během finálních úprav je uhlazení a optické zmenšení jejich objemu. K tomuto ůčelu mám doma celou řadu skvělých pomocníku, jejichž hledání jsem věnovala mnoho let. Jsem spokojená, ale přesto ráda čas od času kouknu po něčem novém a svoji sbírku rozšířím. Tak se stalo i nedávno, kdy jsem objevila olejíček L´Oreal Professionnel Oilixir.


Oleje na své vlasy jednoduše potřebuju, díky nim jsou hladší, jemnější a nemám hlavu jako nafouklá kobra. Přesto mi u profláknutých olejů typu Maroccanoil či Macadamia Natural Oil jednoduše vadí jejich přehnaná parfemace. Ano, je to otázka vkusu, mnoho lidí (ahoj, Liduško a Míno) tyto těžké, orientální vůně doslova miluje, ale jak už jistě dávno všichni víte, já do této skupiny nepatřím. Přesto ale chci o své vlasy "olejově" pečovat. Přiznám se, že Oilixir jsem koupila na netu bez předešlého očichání, takže to vlasně byla sázka do loterie, neb jsem netušila, jakou vůni mohu očekávat. Ještě větší pravda je, že jsem se vlastně dost bála, protože je 100% přírodní a dokonce v  bio kvalitě, takže jsem očekávala vše, jen ne nic vhodného pro můj nosík. Ale přesto jsem nakoupila (padlá na hlavu, já vím). 50ml za 260kč mi přišlo jako super poměr cena/množství a ta deklarovaná příroda byla fajn třešinkou. Takže jakmile mi domů dorazil balíček, letěla jsem otevřít lahvičku a pořádně jsem se nadechla. A hned jsem se ocitla o 4 roky zpět v čase.


Asi většina z vás neví, co bylo před 4 lety. Byla jsem těhotná. Toto nejkrásnější období v životě ženy bylo pro mě naprostým opakem, skoro se nebojím říct, že po fyzické stránce to pro mě bylo utrpení. Nehodlám zde naturalisticky rozepisovat podrobnosti (kdo mě znají, vědí, co jsem zažila), musíte se jen spokojit s tím, že mi smrdělo naprosto vše. Když píšu vše, myslím doopravdy vše. I voda... V tomto soukromém voňavém pekle se ale vyskytnul jeden bílý bod, malý andílek, ke kterému jsem se pravidelně uchylovala a jehož vůni jsem tehdy milovala. Byl to Weleda těhotenský olej, jímž jsem si mazala břicho. Oilixír voní naprosto stejně. Takže pokaždé, když si ho vetřu do vlasů, jsem opět těhotná. Naštěstí jen ve vzpomínkách a rozhodně jedině těch pozitivních.


Oilixir je určen na suché vlasy a může se aplikovat před mytím, před fénování či pro finální úpravu. Já ho aplikuji všemi uvedenými způsoby. Nejdříve nastříkám na hlavu a nechám asi hodinu působit. Poté vlasy umyje obyvklým způsobem, dám masku (tu dávám vždy, kondicioner je pro mě žalostně málo), opláchnu a dám nesmývatelnou péči (Macademia Natural Oil Leave- In treatment) a na konečky opět Oilixir, vyfoukám a do konců opět přijde ještě několik kapek Oilixiru. Vlasy jsou opravdu hladké a poměrně lesklé, ale rozhodně ne mastné, tedy alespoň ne ty moje.


Všude se dočtete, že Oilixir obsahuje zejméně arganový olej a že je 100% přírodní (je zařazen do Serie Nature, tedy přirodní řady od L´Orealu, ale to o jeho složení a bio původu nic neříká, protože v této řadě jsou i šampony a kondicionery s ne-bio složením). O zbytku složení nikde není napsána ani čárka, takže dodávám fotku pro lepší představu.


Olej je poměrně řidký, má mechanický spray  (což je v mých očích velká výhoda, nemám ráda oleje bez aplikátoru jen s otevřeným hrdlem) a jde to velmi snadno, mně stačí na konečky přibližně dvě až tři zmáčknutí. Bohužel nyní nedokáží odhadnout, jak dlouho vám toto 50ml balení vydrží, protože mám tento olej teprve krátce a protože tyto údaje obecně moc nesleduji. Rozhodně se ho ale nebojím doporučit všem s běžným vlasovým porostem, protože dle mého vám vlasy opravdu nezatíží a nezmastí. Oleje od Maroccanoil (který je navíc plný silikonů) a Macadamia Natural Oil jsou mnohem hutnější, mají horší aplikaci ( Maroccanoil již zmíněné otevřené hrdlo, Macadamia jen pumpičku) a případného zatížení bych se u nich obávala.

17 komentářů:

  1. Já mám právě zálusk na ten Macadamia - orientální vůně mi vesměs taky vadí a tvůj popis vůně oleje ve mě vyvolal touhu ho hned vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ten Macadamia je fakt zcela orientální, pokud ti to vadí, myslím, že by to nebyla nejlepší volba. Zkus od nich něco jiného, ostatní voní krásně ovocně.

      Vymazat
  2. Tak oleje na mých vlasech nehrozí, maximálně jako zábal před mytím :-) Nezkoušela jsi na vlasy čistý kokosák? Jak rychle taje, tak se s ním falt dobře pracuje, i mi přišlo, že se v těch vlasech bez problémů "rozetře", akorát pro mě to prostě není no :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, zatím jsem nezkoušela a ani jsem si do nich vlastně nikdy nedala obyčejný olivový olej. Mám stále rezervy a do budoucna co dohánět. :)

      Vymazat
  3. Dost o tomhle oleji uvažuju, protože mám brutálně suché konečky. Pořád ale mám chuť zkusit i slavné Orofluido, to mě láká už jenom pro tu svou všude opěvovanou vůni :D U něj se ale bojím splihnutí a zmaštění vlasů. Tenhle L'Oreal se mi líbí hlavně pro ty přírodní složky a pro absenci silikonů. Tak pořád nevím...

    Jo a vlasy máš fakt nádherné, upřímně ti je závidím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kdysi Orofluido tayk chtěla, ale nekoupila jsem ho právě kvůli vůni, u něho vím dopředu, že by na mě bylä moc silná. A za vlasy moc děkuju.

      Vymazat
  4. Tak ten vypadá moc hezky. Já zatím používám krystaly Black (mám 50ml a jsou bezedné a už se tak těším, až je vypatlám, abych mohla zkoušet něco nového...a pořád je jich dost a dost :)) Ale řekla jsem si, že nebudu nic kupovat, dokud je nedodělám :)) Je to utrpení, tyhle velký balení (přitom jsou super).

    Nezkoušela jsi náhodou Mythic oil od Lorealu? Či jak se to jmenuje, ale určitě budeš vědět...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vím, protože Mythic Oil mám doma taky. :-) A samozřejmě i Elixir Ultime od Kerastase. :-) Dle mého tento bezkonkurenčně nejlepší - jak vůní (oba zmiňované jsou těžší, sladší, ne úplně orientální, ale jdou do toho), tak texturou - Mythic Oil je dle mého jak vodička, Elixir Ultime zase trochu víc zatíží vlasy.

      Vymazat
  5. hihi, vůni Moroccanoilu asi nic netrumfne! Ale nalákala jsi mě hodně, hlavně tím "bio" složením.

    Taky jsem dostala jako dárek Loreal Mythic oil a docela by mě zajímalo srovnání s Marocc. a tímto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míno, já srovnání s Mythic oil někdy udělám, ale podle mě se tomuto nevyrovná.

      Vymazat
  6. já používám chi silk infusion od farouk...kudy chodím, tudy chválím...nejlepší věc, kterou moje vlasy poznaly:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájo, to mám taky. :))))))))

      Vymazat
    2. chichi:))...a když bys ho měla srovnat s tímto, který je lepší?

      Vymazat
    3. To se nedá srovnat, protože já je oba používám současně na něco jiného. CHI Silk Infusion dávám po umytí po celé délce vlasů kvůli lepšímu rozčesání a jemnému uhlazení a do konečků dávám ještě Oilixír. Co se vůně týče, rozhodně vede Oilixír, trochu mně trvalo, než jsem si na CHI vůni zvykla, ale nakonec mi nevadí, protože výrobky CHI miluju, mám i další kromě Silk Infusion.

      Vymazat
  7. Olejíčky do konců miluji a opět jsem se díky tobě pro něco nadchla! Připisuji na wishlist a koupím si ho hned jak mi nějaký dojde (jenže všechny ubývají tak pomalu... :-)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulko, tak to jsem moc ráda, že jsem tě inspirovala. To vždy potěší. :)

      Vymazat
  8. Vypada moc sympaticky, jdu na to mrknout, olej ted potrebuju...ale te vune se trochu bojim. Mam od nich masku na uhlazeni neposednych vlasu, je skvela, ale ta vune je na me moc prirodni, citim tam i skorici a moc se mi to na vlasech nelibi.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)