Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

28. 3. 2012

ELF confession

Dnes se vám musím k něčemu přiznat. Vlastně jsem vám celou dobu tak trochu lhala. Pamatujete na všechny mé věty, že ELF nikdy a že z té značky mám osypky, že na sebe nikdy nedám nic, co by bylo vyrobeno v Číně, kde ELF ty svoje patlátka vyrábí? Ano, to vše je pravda, z té značky opravdu mám osypky a nikdy na sebe nedám nic vyrobené v Číne, ale... Ale hned ona první teze o tom, že ELF prostě nikdy, je svým způsobem lež. Já doma totiž dva kousky od ELF mám.


Jsou to tyto stojany na štětce a musím vám všem říci, že je miluju. U věcí, které nepřicházejí do kontaktu s mojí pokožkou, je mi celkem fuk, kde byly vyrobené, protože když se tak rozhlédnu kolem sebe, bohužel výroba většiny nezbytností, které nám zpříjemňují život, míří právě oním směrem. Tomu se nedá vyhnout, takže to v případě stojanů na štětce neřeším. Jsou černé, hladké, hranaté, minimalistické, přesně dle mého gusta. Ok, ten nápis by si klidně mohli odpustit, ale když stojan otočím, je okamžitě po probému.


Asi jako většina z vás jsem dlouho hledala vhodný domeček pro mé chlupáče. Začalo to běžnou skleničkou, nějakou vázičkou, přišlo i na skleněné kuličky, které byly sice efektní, ale hodně neposedné, měla jsem stojany se svým monogramem ze stránek YouTube bloggerek Elle a Blair, měla jsem dokonce i Tescoma stojan, který byl původně určen na vařečky, ale já ho cekem úspěšně několik měsíců používala na štětce. A pak mi Nuf poradila ELF. Nejdřv jsem koupila velký stojan a posléze dokoupila jeden malý na ostatní drobnosti. Jsem spokojená a nehodlám měnit. Nicméně zároveň jedním dechem musím dodat, že to je opravdu to jediné, co z ELF doma mám a mít budu. Některé věci se prostě nemění.

V čem skadujete svoje miláčky vy?




18 komentářů:

  1. Ahoj a nevyskúšala by si štetce zo Studio rady, napríklad ten kabuki vsetci tak chvália... do cela by ma zaujímal názor aj niekoho ,kto používa MAC a podobné drahé štetce a nie len chvála od dievčat, čo ich vrcholom sú štetce od avonu a spol...

    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem nevyzkoušela a ani bohužel nehodlám. Ale myslím, že jsou na netu i recenze blogerek, které mají zkušenosti jak s MAC štětci, tak s těmi od Elfu a dokáží zodpovědně porovnat.

      Vymazat
  2. Souhlasim, mam to s Elf podobne, trosku se desim,co do tech tvarenek a lesku jde za vyzivne slozky :) ale ty stojanky vypadaji dobre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, si stále říkám, že když prodejní cena nějakého kusu je 1 dolar, kolik kvalitních ingrediencí musí v sobě mít, aby na tom výrobce ještě vydělal....

      Vymazat
  3. mne elf vyhovuje, ale samozrejme to je individiálne:) tie stojančeky vyzerajú super, štetce presne do nich :)

    OdpovědětVymazat
  4. Chi, zrovna včera, při čištění štětců, jsem si říkala, že bych chtěla jiný domeček (mám vázu a kuličky) a tenhle vypadá dost dobře. Asi neodolám. Díky za tip, Pavli. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky a nechtěly byste udělat článek o tom, jak skladujete dekorativku? Jestli máte třeba nějaké šuplíčky, nebo ..? Inspirace by se mi hodila, protože zrovna teď tohle řeším. ;)

      Vymazat
    2. Verunko, klidně postík o skladování kosmetiky nafotíme, jen se obávám, že inspirací asi nebudeme, ale mluvím za sebe.

      Vymazat
    3. Pavlínko, to bych byla moc ráda a já právě věřím, že vy dvě inspirací budete. ;o)
      Těším se, ale pokud se vám do článku nebude chtít, mohly byste mi třeba příležitostně poslat foto do mailu? Samozřejmě až bude čas a nálada.:)

      Vymazat
  5. Také mám ten menší stojánek a hrozně se mi líbí! A souhlasím s tebou ohledně e.l.fu... prostě děs běs! Ale stojánek je fajn!

    OdpovědětVymazat
  6. Už by sa mi hodili nejaké tie stojany...

    Srdečne ťa pozývam ku mne na Giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  7. ten menší by som si mala kúpiť, lebo mám také niečo podobné ale nezmestia sa mi tam všetky.. aké ma rozmery prosím ťa? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten malý má rozměr 7,5 cm x 7,5 cm x 10cm.

      Vymazat
  8. Stojany jsou fajn ale některé jejich štětce jsou ještě lepší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle bohužel neposoudím, protože jsem žádný jejich štětec nezkusila a ani nehodlám. Takže věřím, ale zůstávám bez osobní zkušenosti.

      Vymazat
  9. přesně takové minimalistické blbůstky mám nejradši! a co se týče kosmetiky ELF... taky jsem k ní hodně skeptická ale až takovou averzí netrpím. nutno dodat že v dnešní době v Číně vyrábějí i takové značky, o kterých bychom si mohly blaženě myslet že mají laboratoře v USA či jiných vysvěplých zemích... bohužel, někteří výrobci se na nás stále snaží ušetřit. ale taky nutno dodat, že ne vše made in china je zlé. musí se prostě jen hledat a zkoušet. )

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám s výrobky z Číny asi tak, jako to má někdo jiný s pavouky. Nesnáším a nemám k tomu žádný racionální důvod. :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)