Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 3. 2012

DUWOP - balzám a lesky

Moc ráda koukám po značkách, co neznám. Někdy dokonce nakoupím i věci, co neznám ani z recenzí. To byl případ nákupu u značky DuWop.



První, co mě zaujalo, byl ovocný balzám na rty Iced Teas. Podívejte se na ten bonbónek! Taky se vám tak líbí?



Vybrala jsem si odstín Strawberry Kiwi, nadchla mě barva. Vzhledem k tomu, že jsem čekala "jen" balzám, byla mi barva jedno. Přesto mám ale pocit, že mám po použití malinko a velmi jemně a přirozeně natónované rty. Nebo možná spíš jen zdravějí vypadající. V každém případě jsem moc spokojená. Vůně je krásně ovocná, balzám je na rtech hodně příjemný a hladký. Po nanesení je cítit velmi jemné brnění, které má na svědomí asi výtažek ze zeleného čaje. Ten miluju, takže pro mě plus. Rozhodně necítím mravenčení jako u zvětšovacích produktů, ale upozorňuji, že možná nesedne úplně všem z vás. V každém případě je tento pocit rychle pryč a zůstane pouze moc pěkně ošetřená pokožka rtů. Iced Teas zkrátka opravdu malinko zchladí a osvěží rty, což odpovídá názvu produktu.
Kromě zeleného čaje obsahuje jojobový olej, aloe a sluneční filtry.
Ráda ho používám po čištění zubů a nějakou dobu poté nanáším rtěnku. Udělá perfektní přípravu a nenechá nepříjemný nebo cuckující film.
Balzámek mě hodně nadchl, skoro jsem si až říkala, že to je asi nějaká umělina, když udělá tak super film na puse. Nicméně u výrobce jsem se dočetla toto: IcedTeas are paraben-free, sulfate-free, Petro-chemical-free, Pthalate-free, and is free of synthetic fragrance, synthetic dye, GMO's, PPG's, MEA/DEA/TEA's, Formaldehyde Donors and Triclosan. Takže hurá :)



Pokud se nebojíte trochy vůně a osvěžení na rtech, určitě balzámek zkuste. Já mám jednu jedinou výtku - a ta je už skutečně hnnidopišská: usazení balzámu v balení by mohlo být stabilnější. Nesnáším, když se mi tyčinka rtěnky nebo balzámu opírá o vnitřní hranu balení a vytváří nevzhledné rýhy.

.....


Když už jsem byla v tom DuWop průzkumu, přihodila jsem si do košíku i Mini Venom Trio. Šlo o soubor tří miniaturek oblíbených lesků na rty, které jsou vcelku pojmem mezi produkty zvětšujícícmi objem rtů.
Přišla mi malá papírová "plechovečka" s lesky. Moc milé jako dárek, pěkné na pohled. Osobně jsem si tuhle sadu koupila proto, abych měla po kabelkách, kapsách nebo v taštičce něco malého a bleskově použitelného. Zvětšovací efekt nebyl důvodem, proč jsem lesky koupila, ani mě neodradil od koupě.



K odstínům toho moc neřeknu, rozdíly jsou minimální. Jeden lesk je transparentní, jeden má teple zbarvené minitřpytky, jeden třpytky studeně zbarvené. Uznávám, že bych měla udělat lepší popis - ale k čemu, když jsou výsledkem vždy prostě lesklé rty?

Řeknu vám pravdu - zvětšovací efekt jsem chtěla v této recenzi ignorovat, protože moc nevím, jak ho uchopit. Nikdy jsem nevěřila tomu, že si něco nanesu a budu jako Angelina. Anebo spíš prostě nemám tendence na sobě něco měnit, pouze domalovávám to, co mi bylo dáno. Tím to asi bude :) A proto je pro mne těžké lesky z tohoto úhlu pohledu hodnotit.

Fakta: po nanesení jemně větrově brní rty, lesklý finiš sám o sobě opticky zvětšuje rty, rty jsou moc pěkně ošetřené a toto vydrží hodně dlouho na to, že jde o lesk.
Takže všechny tyto faktory možná vedou k jakémusi zvětšení. Co já vím?

před
po


(odstín se zlatými třpytkami)


Bez ohledu na to, zda lesky zvětšují nebo ne, jde o jednu z nejlepších textur lesku, co jsem kdy vyzkoušela. NELEPÍ! Fakt ne. Nevím, jak to mají udělané, ale lesk perfektně přilne na rty a drží dlouho. Ovšem rty se k sobě nelepí. To je něco! Rty vydrží ošetřené dlouho a jsou pěkné i poté, co je lesk pryč. A to hodnotím. Myslím si, že si nějaké to malinké trio DuWop zase koupím.

Můj závěr
Skvělá péče o rty, dlouhá výdrž, malinké balení do každé kabelky a taštičky, klidně i do peněženky.

Stačí vám to? Pak směle nakupujte!
Vadí vám brnící rty? Nekupujte.
Toužíte po zvětšení rtů? Nezaručuju.

Znáte DuWop? Máte některá jejich paletky s očními stíny? Moc by mě zajímala ta v odstínu Amber - dejte vědět. Těším se na vaše postřehy!

7 komentářů:

  1. Teda do toho balzámku bych měla chuť se zakousnout! :D
    Tuto značku vůbec neznám, jdu mrknout, co všechno mají v nabídce :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem nad značkou peřemýšela, ale odradil mě strach z brnění, které bytostně nesnáším. Díky za recenzy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Au, mělo tam být díky za recenzi.

      Vymazat
    2. Stane se, Day, takové prkotiny neřešíme :)

      Vymazat
  3. Ten první balzám vypadá naprosto dokonale, mňam. Myslím, že něco podobného dělá Clarins, nedávno jsem na to koukala, měly bychom to, drahá, blíže prozkoumat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ona celá tato značka rozhodně stojí za průzkum! A Clarins? Ten sice trochu známe, ale nebráním se ničemu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak o téhle značce jsem nikdy neslyšela. Kde jsi to nakoupila? A dělají i nezvětšovací rty? Mám s jedním zvětšovacím leskem nepříjemnou zkušenost a nerada bych ji opakovala... Veronika

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)