Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

10. 3. 2012

DUEL: Ask us anything - ODPOVĚDI

Všem moc a moc děkujeme za otázky, odpovědi na ně jsme se rozhodly pojmout jako duel, protože věříme, že naše duely jsou u vás oblíbené. Jako vždy já jsem modrá a Nuf červená. Proto jsme také zvolily tuto cestu otázek a odpovědí a ne zmíněný formspring. Navíc jsme vás chtěly odměnit dárečkem, takže hned dva důvody pro tuto formu. Doufáme, že vás třeba zase trochu pobavíme a že tímto poodhalíme trochu z našeho (i) nekosmetického života.

PS: nejvíce se nám zalíbila odpověd Andrejiinky, a proto ji prosíme, aby nám pod tento příspěvek napsala svoji emailovou adresu. Rády se jí ozveme a pošleme slíbený dáreček.


Anonymní: Ahojte, ake mate zamestnanie?

Snažím se přimět děti od 15 do 18 let zvednout hlavu od počítačů a zabořit oči do knih, a to nejen těch česky psaných, ale i těch anglických.

A já jsem vědec v aplikovaném výzkumu.

sharon: Holky, co jste za znamení?

Panna, myslím, že je to víc než zřejmé, viď, Liduško. :)

Rak - a sedí to, i když to možná navenek občas nevypadá.

Lou: Nestalo se vam nekdy nebo nestava se vam, ze by vam prodavacka v obchode s kosmetikou rekla neco typu: "Dobry den, tak co si berete tentokrat?" :-)

Abych byla zcela upřímná, tuto větu opravdu slýchávám velmi často, jen na jiném místě a v trochu pozměněné formě. Každé dopoledne se mě naše paní pošťačka ptá, kolik balíčků mi přijde zítra, na jakou tíhu si má své ruce připravit tentokrát. Pramení to z toho, že já tak 90% všech svých kosmetických nákupů provádím po netu a balíčky mi chodí opravdu každý den a v počtu většinou vyšším než jeden.

To se asi stává každému kunčoftovi! V hospodě, lahůdkách - a mě třeba v brněnské Sephoře. Naštěstí tam mám svoje dva oblíbené prodavače - slečnu/paní a pána a ti se vždy chovají strašně mile a příjemně. Nakupuju jen u nich a díky jejich milému chování ignoruju ostatní parfumerky. Když se ke mně někdo chová dobře, stojí mi za to chodit k němu :) 

Astraia: Mě by zajímalo, jak jste se vy dvě "sčuchly" :)

No, to je jednoduché. Jsme stejně švihlé a v jednom období jsme měly silnou příchylnost ke stejné značce (Louis Vuitton). Poznaly jsme se na jednom kecacím fóru, kde se rozebíraly kabelky a zjistily jsme, že si vzájemně rozumíme nejen v nakupování, ale hlavně že chápeme fórky té druhé. Není to úplně obvyklé, již jsme obě zvyklé náš humor malinko filtrovat, protože se nám jinak velmi často stává, že šplíchneme něco extrémně vtipného a okolí jen ztuhne a smích nepřichází. Bylo příjemné zjistit, že v naší vzájemné komunikaci filtrů netřeba, nejsilnější dojem ze začátků našeho kamarádství je rozhodně kopec legrace, kterou jinde nezažijete. Ačkoliv moje příchylnost ke značce Louis Vuitton je skoro pryč, naše kamarádství zůstalo - a já jsem za to moc ráda.

Sama bych to nenapsala lépe a nezměnila bych na tom ani písmeno.

Hanka: Kdybyste se v pristim zivote mohly narodit jako jeden kosmeticky pripravek, kterym byste chtely byt?

Já volím tvářenku. Všichni víte, že jsem docela posedlá čištěním pleti, a to z jednoho prostého důvodu - dle mého je totiž krásná pleť základem perfektního looku. Klidně vyrazím bez rtěnky, řasenky, ale chci, aby moje pleť byla za všech okolností pěkná na pohled a abych vypadala svěže. Není jiný produtk, který by dodal tolik svěžesti, jako správně zvolený odstín tvářenky. Pokud bych mohla být ještě specifičtější, byla bych přímo tvářenkou NARS Orgasm. Ne kvůli samotného jménu, ale kvůli tomu, že snad žádná tvářenka není tolik opěvovaná a nenáviděná zároveň. Tahle ambivalence mi vůbec nevadí, naopak se mi velmi líbí, protože prostě není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem. A asi by se mi taky líbilo, kdyby se o mně tolik mluvilo a psalo.

Ať přemýšlím, jak přemýšlím - já nechci být žádným produktem :D Jsou to stále jen věci a i když jejich očuchávání a zkoušení miluju, není to tak extra, abych se do toho chtěla vtělit :) 

Rendy: Jakou maximální částku jste ochotné utratit za jeden kosmetický produkt? Vemte extra kategorii dekorativky i péče o pleť nebo tělo :)

Tady asi zklamu, ale nemám maximální částku, když něco chci, koupím to, ať to stojí cokoli. Samozřejmě si někdy řeknu, že tolik a tolik peněz je fakt hodně na paletku, stín, makeup, ale ve finále stejně touha zvítězí nad rozumem.

Já teda taky nevím. Pokud mě něco hodně zaujme a recenze jsou lákavé, taky umím nakoupit bezhlavě. Na druhou stranu ještě nejsem schopná koupit třeba krém se zlatem za 30 000,-, nekoupím si mobil Vertu a nebudu jezdit Veyronem :) Zdá se tedy, že přece jen nějaké limity mám. 

Andrejiinka: Jak dlouho myslíte, že by vám od ztroskotání na pustém ostrově trvalo, než byste vyvinuly kompletní kokosovo-banánovou řadu péče o tělo? A po které vůni by se vám tam stýskalo nejvíc? :)

Osobně bych všechno vymýšlení a práci nechala plně na Nuf (ano, taková já jsem kamarádka, ale ona to moc dobře ví, takže ji tohle jistě nepřekvapí), protože jsem od přírody docela líný tvor a ráda přijdu k hotovému. Takže bych ji nechala lámat si krásnou hlavinku a sama bych se asi mezitím slunila.

No jasně, blondýna by lehla do písku, snila by o Robovi a já bych ihned začala běhat a hledat něco na rty a na tělo. Dovlekla bych nějaká kvítka, ošetřila bych blondýnu i sebe, zmoženě bych se někam uklidila a blondýna by mi řekla, že mi to trvalo a že jedno z kvítek ji štípe, a sepsala by moc pěknou a barvitou recenzi, kterou by vám poslala ve flašce. To je klasika - já jsem zde na tu těžkou práci, blondýna na ozdobu a ovace a ještě má furt nějaké připomínky... 
Ad vůně, která by mi nejvíce chyběla - to je celkem těžké, protože já se neustále snažím hledat vše frangrance free, pokud se tedy pohybujeme v oblasti kosmetiky. Předpokládám, že na pustém ostrově někde v tropech by vše docela dost intenzivně vonělo, takže mně by paradoxně úplně nejvíc chyběla absence vůně.
Kdybych uvízla na ostrově s Nikoušem, nejvíc by mi chyběla vůně mého muže a dcery.

Dashulka: Mě zajímá, co rády jíte? A je nějakej kosmetickej produkt, kterýmu jste už léta věrný? (krom toho, co jste tu už třeba zmínily?)

Začnu od konce. Sice tady jména těch výrobků už padla, ale ještě jsem o nich nenapsala žádný post, takže si dovolím je zmínit. Mými stálicemi jsou ATOK levandulová voda, kterou kupuji opravdu po litrech už asi 5 let, Payot Emulsion reconciliante, se kterou se nyní bohužel rozcházíme, neboť ji Payot přestal vyrábět, a slaměnková odličovací pěna od L´Occitane.

Když já su tak kosmeticky nevěrná, Dáši.... Kromě Lipolotia se občas vracím ke rtěnkám LOreal, které považuji za skvělé, můžu obyčejnou řasenku od Maybellinu a pudry Bourjois. A pak miluju balzám na rty Yes To Carrot - mátový.

Z jídla miluju hlavně vlašské ořechy a houby. Ne nutně v této kombinaci :) , ale vše s nimi a z nich.

Já miluju hranolky a bramboráky se spoustou česneku. A maso a suši s tuňákem.

Jája: Mě osobně by zajímalo, jestli máte kosmetické guilty pleasure :)))

Mým guilty pleasure v kosmetice je právě to, co jsem napsala Rendě - neschopnost a hlavně neochota mít limit na nákupy. :)

Jsou chvíle, kdy je celá moje posedlost kosmetikou takovým GP. V kontrastu s vážnými otázkami života, s problémy jiných lidí, opuštěných dětí a zvířat, ... Kosmetika pro mě zkrátka nikdy nebyla a zřejmě nebude pouze spotřební nutností. Užívám si to, produkty nespotřebuji, ale testuji, mazlím se s nimi a zkoumám je. Už jsem si to odpustila a i tento blog je důkazem, že se za to nestydím :)

Veronica: Už dříve mě napadla otázka z nekosmetického světa :) Protože i vy samy rády tvrdíte, že jste jako dvojčata, zajímalo by mě, jestli teď Nik úplně náhodou také neplánuje další miminko?

Tak tady budu v odpovědi asi osamocená jako kůl v plotě. Já si myslím, že my dvě ani nejsme jako dvojčata, že nás tak spíše vidí holky na různých diskuzích, pletou si naše podobné nicky, které jsou podobné ale opravdu jen čirou náhodou, styl psaní a asi podobný názor na mnoho věcí.

Co se miminka týče, já jsem za Nuf strašně moc ráda, že bude mít druhého drobečka. A za sebe jsem strašně moc ráda, že druhého drobečka mít nebudu. :)

Veru, ty víš, jak vypadám - Nikouš je můj pravý opak. Pro ostatní - kdybyste nás potkaly na ulici, asi byste se smíchy potrhaly. Pokud jsme my dvě dvojčata, byli jimi i Laurel a Hardy. Rozdílné nejsme pouze vzhledem, ale i životním stylem, vkusem na oblékání a přístupem k mnoha věcem. Na druhou stranu máme spoustu společných věcí a v mnoha věcech vnímáme svět stejně. 

Eva: Ahoj holky, normálně sem nepíšu, protože jsem na váš blog narazila teprve nedávno, a tak to tu ještě tak neznám, ale každopádně už máte pravidelného čtenáře :) Chtěla jsem se zeptat, jestli máte taky nějakého psíka nebo jiná zvířátka, hrozně se mi líbí ten nápad s blogsale, a proto se ptám, jestli máte nějakého chlupáče i doma :)

Obě dvě máme doma psí slečny, jedna vás pokaždé vítá, když otevřete náš blog, druhou můžete vidět v našem úplně prvním postu. Naše rodina má doma ještě rybičku Alberta, které říkáme Alma, a křečka Kelly (ano, podobnost s kabelkami od LV a Hermes je čistě náhodná :))

Ano, mám úžasnou fenku pointra, která bohužel vzhledem ke svému vysokému věku poslední dobou zdravotně úplně nezvládá. Manžel léta choval labradory, nyní už máme jen jednu chovnou fenu, od které si budeme nechávat štěně. Taky máme koně a za měsíc k nám přibude kocourek Tom. 

Day: Co vás spojuje a co vás rozděluje?

Vidím to tak, že si vezmu to, co nás rozděluje, a na Nufa nechám tu spojovací část.

Dle mého nás rozděluje v prvé řadě 138km, což je vzdálenost mezi Pardubicemi a Brnem. Pak také 50cm na výšku a tak 50 kilo na šířku.Rozhodně nás rozděluje odlišné vnímání barev - co je po Nuf studené, je pro mě většinou ještě dost teplé, každá nude rtěnka v Nufově podání je pro mě vlastně výrazná, téměř každý v mých očích světlý stín dělá z Nufa pandu. Máme každá jiný hudební vkus i styl oblékání - Nuf miluje barvy a kytičky, já zase ráda tlumené neutrální tony nejlépe beze vzoru. Poslední dobou nás nejčastěji rozděluje poskytovatel mého internetového připojení se svými neustálými výpadky.

Rozhodně nás spojuje nákupní ochota a záliba v doplňcích různého druhu. Obdobně nemožný smysl pro humor a jistý sebezničující prvek ve vyjadřování (tento bod si dovolím nevysvětlovat, protože si občas zrovna nebereme servítky). Rozhodně mám jistotu, že když mě rozesmutní chlap, Nik to pochopí líp než on, takže už to většinou říkám rovnou jí a doma je pak jaksi větší klid. V mnoha věcech podobně dozráváme a bereme život stále více takový, jaký je. I když žijeme úplně jinak a máme na sposutu věcí jiný pohled, jsme si vzájemně kamarádkami a inspirací.
snbbibi: Opět naprosto originální...tak já mám jednu otázku na gaučovský imperium, Vaše přání, poselství, vzkaz..co by to obsahovalo ??? díky moc a krásnou neděli

Odpověď na tuto otázku se pokusím poskládat z úryvků dvou mých oblíbených písniček, které rozhodně vyjadřují můj postoj a poselství.

The whole world stared so I swallowed the fear, the only thing I should be drinking is an ice cold beer, so cool in line and we try, try, try but we try to hard and it´s a waste of my time, done looking for the critics cause they´re everywhere, they don´t like my jeans , they don´t get my hair, we change ourselves and we do it all the time but why do we do that, why do I do that?...Something has changed within me, something is not the same, I´m through with playing by the rules of someone else´s game, too late for second guessing, too late to go back to sleep, it´s time to trust my instincts, close my eyes and leap, I´m through excepting limits cause someone says there so, some things I cannot change but till I try I´ll never know.

Oj, já moc nemám ráda oduševnělá prohlášení, protože většinou to ve výsledku nebo z jiných úhlů pohledu dopadne dost směšně. Ale určitě to chce NEBRAT SE MOC VÁŽNĚ.

Rena: Nuf, Nik,
jak píšete? Jde to samo, nebo přepisujete a škrtáte.. Děláte si navzájem editace? Moc se mi líbí váš styl a blog, protože v dnešní době jsou média plná polovzdělaných slečen, které se podle svého názoru narodily, aby psaly o módě a kosmetice. Média tomu bohužel odpovídají. Kamarádka je editorka u Burdy a když mi posílá perly, které tyto komsetické slečny dokážou vyplodit třeba pro Elle, je to smutné.
Takže jen houšť, jste skvělé.

Editace si rozhodně neděláme, pouze duely píšeme společně, jedna napíše část, druhá na ni reaguje. Nikdy se nestalo, abychom si říkaly, jak ta druhá má něco napsat. Jsme obě zdravě sebevědomé a máme v sebe (sebe samé i sebe navzájem) tolik důvěry, že víme, že náš vlastní článek ani článek té druhé nebude po slohové i obsahové stránce špatný. Myslím, že pokud se člověk nějak veřejně prezentuje a psaní blogu je formou veřejné prezentace, musí mít důvěru sám v sebe. Pokud spolupracuje s někým, musíte mít krom toho velkou důvěru také v toho druhého. Pokud budu mluvit za sebe, myslím, že jsem si vybrala moc dobře. Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hledá. :)

HOWGH! Moc děkujeme za ocenění, Reno




12 komentářů:

  1. Super duel, tak já jsem pochopila, že Nik je ,,ta studená", takže chápu, že většina věcí, která se mi v Blogsale líbí je od ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trefa! Asi, že jste obě blond?

      Vymazat
    2. Asi jo, je ale pravda, že si připadám ještě studenější než Nik

      Vymazat
  2. andrejiinka@seznam.cz - a tedy musim říct, že tu juchám jak dvě andrejiinky, dík dík, nejen za výhru, ale za odpověď, u té jsem opravdu vyprskla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já koukám, že si budeme muset s Marťou nějak oddělit nick nebo z toho budete zmatený :-) I když u delších příspěvků je to poznat, ona je tak krásně kultivovaná :-) Já se přiznám, že jsem se prve chtěla zeptat, kdy tam dáte nějakou fotku, kde jste vedle sebe :-) Ale teda při vší úctě k Haničce fakt myslím, že Nik to s těma padesáti kilama dost přehání :-) A musím říct, že mě pobavila odpověď na to miminko :-) Ale teda já byla taky šťastná, že mám jen jedno...a pak to nějak nevyšlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky šťastná, že mám teď jedno a na 100% si ho užívám, ale na druhou stranu, dvě v plánu mám a kdyby i podruhé chtěla antikoncepce selhat, nezlobila bych se, ani kdyby to bylo už zejtra :)))
      andrejiinka

      Vymazat
    2. Však já taky neříkám, že kdyby se nějakým naprostým omylem zadařilo, že bych si miminko nenechala, určitě bych si ho nechala a ráda, jen přiznávám, že ho nejbližších 30 let rozhodně neplánuji. :) Po uplynutí této doby možná změním názor, takže až uděláme s Nuf za 30 let druhé kolo Ask us anything, bude moje odpověď třeba jiná, i když tajně doufám, že za 30 let to za mě vyřeší případná snacha. :)

      Vymazat
    3. Reni, máš naprostou pravdu, Nikouš úmyslně hmotnostní rozdíl zmnohanásobil, je to v podstatě laňka a metr vyšší než je průměrný člověk. A já su na výšku podprůměrná, což z nás činí príma dvojku :)

      Vymazat
    4. S tím mimoušem mě to taky dost pobavilo,protože já běžně odpovídám podobně. Manželovi říkám, že druhý může mít,ale musí se rozvést apod. Dětí všem přeju tolik, kolik chtějí mít a samo sobě přeju jen to jedno, co mám:-)

      Vymazat
  4. Tak jsem se po ránu zase hezky nasmála :D Díky.

    OdpovědětVymazat
  5. Vy ste prostě úžasný :) nezklamaly, moc jsem se u odpovědí pobavila a ještě něco novýho dozvěděla....

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)