Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

18. 3. 2012

DIOR Diorblush - Glowing Color Powder Blush in Sunkissed Cinnamon 639

Dnes žádná novinka, i když mám pro vás nachystané dvě nové pecky. Strašně moc se těším, až vám je představím, ale chce to ještě malinko testovacího času. Proto dnes bude věc starší, ověřená a dobrá, tak jak to u dekorativky značky Dior bývá zvykem, koneckonců dvoubarevné tvářenky Diorblush jsou v kosmetickém světě celkem vyhlášené.

Mluvíme o velmi jemné pudrové tvářence, která je relativně pevněji zalisovaná, což ale kupodivu nijak nevadí při použití. Rozhodně se nedá říct, že by byla potíž nabrat barvu i na sebejemnější štětec. Nula prášení, neviditelné úbytky, příjemné použití. Takže zde rozhodně velké plus.


Barva je podle mého názoru dalším plusem - ačkoliv by se podle názvu odstínu dala čekat jakási bronzová, skořicová  nebo až nedejbůh oranžová záležitost, Sinkissed Cinnamon přináší neutrální skoro matnou hnědorůžovou barvu ve větší a tmavší části balení a příjemnou tělovorůžovou s jemným sheenem v druhé polovině. Celek je úžasně jemný, vyvážený a sympatický. Když jsem krabičku poprvé otevřela, docela jsem se lekla, že mi bude tento odstín světlý, ale naopak jsem dostala příjemně použitelné a extrémně nositelné barvy.



Tmavší polovinu obvykle používám na naznačení kontury pod lícní kostí a světlejší část pak vrstvím na jablíčko. Výsledkem je upravený a nepřelíčený vzhled, bez rizika efektu ušpinění, bez přehnaného opálení. Jsem si jistá, že stejný vzhled s tímto produktem docílí majitelky světlejších odstínů pleti. Pokud ovšem máte rády tvářenky, které jsou výrazné, hodně viditelné a kontury máte rády silné nebo hnědé, sáhněte po jiných odstínech.




Mám vyzkoušeno více odstínů tvářenek z této řady a musím říct, že 639 považuju za jeden z nejpovedenějších. Je to taková ta nenápadná a střízlivá pecka, kterou prostě občas všechny potřebujeme.
EDIT: Nevím, jak je to zase možné, ale poslední dva swatche mi nakonec v bloggeru vyznívají malinko barevnější, než je skutečnost. Zdá se, že 639 je nevyfotitelná...



7 komentářů:

  1. Barvy jsou krásné, něco podobného hledám, ale úplně matného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony ty swatche skutečně hodně matou, trochu třpytu je pouze ve světlejší polovině. Ta tmavší je na tváři takřka matná.

      Vymazat
  2. Vzhledem ke jmenu me ta barva (mile) prekvapuje. Dik za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky názvem úplně zmátli, já jsem sháněla bronzer-tvářenku :)

      Vymazat
  3. Moc krásná barvička a jelikož tvářenek není nikdy dost, tak doufám, že na ni nikde nenarazím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že narazíš. Chystám se na čistku a tato tvářenka poputuje do blogsale :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)