Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

24. 3. 2012

CLARINS Joli Rouge 710 Apricot Sugar

Okolo značky Clarins většinou chodím velkým obloukem. Nemám k tomu naprosto žádný důvod, jen ji jednoduše opomíjím. Měla jsem od nich v minulosti pár věcí, ale nikdy u mě nezůstaly dlouho a úplné nadšení se také nekonalo. Můj manžel by se mnou hluboce nesouhlasil, protože on používá jedině Clarins. Miluje jejich krémy a balzámy a nechce jiný. Lákala jsem ho na Clinique, Biotherm, Lancome,  aby prostě zkusil i jiné kousky, vždy tedy poslechl, jednou se natřel něčím jiným, ohrnul nos a vrátil se ke svým stálicím. Takže s ním jsem to už vzdala a nadále mu objednávám to, za čím si umanutě stojí. Po takovéto soustavné masáži nakonec podlehne i silný jedinec nejen slabá vůle, jako jsem já. Takže jsem nedávno zcela náhodou (dobře, nebylo to tak úplně a zcela náhodou, protože k masáži od manžela se přidala jak jinak i malinko Nuf) koupila (kromě mého nedávného nákupu samoopalováku této značky) rtěnku Jolie Rouge v přirozeném odstínu 710 Apricot Sugar.



Hned na začátek musím předestřít, že od první společné vteřiny bylo vše plné překvapení.

Překvapil mě krásný obal. Silný špalek ve stříbrné barvě, který je dokonale těžký, žádný typický černý plast, nic lehkého. Kam se hrabou obaly Chanel a Dior. Netvrdím, že nejsou povedené, ale při potěškání Clarinsu ten luxus prostě okamžitě cítíte.


Překvapila mě barva. Mimořádně slušivá snad pro každý ton pleti. Tělovka, ale ani omylem mrtvolná nude. Ideál pro den, pro krásný letní den ve městě i večer na pláži. Broskev se mísí s rozředěným karamelem.




Překvapila mě textura. Lesklá, ale ne perleťová. Krásný krém bez třpytek. Velmi slušně krycí, kluzký, jemný, výživný, zároveň stále lehký. Daleko lepší textura než mnou opěvovaná Estée Lauder z kolekce Very Hollywood.


Překvapila mě výdrž. Na takto balzámovitou rtěnku dala solidních 5 hodin. S jídlem a pitím tedy trochu bojovala, chtěla přidat vrstvičku, ale to jí odpouštím, chtějí to potvory skoro všechny.


Překvapilo mě, jak mi nevyšla barevně na fotkách na rtech, ať jsem se snažila sebevíc. Ve skutečnosti je tmavší a výraznější, přestože je stále v kategorii nude. Je taková, jaké jsou předešlé swatche na ruce.


Po všech těchto pozitivech mě nakonec nejvíce překvapilo, že jsem si ji nenechala a že už jezdí po pusině Verunky. Ano, opravdu mě to na chvíli překvapilo, ale po malém zamyšlení prostě musím dodat, že já jsem rtěnkovou fanynkou NARSu. Proto u mě jiné vydrží jen výjimečně a většinou na chvilinku. Ale pokud nejste tak striktně monogamní, co se jednotlivých značek týče, pak vám doporučuji stojan s Joli Rouge odstíny omrknout blíže než z uctivé vzdálenosti. Mohlo by se to vyplatit.

13 komentářů:

  1. opravdu krasna barva!

    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ta barva je něco.. doopravdy moc krásná! .)

    OdpovědětVymazat
  3. Krasna. Ja taky po Clarins nesilim, ale vsechno co jsem od nich vyzkousela bylo super. Maji ted novou krasnou kolekci lesku (nevim jestli uz u nas) a na ty se moc tesim.
    (http://www.makeupstash.com/2012/02/clarins-gloss-prodige-intense-colour-shine-lip-gloss-for-spring-2012.html)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že už lesky nenosím, protože tyhle nové Clarins vypadají úžasně. Díky za odkaz.

      Vymazat
  4. Barva je krásná, dost se mi líbí, i když teď ujíždím jen na matných :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já matným rtěnkám zatím ještě nepřišla na chuť, přestože mě už dávno opustila chuť na šťavnaté. Nicméně můj milovaný NARS matné dělá, tak se asi také někdy poohlédnu.

      Vymazat
  5. Ta textura vypadá úchvatně, takové mám v oblibě. O barvě bych polemizovala, z vlastní zkušenosti vím, že ne každému sluší, ale že je krásná se jí nedá upřít!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, máš pravdu, ono nikdy nelze o ničem říct, že bude slušet naprosto všem. Vím to sama moc dobře např. ze zkušenosti s oněmi mrtvolnými nude. Tato Clarins je ale velmi přirozená a většině by mohla sedět.

      Vymazat
  6. Nad rtěnkou slintám, vypadá více než dobře, krásný odstín, krásné balení a krásná recenze...

    OdpovědětVymazat
  7. tahle rtěnka vypadá báječně :)
    úžasný blog,sleduji tě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pavlínko a já ještě jednou děkuji, protože je to úžasný kousek.:o) Však víš - konečně rtěnka, kterou nosím i ven a ne jen doma, což je jinak má specialitka. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, já jsem moc ráda, že jsi takto spokojená. Alespoň jsi tím potvrdila všechna má předešlá slova v postu. :)

      Vymazat
  9. Tak už ji mám 2 týdny,je to moc slušivý odstín a líbí se mi ta /podle mne/ malinová vůně,

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)