Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

26. 3. 2012

CLARINS Joli Rouge 707 Petal Pink

Původně jsem plánovala úplně jiný post, ale operativně navážu na předchozí Clarins post, ať to máme komplet.

Nik mi ušetřila práci s popisem obalu a ostatních základních věcí, takže můžu směle k detailům svého odstínu.



No jo - vybrala jsem si prostě opět líp :)
707 Petal Pink je moc pěkná, studenější tělovorůžová barva. Pořád je ještě dost přirozená, i když už je malinko bonbónková. Mě se tento efekt moc líbí a neskromě si myslím, že mi i sluší. 



Je hladká, hydratační, jemně lesklá, docela sladce voní. Já ji nosím v kapse nebo v kabelce a používám jako barevný balzám.




A jestli mi něco vadí? Snad jedině to, že je málo red :) Na chvilku se jistě stala součástí mého početného rtěnkového arzenálu.




6 komentářů:

  1. moc hezka barva

    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný jemný růžový odstín, moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta je krásná, na rtech vypadá tak akorát růžová!

    OdpovědětVymazat
  4. Takový odstín sháním, ne málo a ne moc růžovka a ne vyumělkovaná barva..je krásná, děkuji za tip...opravdu sluší.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem blázen do růžových rtěnek, dík za nový tip.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta vypadá taky velice pěkně. Sluší ti, Hani. :o)

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)