Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

16. 3. 2012

CLARINS Delectable Self Tanning Mousse

Z fotek je vám jistě zřejmé, že jsem poměrně světlá. Nejsem rozhodně sněhurkovský typ, odpovídám tak MAC NC25, což není zas úplně světlé, ale přesto se za světlou považuji. Mám světlé obočí, chloupky, pusu, světlé oči. A mám se tak ráda. Nebarvím si obočí ani řasy, přestože bych tak byla jistě výraznější. Nechodím do solaria a v 98% nepoužívám samoopalovací přípravky. K těm se dostanu vždy tak jednou za 5 let, kdy mě popadne touha experimentovat. Poslední pětiletka právě uběhla a já koupila další samoopalovací přípravek - CLARINS Delectable Self Tanning Mousse.


Samoopalovací přípravky nepoužívám hlavně z jednoho důvodu, velmi mi totiž vadí jejich parfemace. Většina jich smrdí naprosto totožně, ať nakoupím věci v drogerii, lékarně či v parfumerii. Za mě je to veliké mínus, které nejsem schopná a hlavně ochotná přejít. Clarins je ale naštěstí v tomto jiný. On vlastně voní, závan klasického samoopalovacího smrádku tam je přítomen tak v 5%, zbytek je příjemná vůně. Nepoznám v ní květiny, ovoce či bylinky, je to spíše podobné něčemu, co by se lehce dalo vydávat za nějaký parfém. Kupodivu příjemné i pro můj nos.


Balení má 125ml, je v piksle, což považuji za trochu horší varinatu, preferuji tubu či lahvičku, ale není to pro mě zas tak podstatné. Konzistence je výrobcem popisována jako našlehaný krém či dokonce pěna, sama se přikláním k první variantě, pěna to rozhodně není, tomu neodpovídá ani typ balení. Krém má bělostnou barvu a můžete ho použít jak na tělo, tak na obličej. Stačí ho poměrně málo, krásně se roztírá, nemusíte vynaložit žádnou větší sílu. Stačí počkat pár minut a můžete se obléci.



Vlastně to zní celkem dokonale, že? No tak se vrátíme trochu do reality a přidáme několik černých puntíků. Krémem jsem se natřela asi 3x co dva dny a prakticky jsem nedocílila žádného výraznějšího efektu. Moje kůže získala spíše jen příjemný glow s minimem barvy. V mých očích je to téměř červený puntík, ale myslím si, že v očích většiny bude černočerný. Kdo by chtěl samoopalovák, který téměř nebarví? No asi opravdu jen já...

Ráda bych vám sem dala fotky "před a po", ale pokaždé byste viděli jen chlupatou nohu, barevně by se výsledek po týdnu používání téměř nelišil (tedy napatrný rozdíl byste našli, jen nevím, zda by můj foťák byl schopen ten rozdíl zachytit), takže svoji chlupatou nohu nechám schovanou a mrkneme se na ni někdy jindy, třeba až ji oholím.


Na druhou stranu by bylo vhodné zdůraznit, že skutečnost, že krém prakticky nebarví (je to přehnané, on barví, ale výsledný efekt opravdu není tak výrazný, jak byste od high end značky očekávali, respektive jak byste očekávali od jakéhokoli samoopalovacího prostředku), má i své kladné stránky. Výsledná barva není ani trochu oranžová, získaný glow má rozhodně přirozený odstín velmi mírného opálení, krém se rychle vstřebává a hlavně nebarví oblečení ani prostřeradlo. Proto si myslím, že je vhodný na použití v tomto zimním období, kdy věřím, že většina nechce vypadat tak, jako že se právě vrátila ze zimní dovolené v tropech, ale chce vytvořit dojem zdravé barvy získané pobytem venku za slunného počasí. Na toto je dle mého ideální, v letních měsících, kdy chceme podpořit svoje opálení, bych tento přípravek nedoporučila, protože jednoduše neposlouží daného účelu.

Docela by mě zajímalo, zda jsem sama takový exot, či zda je vás víc, které nepoužívají samoopalovací krémy, repsektive které je používají mým způsobem - každých pár let mám nutkavou potřebu koupit jeden z těchto přípravků, ale vždy zjistím, že je moc tmavý, oranžový, smradlavý, barvící,... a vždy se utvrdím v tom, co jsem dávno předem věděla, jen jsem se v tom potřebovala ujistit právě oním nákupem (naprosto začarovaný a pro mnohé jistě nepochopitelný kruh). Stejně jako nepotřebuji ve svém životě umělá prsa, řasy, nehty a prodloužené vlasy, nepotřebuju si ani hrát na "umělým sluncem políbenou", protože vlastně mám ráda svoji světlou kůži a klidně si počkám na jarní a  letní měsíce, až se přirozeně a mírně opálím při pobytu venku. Jsem prostě strašná konzerva, já vím.... Nicméně mých typických 5 let do dalšího kolečka nákupu samoopalovacích krémů uběhne jako voda, tak si ráda v komentech přečtu, co používáte vy. Dopředu přece nikdy nevím, zda ten váš oblíbený  náhodou nebudu muset vyzkoušet dřív.... :)

Poznámka pod čarou: Takto to v naší dvojce vypadá, když jedna napíše, že je něco skvělé - druhá to běží ještě týž den koupit a po cestě k tomu něco přihodí...


20 komentářů:

  1. Jsem též exot (jednu dobu jsem se pokoušela "samoopalovat" nohy, jenže já prostě nejsem stavu si něčím pravidelně mazat tělo, takže mě to rychle přestalo bavit) a od té doby, co mám svoje šílený děti, který chtějí být celý dny venku, spíš koukám po věcech s vysokým spf, abych nevypadala celý rok jako cikánská princezna (naším přestěhováním na sever se moje posedlost filtry ještě zvýšila :-)))) ). Ale Clarins jsem jednu dobu taky měla a myslím, že zvlášť na obličej to jsou výborné věci, ta barva je naprosto přirozená, dobře se s nimi dělá a přesně jak píšeš - nesmrdí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Clarins vidím taky jako výbornou značku, která se vyzná jak na poli dekorativky, tak na tom pleťovém. Tato hračka je fakt dobrá právě proto, jak je jemná.

      Vymazat
  2. Já začínám samoopalovat obličej na jaře, zhruba dvakrát týdně. Nejsem typ co by se někdy opálil do hněda, jen mi vylezou pihy. Měla jsem už různé značky samoopalovích krémů a nikdy jsem nebyla vyložena zklamaná, tento recenzovaný vypadá lákavě, asi se po něm porozhlédnu, protože já chci jen malinké dotónování:-) Konzistence pěny je více než lákavá a měla jsem i této značky pěnový makeup a ten byl moc příjemný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud chceš jen mírné dotonování, myslím, že tento Clarins je ten pravý.

      Vymazat
  3. Taky jsem tenhle samoopalovák měla, tedy nebyla to mousse, ale creme. Ale účinky byly asi celkem stejné, jen velmi nepatrné zbarvení, což mi nevadí, mám dekolt vždycky světlejší než třeba nohy, takže jsem natírala jen horní polovinu těla na "dotónování" :)) parfemaci má určitě ze všech samoopalováků co jsem kdy vyzkoušela nejpříjemnější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že to vidíš stejně. Vůně je zde opravdu velmi příjemná a výsledek velmi jemný a přirozený.

      Vymazat
  4. Já jsem brunetka s tmavým obočím a světlou(chápej vyblitou) pletí. Samoopalovákům moc nevěřím. Všechny na mě zoxidují do oranžova. Spíš bych chtěla vypadat jako opálená spoluobčanka, takže tohle pro mě nebude to pravé.Teď mě svrbí ruka na body bling od scotta barnese. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oranžová dle mého sluší snad jen popelářům. :) Bohužel to mnoho výrobců samoopalovacích prosředků nějak neber v potaz, protože si jinak neumím vysvětlit moje dosavadní barevné výsledky s těmito hračkami.

      Vymazat
  5. Já jako typická sněhurka (rozuměj tmavě hnědé vlasy, bledá pleť a vcelku výrazná barva rtů) samoopalováky ignoruju, protože se mi má světlá pleť líbí a pohled na některé oranžové slečny mě v tom jen utvrzuje. Sotva vyleze slunce, začnu používat faktor 50 a jediné, v co doufám, jsou mé letní pihy :). Na ty se fakt těším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě jiný faktor než 50 nemá šanci, mažu tím sebe, dítě i chlapa. A stejně jsme všichni opálení.

      Vymazat
  6. tak já jsem asi divná, ale mně samoopalovací cokoliv voní, některé méně, jiné více (třeba alverde, který se už neprodává). ale jsem na to líná, jako jo, každé léto mě to popadne, koupím samoopalovák, půlku ho na sebe během čtyř měsíců vyplácám a pak ho schovám na další léto, případně vyhodím. ale jsem jak rena, nedokážu si pravidelně mazat tělo. k tomu se ani moc neopaluji a pak uprostřed léta mi má sýrově bílá máma pravidelně povídá: hele ty jsi bílá. pak se porovnáme, ona je tedy vždycky bělejší, jen to asi nevidí, mě to zase popadne, popadnu samoopalovací krém a týden mi to vydrží... a tak pořád dokola, hlavně, že je nějaká rovnováha ve vesmíru, že ano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si tělo mažu pravidelně 2x ročně, myslím tím tělovým mlékem, takže mazat ho mezitím ještě samoopalovákem opravdu z časových důvodů nezvládám. :)))))

      Vymazat
  7. Samoopalovák jsem měla kdysi dávno jednou od Avonu, byla jsem flekatá a hlavně oranžová. Za ty léta jsem trochu dospěla a přestala toužit po něčem,co nemůžu mít. Neplatí na mě ani solárko, vyskáče mi sluneční vyrážka a jsem jak rak.
    Zvykla jsem si a být jak vyblitý čínský zelí už mi nevadí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do solárka mě taky nikdo nedostane, byla jsem tam za celý život asi 3x po sobě a byla to naprosto zbytečná návštěva. Tomuto druhu zábavy nějak neholduju.

      Vymazat
  8. Jsem zrzka, v létě bledá, v zimě (a v kadeřnictví pod zářivkou) zelená, neschopná se opálit jinde než na rukou a to jen do odstínu všech ostatních v zimě. Samoopalováky mám za sebou, něco zničených triček, něco flekatých nohou, smrádek a za tři umytí dole. Děkuji, to si radši koupím lepší tělové mléko a budu místo snědé "hebká" :-P
    andrejiinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s tvým postojem souhlasím.

      Vymazat
  9. Já teda samoopalováky nepoužívám, ale občas je nakoupím - stejně jako ty. A jedině obličejové. A pak to nepoužívám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věděla, že "mí Pražané mi rozumějí". :)

      Vymazat
  10. :) me ta temer neexistujici barva zni sympaticky, i kdyz je fakt, ze za ty penize by se mohli vice snazit. Treba kdyz bude nekde ve sleve :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky se pripojuji, chytne me to, nakoupim, vypada to docela hezky, ale nebavi me to furt nanaset a pak na to zapomenu... ja bych radeji perfektni svetlou plet nez hezke opaleni.

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)