Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 3. 2012

AVON šokuje??? SuperShock Mascara

Občas koukám na Pixiwoo a vím, že obě celkem často používají značku Avon. Navíc se nám v práci pravidelně objevuje katalog této značky, tak jsem si řekla, že vyzkouším jednu z jejich oblíbených řasenek.


Podle promotextů a názvu jsem čekala pořádný šok a moc jsem se těšila. A říkám to rovnou - nic moc. Šok tak možná z obrovského balení. Řasenka přichází v obří tubě, má obří kartáček a jediným efektem je podle mého poněkud horší manipulace. Ale to by mi ani tak nevadilo, tohle všechno je jen na zvyku a jistě jsou ženy, které masivní balení naopak ocení.



Kartáček je plastový až gumový, štětičky docela pěkně od sebe. Konzistence řasenky mi připadá dobrá a ničím mě nedráždí.

Tuhle řasenku jsem si koupila hlavně proto, že jsem očekávala objem. Moje řasy nejsou nic extra a kupuju si řasenky, které jedním až dvěma tahy vše vyřeší. SuperShock rozhodně není ten typ řasenky. Žádný šokující objem, moje řasy průvan určitě neudělaly a žádný velký objem jsem nevytvořila. V první vrstvě jsem docílila velmi přirozeného efektu, řasy bývaly velice pěkně rozčesané a definované. Další vrstvy už podle mého soudu nejsou ku prospěchu věci, obalují nepěkně a cuckují.

před

po
omlouvám se za špatně odlíčené oko

Velmi dobrá zpráva je, že řasenka se neotiskuje, přes den se nedrolí a snese i malé schrupnutí bez nutnosti kompletního odlíčení. V tomto ohledu jsem spokojená a nemám problém.

Mám ovšem problém s něčím jiným - a to velký. Tak, jak výše popisuji, řasenka vydržela fungovat 3 týdny. Čtvrtý týden už bylo znát, že jí dochází dech a další týden už jsem si koupila jinou. Když vytáhnu kartáček, vypadá stále jako plně použitelný a obalený maskarou, ale líčení už je zdlouhavé a řasenka se přes den začíná sypat pod oko.
Takže jsem sice koupila řasenku za výbornou cenu (v akci byla za 119,- Kč), ale byla hned na vyhození. Zde zdůrazňuji, že řasenku jsem dostala novou, zabalenou ve fólii (což mi bylo velmi sympatické a Avon má za to u mě významné plus).

Mám-li shrnout svoje dojmy z řasenky SuperShock, převládá nespokojenost. Řasenka sice na krátkou dobu vytvářela moc pěkný a upravený přirozený vzhled, ale já jsem kupovala maxiobjem. Výdrž přes den je sice skvělá, ale pouze po dobu cca. jednoho měsíce. Balení a kartáček příliš nehodnotím, protože tyto věci pro mě nejsou podstatné.
Suma sumárum - nebyl to průšvih, ale určitě nekoupím znovu. Jistotou jsou pro mě zatím stále Chanel Inimitable, objemovka YSL a některé druhy Clinique, které dají objem v jednom tahu a vyhazuju je pouze proto, že je mám už dlouho. Nicméně ráda jsem vyzkoušela a nevylučuji, že z Avonu zase někdy něco vyzkouším. Koneckonců - je to velmi pohodlné, když vám v práci na stole přistane pravidelně katalog i nákup, no ne? 

23 komentářů:

  1. Ja ji mela docela rada, dokud jsem neobjevila FLE od Max Factoru. Vydrzela mi dost dlouho, ale ja mam i Hypnose, ktera je rychlym vysychanim znama, uz veky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teda ani Hypnose nevysychá, jen tato Avon...

      Vymazat
  2. Z avonu jsem měla několik řasenek, ale upřímně, víc už mě nadchly řasenky od Essence. Nejradši jsem měla Hypnose od Lancome, ale samozřejmě, že mi po 3 měsících každodenního používání vyschla....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Essence řasenky neznám, třeba kouknu :)

      Vymazat
  3. Já s řasenkami už nijak dvakrát neexperimentuji, v podstatě hledám mezi Max Factory tu svou "nej".
    U jiných značek se v poměru cena×kvalita×efekt dočkám zklamání...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě moje poslední Max Factorka zklamala tím, že se mi drolila pod oko. Ale je to už dost dlouhá doba, měla bych jim dát zase šanci.

      Vymazat
  4. Já ji mám celkem ráda, mám hodně dlouhé a silné řasy, takže i bez řasenky vypadám jak s řasenkou. Akorát mi na ní vadí, že se mi obtiskuje na víčko :(
    Teď se chystám na nějakou od Max Factoru, tak uvidím, jterá bude lepší...:)

    OdpovědětVymazat
  5. teda podle obrázků jsem nepoznala rozdíl mezi nalíčenými a nenalíčenými řasami, takže bych řekla, že řasenka je pěkně na prd. já od Avonu kdysi měla tu jejich rotační a byl to taky totální propadák :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, je to hodně přirozené. Ale přece jen se musím řasenky trochu zastat, přijde mi, že foťák vyžírá i tohle. Malinko vidět to bylo :)

      Vymazat
  6. Já ji taky měla, ale fungovala dobře. Řasy mi hezky zhustila a prodloužila. Poměrně i vydržela. Sice žádný "super šok" ale příjemná rozhodně byla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že strašně záleží na zvyku a na tom, jak kdo kartáček používá. Já skutečně jen řasy cik-cak projedu a konec. Proto ten malý efekt.

      Vymazat
    2. Když mám čas tak miluju nanášení řasenky. Neuvěřitelně mě to uklidnuje. S touhle jsem si mohla vyhrát a výsledek pak stál za to.

      Vymazat
  7. Já moc tyhle gumové kartáčky nemám ráda, spíš jim teda moc nevěřím. Když vybírám řasenku, tak se snažím neexperimentovat a beru většinou ty s klasickým kartáčkem. A co se týče Avonu, tak jsem byla málokdy s nějakou jejich řasenkou spokojená, takže řasenky už kupuju jenom v drogériích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zas třeba moje oblíbená Chanel Inimitable má taky plastový kartáček a je geniální. Myslím, že kartáček dělá u řasenky hodně, ale není to to jediné.

      Vymazat
  8. Já na denní líčení kupuju v akci tu jejich nejobyčejnější od color trendu - má modré víčko a v akci je za 59,- - narozdíl od essence je zabalená, vydrží min.3 měsíce, spíš déle a jako jedna z mála řasenek mi dovolí řasy víckrát pročesat, než zatvrdne, i je poměrně protáhne. Takže za mě spokojenost. (Jinak mě avon nechává chladnou) Na "dojem" mám žlutou maybellinku a nechci měnit, obvykle jsem zklamaná. andrejiinka

    PS: je tu vůbec někdo, kdo ještě nikdy nekoupil vyschlou essence řasenku? Mám dojem, že je to nějakej folklór!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, úplně bych zapomněla na žlutou Maybelline. Ta dělá moc dobré řasy. Jen mi taky hodně rychle vyschla. Nicméně od Maybelline jsem kdysi milovala tu jejich nejvíc profláklou růžovo-zelenou. Tu zase koupím, stojí asi jen stovku nebo tak nějak.

      Vymazat
    2. Jooo, klasika klasik :) nevím, proč si člověk stále myslím, že je u souseda tráva zelenější... Doma mám vždycky rozumu dost, ale jak se vydám na lov nebo pustím počítač..a achjo :D
      andrejiinka

      Vymazat
  9. Mám super shock max - a je ještě horší než tato
    http://www.slecnajahodova.blogspot.com/2012/03/super-shock-max.html

    OdpovědětVymazat
  10. Já umělý kartáčky ráda. Šokující objem ani délku nevyrobí, ale ideál je to pro mě osobně, která mám řasy přirozeně hodně hustý a poměrně dlouhý. Právě proto, ža na řasách, kde je to žádoucí, nevyrobí efekt téměř žádný, je hodně přirozená a důkladně pročesává, mně vyhovuje. Neslepuje a nevypadám ve finále ještě hůř než před nanesením řasenky. Já totiž chci přirozenou změnu, nikoli dramatický efekt. Potřebuju "jen" pořádně nabarvit každou vlastní řasu (mám je poměrně světlý na to, že jsem tmavovlasá, hlavně konečky) a je to neskutečná věda. Normálně jsou řasenky nacílené na slečny, které zkrátka touží po tom nahnat objem a délku a zvýraznit a to co nejvíc oproti tomu, co mají od přírody. Takže ty řasenky nabírají tunu barvy a tím pádem paradoxně prostě zoufale nevyhovují někomu, kdo má tak malé požadavky jako já.

    OdpovědětVymazat
  11. S touhle řasenkou jsem byla hodně nespokojená. Moc nechápu, jak je možné, že je tak oblíbená.

    OdpovědětVymazat
  12. Nemôžem si pomôcť a možno som jediná no mne táto špirála vyhovuje na 100%. Vždy sa k nej vraciam lebo všetko novo odskúšané ma sklame. Super shock mi robí z mojich už aj tak dlhých rias ešte hustejšie. Celkovo vyzerajú moje mihalnice ako "bábikovské". Vôbec sa nežmoli a riasy mi tak prečeše že nemusím nosiť ani linku. Neviem ale možno bude vyhovovať len takým ženám ako mne ktoré majú dlhé, husté riasy no chcú ešte viac :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné. S řasenkami je to vachrlaté, taky vyhovují každé jiná :)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)