Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

1. 3. 2012

Ask us anything

Většina z vás o nás již něco ví. Víte, že Nuf je rtěnková a že já nesnáším vůně. Že nám není dvacet, že milujeme nákupy a rády se rozmazlujeme. Že já jsem Robsessed, Nuf vlastně taky a že v životě potřebujeme své jistoty. Že obě rády mluvíme, hrajeme si se slovy a každá trochu jinak vnímáme barvy. Je určitě hodně věcí, které z našich postů vyčtete, některé jsou urkyté mezi řádky, některé jsou více než zřetelně napsané. Ale stále si myslíme,  že je dost věcí, o kterých jsme se nikdy nezmínily a které by vás mohly zajímat.

Proto jsme se rozhodly pro tento druh postu a dáváme vám, našim milým čtenářům, možnost se zeptat na cokoli. Na vaše otázky pak obě odpovíme, zasílat je můžete formou komentáře pod tímto postem, a to až do příští středy do půlnoci. A aby se vám snáze vymýšlelo, připravily jsme pro vás samozřejmě malý dáreček (to už vlastně také víte - rády rozdáváme dárky). Dle našeho mínění nejoriginálnější otázka dostane super záležitost od Benefitu - Benefit D´Finer D´Liner Clear lip contour.


Moc se těšíme, až se budeme u vašich otázek bavit a potit zároveň. :)

14 komentářů:

  1. Ahojte ,ake mate zamestnanie?

    OdpovědětVymazat
  2. Nestalo se vam nekdy nebo nestava se vam, ze by vam prodavacka v obchode s kosmetikou rekla neco typu: "Dobry den, tak co si berete tentokrat?" :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě by zajímalo, jak jste se vy dvě "sčuchly" :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kdybyste se v pristim zivote mohly narodit jako jeden kosmeticky pripravek, kterym byste chtely byt? Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. jakou maximální částku jste ochotné utratit za jeden kosmetický produkt? vemte extra kategorii dekorativky i péče o pleť nebo tělo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jak dlouho myslíte, že by vám od ztroskotání na pustém ostrově trvalo, než byste vyvinuly kompletní kokosovo-banánovou řadu péče o tělo? A po které vůni by se vám tam stýskalo nejvíc? :)

    andrejiinka

    OdpovědětVymazat
  7. Mě zajímá, co rády jíte?

    A je nějakej kosmetickej produkt, kterýmu jste už léta věrný? (krom toho, co jste tu už třeba zmínily?)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě osobně by zajímalo jestli máte kosmetické guilty pleasure :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Už dříve mě napadla otázka z nekosmetického světa :)

    Protože i vy samy rády tvrdíte, že jste jako dvojčata, zajímalo by mě, jestli teď Nik úplně náhodou také neplánuje další miminko?

    Jinak pro dotazy na blozích existuje formspring. Určitě to znáte, sama je ráda pročítám, protože jsou tam všechny otázky i odpovědi hezky přehledné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj holky, normálně sem nepíšu, protože jsem na váš blog narazila teprve nedávno a tak to tu ještě tak neznám, ale každopádně už máte pravidelného čtenáře :)

    Chtěla jsem se zeptat, jestli máte taky nějakého psíka nebo jiná zvířátka, hrozně se mi líbí ten nápad s blogsale a proto se ptám, jestli máte nějakého chlupáče i doma :)

    Mějte se, Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Co vás spojuje a co vás rozděluje?

    OdpovědětVymazat
  12. Opět naprosto originální...tak já mám jednu otázku na gaučovský imperium, Vaše přání, poselství, vzkaz..co by to obsahovalo ??? díky moc a krásnou neděli

    OdpovědětVymazat
  13. Nuf, Nik,
    jak píšete? Jde to samo, nebo přepisujete a škrtáte.. Děláte si navzájem editace? MMoc se mi líbí váš sty a blog, protože v dnešní době jsou média plná polovzdělaných slečen, které se podle svého názoru narodily, aby psaly o módě a kosmetice. Média tomu bohužel odpovídají. Kamarádka je editorka u Burdy a když mi posílá perly, které tyto komsetické slečny dokážou vyplodit třeba pro Elle, je to smutné.
    Takže jen houšť, jste skvělé.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)