Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

23. 2. 2012

VYHLÁŠENÍ GIVEAWAY

Milé přítelkyně,
moc a moc děkujeme za to krásné čtení, které jste nám ve svých soutěžních komentářích připravily! Jsme velice vděčné za tuto zpětnou vazbu a extrémně nás těší váš zájem o náš blog.
Určitě jste nás opět nakoply a v budoucnu plánujeme další giveaway - to abychom zase pro změnu zjistily, co se vám u nás nelíbí :)
Ale k věci - rozhodně nechceme, abyste kvůli vyhlášení výherkyň věnovaly menší pozornost rtěnkovému postu Nik!

První výherkyní, která si může vybrat svůj balíček podle libosti, je DAY
Druhou výherkyní, kterou vybral random. org, je JÁJA ( kterou prosíme o kontakt pod tímto postem s mailovou adresou)

STRAŠNĚ MOC BLAHOPŘEJEME VÝHERKYNÍM, DĚKUJEME VŠEM ZA ÚČAST A SLIBUJEME V KRÁTKÉ BUDOUCNOSTI DALŠÍ GIVEAWAY!
(Rozdáváme strašně rády :) )

Malá poznámka: bohužel pro některé z vás je Nik extrémně pečlivá a zkontrolovala, zda jsou všechny soutěžící skutečně členy našeho blogu - bohužel tomu tak nebylo. Ty, které jste nás do okamžiku ukončení GA nesledovaly a tudíž jste nefigurovaly v seznamu našich sledujících, jste nebyly zařazeny do losování. 

11 komentářů:

  1. Jupíííí, moje prvníííí výýýhra /můžu být dětinská, že?/.

    U mě je volba jasná, štětec od Illamasqui se nedá nikdy odmítnout! Poprosím o balíček číslo jedna a děkuji milým hvězdám z gauče Nuf a Nik za cenu za značně negramotný příspěvek.

    P.S. ještě jsem chtěla napsat a do desítky se mi to nevešlo, že se mi líbí výraz pointří psí dámy v záhlaví, která vše povzneseně pozoruje .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Day, gratuluju, a pěkně prosím, všechno zrecenzuj! Fakt mě zajímá kvalita Il. štetců a rtěnka :)

      Vymazat
    2. Díky, štětce od Illamasqui jsem už recenzovala, ale udělám srovnávací recenzi. Rtěnka určitě bude.

      Vymazat
  2. Gratuluji výherkyni!!! Ta druhá stovka na sebe určitě nenechá dlouho čekat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Šmarjá panno. To je fakt poprvé co jsem kdy něco vyhrála. Holky nevím co dodat. Já takovej smolař a vyhraji takovou krásnou kosmetiku. .Opravdu moc děkuji. :))) Nemám co bych dodala. Jdu slavit. :)))
    můj mail: novakova.janis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za balíček, krásné věci, jen zase nezbývá zanadávat na kvalitou ČP, rtěnka se trošku cestou poškodila.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)