Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

7. 2. 2012

Sometimes what you want is what you need

Je krásné být ženou. A co víc - je krásné být ženou, když je venku tak jako poslední týden. Spojte hormonální změny a arktickou zimu a vyjde vám z toho flekatá, přesušená a dehydratovaná pleť. Pokaždé, když si přejedu rukou po tváří a šustím, je mi jasné, že se někde stala chyba.

Posledních několik týdnů (nejen tedy nyní v mrazivém počasí) mi nějak nestačí krémy, které běžně používám. Korres Yoghurt Moisturizer a Payot So Pure serum, které běžně miluju, už dávno odpočívají ve spodním šuplíku ledničky a čekají na léto. Payot Emuslion Reconciliante a Payot Hydrafluide serum, které používám celoročně na noc, přešly do denního útoku a bohužel jsou to slabí vojáci. Nestačí mi a já si zoufám. Nic jiného doma nemám. V pátek jsem to již nevydržela, vylila si srdce Nufince a společně jsme zasedly k netu a vybíraly a vybíraly. Tedy vybírala hlavně ona a já jen pročítala přicházející linky. Nakonec jsem jako první záchranu použila Bioderma Atoderm Nourishing cream, který mám doma pro syna na jeho tělo. Šupla jsem ho na tvář přes Payot Emulsion Reconciliante a hned mi bylo lépe. O to víc jsem zatoužila po dalším nákupu.


Všechny mě už jistě dobře znáte a víte, že jsem svým způsobem snob. Ráda nakupuju značková líčidla, stejně jako někdo jiný utrácí za cigarety a pití. Ale když přijde na péči o pleť, luxusním značkám se vyhýbám. Nemám ráda krémy Chanel, Dior, Estée Lauder, YSL a mám k tomu důvod. V minulosti jsem jich mnoho vyzkoušela a nikdy mi žádný nesedl. Vadila mi parfemace, prostě všechny do posledního nějak voněly a to opravdu silně. Nejsem masochcista, abych se v době, kdy je moje pleť poblázněná, ještě týrala nepřijemnou parfemací, takže luxus byl ze hry. Pak je tu net. Miluju online shopping a uchyluju se k němu pravidelně týden co týden. Ale tentokrát jsem věděla, že to není ono. Já potřebovala něco HNED. Takže prostě a jednoduše z tohoto všeho (když opominu drogerii, kam bych pro krém na podrážděnou pleť fakt nešla) mi zbyly jedině lékárny a sortiment značek typu Avene, Bioderma, La Roche Posay. A tady je výsledek pátečního nákupu.

Bioderma Hydrabio Mousse, Avene Cicalfate, Avene Hydrance Optimale Riche, Excipial Lipolotio



Recenze na veškeré produkty budou následovat, až vše pořádně odzkouším a budu schopná nějakého úsudku, který nebude založen jen na prvním nadšení po dvou použitích. Již nyní ale mohu plně doporučit Bioderma čisticí pěnu. Nenapadá mě lepší začátek než Once Upon a Time... Je vám asi jasné, kde jsme. S touto pěnou je to prostě pohádka.

Jak zvládá toto počasí vaše pleť? Byli jste lépe připravení než já? Zima v zimě totiž může překvapit asi jenom mě a silničáře...


22 komentářů:

  1. ja som az doteraz nejak zimnu starostlivost ingnorovala... no po tom, co som si nepozornostou zadovazila hydratacne serum na suchu pokozku, naucila som sa to kombinovat s kremom na zmiesanu pokozku, podla toho, ktora cast tvare to potrebuje a konecne vidim, ze je to lepsie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli, jsem na tom úplně stejně a taky nevím, cos tím. 99% věcí, co tu mám (včetně těch pro děti) mi sice pleť vyživí a zhydratuje, ale je pak neuvěřitelně hnusná, zašedlá, pupínkovatá a flekatá. Bambucké máslo, po kterém vypadám relativně normálně, mi nestačí, pleť je dehydrovaná. Když namažu (klidně přes olej) něco jen trochu hydratačního, nemůžu ven, mám pocit, že se mi na obličeji dělá ledová krusta. Chci zkusit arganový olej, ale nechci čekat na objednávku a nemůžu ho nikde sehnat. Fuck it.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si dneska pro něj jedu, na odběrové místo eshopu cestapřírody. Bambucké máslo jistí norkový krém kosmetického ústavu.

      Vymazat
    2. Já jsem o tom arganovém oleji také uvažovala, ale někde jsem četla, že docela smrdí a obávám se, že to byla byla pro můj citlivý nos jasná stopka.

      Dajánko, napíšeš mi něco více o tom norkovém krému?

      Vymazat
    3. Day, bledá závist, na webu cestaprřírody jsem prakticky denně :-) Já taky četla, že smrdí (prý jak kočičí hovínko :-) ), ale že to rychle vyprchá. Takže to risknu, hovínek mám ještě stále pod nosem každou chvíli dost, takže to snad zvládnu. Když ho tady teda seženu :-/ Platit poštovný za jednu věc se mi teda fakt nechce :-(

      Vymazat
    4. Tak fakt nevoní, ale vyprchá to rychle, brala jsem i avokádový olej od Catlera a pro nanášení i vodu purity vision, taky Aloe gel Jason a krém od Logony, určitě napíšu. Jinak zase šmějdím. První tři věci vypadají fantasticky. V Praze je odběrové místo, což je plus.

      Norkový krém je z ústavu lékařské kosmetiky, je stašně hutný, moc nevoní, respekive voní babičkovsky, složením umělý, ale v mrazech asi to nejlepší a nejlevnější, cena 51, já kupovala za veletrční cenu 30 Kč. Kam se na něj hrabou ostatní krémy.

      Vymazat
    5. Dajánko, díky za info ohledně norkového krému, fakt jsem o něm v životě neslyšela. Umělé složení mi nevadí a babičkovský závan je vůně, kterou kupodivu docela dobře snáším, takže ho za ty peníze jistě vyzkouším.

      Vymazat
  3. A jak tak na to koukám, co máš, tak jsem si vzpomněla, že prý je dobrý Avene Cold Cream, ale zkušenost s ním nemám. Ale asi se po něm poohlédnu, úplně mi to vypadlo a vzpomněla jsem si až nad tou tvojí fotkou..
    Btw.balíček dnes dorazil, díky, pak napíšu víc :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Excipial je super, zklidní mi krásně ruce, nic jiného to takhle neumí :)) Láká mě Bioderma Atoderm a tělo, mám dost suché celé nohy, hlavně lýtka. Jinak na přesušená místa bych ti mohla doporučist Lipobase repair :) U mě to je zázrak na rty ina šupinky v uších (mám lulénku).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eve, díky, hned jsem na ten Lipobase repair koukla na netu a půjdu si ho koupit, moc se mi zalíbil.

      Vymazat
  5. mě exipial brutálně ucpává pory, ale našla jsem v drogérce(omlouvám se) super přírodní krém bez parabenů, silikonů a ropných produktů...na hydrataci je super, jako jediný mi neucpává pory..to se mi nestalo ani s krémama od vichy a biodermy..je z této řady http://www.bionecosmetics.cz/bio-granatove-jablko ..asi tuhle značku prozkoumám více :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájo, to se vůbec nemusíš omlouvat, to je spíš můj problém, že nějak neumím v drogeriích hledat a nebaví mě to, možná se tím připravím o nějaké dobré věci.

      A jinak u Excipialu jsem se bála také ucpaných porů, to je pravda, ale hned v pátek jsem si jím natřela celé tělo, musela jsem tedy 2x, protože jsem byla nějak extra vysušená a ona byla skoro půlka lahvičky pryč, takže to rozhodně vypotřebuju jedna dvě. :)

      Vymazat
  6. Ten krém avene hydrance mám taky a jsem s ním docela spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám pěnu od Biodermy, krém riche od Avene a Excipial a všechno super! Excipial mám na noc a Avene na den :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jo a ten krém na tělo od Biodermy mám taky, ale mnohem radši se mažu Excipialem, na mou extrémě vyschlou pokožku nic moc, ale mamka ho má ráda :)

    OdpovědětVymazat
  9. čistící pěna od Biodermy je úžasná! Jinak na tělo mám Excipial a na obličej Ryor s přírodními oleji, to zatím stačí, ale na oči jsem si musela pořídit hutnější krém, protože jejich okolí trpělo jak blázen teď v těch mrazech...

    OdpovědětVymazat
  10. Když jsme u Biodermy a krémů kolem očí (minulý článek), tak mně v tomto počasí naprosto zázračně pomohla Bioderma, řada Sensibio, gel - krém kolem očí... během pár hodin klid a mír:)

    OdpovědětVymazat
  11. Pavli, já se teda snažím vyhýbat značkám, které testují na zvířatech, tak mám víc omezený výběr, ale co můžu fakt doporučit, tak jsou krémy od Body shop.

    OdpovědětVymazat
  12. Pavli, taky jsem v posledních týdnech zjistila, že už běžná péče nestačí. Nejenže mráz pleti hodně ublíží, ale ono i to topení doma ani nebude pro pokožku nic moc.

    Chce to hodně hydratovat, ale ani masky kolikrát nestačí.

    Několik let mám pro xichtík na zimu skvělou věc. Je to Panthenol winter krém s faktorem 20. Je vlastně do horského prostředí, ale mě se v posledních dnech hodně osvědčil i do města. Konečně se mi plet dala dokupy a přestala šupinkovatět, tedy určitě doporučuji. Dobře se vsaje a nezanechá povlak.

    OdpovědětVymazat
  13. Holky, všem chci moc poděkovat za tipy na další věcičky, vidím, že jste všechny opravdu lépe připravené než já a máte zimní péči vychytanou. Nezbývá mi, než si z vás vzít příklad, trochu se zastydět, pak zamyslet a opět vesele nakupovat.:)

    OdpovědětVymazat
  14. I love reading an article that will make men and women think.
    Also, thank you for allowing me to comment!
    Also see my site - how to lose man boobs

    OdpovědětVymazat
  15. It's hard to come by experienced people in this particular topic, but you seem like you know what you're
    talking about! Thanks
    My website: skin bleaching

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)