Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

27. 2. 2012

Samým blahem, jedním tahem... Moje sbírka štětců

Jelikož si některé z vás psaly o více štětcových postů, rozhodla jsem se nafotit svoji momentální sbírku.

Hned na úvod musím předestřít, že i já kdysi v hlubokém pravěku začínala s nulovou sbírkou štětců a dlouhá léta používala přiložené pěnové aplikátory, které byly součástí různých paletek očních stínů (byly hrozné, ale tehdy mi přišly fajn a líčení s nimi mi nedělalo sebemenší problém, přestože si myslím, že pokud bych na své kousky podívala svým současným okem a nároky na výsledný efekt, asi bych se považovala za hrozně zmalovanou - technika veškerá žádná a hlavně chybělo blendění, měla jsem všude ostré přechody, protože jednoduše pěnovým aplikátorem nerozetřete stín do ztracena tak dokonale jako štetcem) a také pichlavé štětky (tady opravdu nejde použít výraz štětce, nezobte se), které byly pro změnu součástí tvářenek (mluvím o high end značkách, protože stejně jako nyní ani před dvaceti lety neměla většina drogerkových tvářenek své vlastní štětečky, kdežto značky jako Nina Ricci či Dior, které jsem v mládí používala,  své štětky měly i tehdy). Později jsem jako první štětec ve své sbírce měla nějaký obr a la kabuki z drogerie. To byl asi první kousek, na který si pamatuju. Byl řidký, strašně škrábal, ale byl to skutečný štětec a snad jsem s ním tehdy byla i spokojená.

Léta plynula, já vyzkoušela štětce Lancome, Estée Lauder, Dior a Guerlain, ale všechny byly hrubé a vynaložené peníze byly doslova vyhozené oknem stejně jako všechny štětce jmenovaných značek. Jednou jsem od své nejlepší kamarádky dostala k narozeninám štětec Sisley. Byla to láska na první dotek. Přestože štětce této značky jsou vyloženě předražené (pokud si dobře pamatuji, štětec na stíny stál a  asi stále stojí nejméně 1000kč), já neváhala a nakoupila veškeré štětce, které měli. Naštěstí jich Sisley má asi jen 5, takže moje peněženka nevykrvácela. Bohužel postupem času mi 5 štětců přišlo žalostně málo, protože se moje nároky na různorodost ve sbírce začaly stupňovat a já chtěla na každý tah jiný štěteček. Zákonitě jsem tedy zabrousila ke značce, která moji touhu splňovala do posledního puntíku.

Jak jsem tady již několikrát napsala, ještě před rokem moje štětcová sbírka nesla jedno společné jméno - MAC. Z jejich stálé nabídky jsem měla všechny štětce a nakupovala 90% limitek. Pak jsem se ale přistihla, že mě líčení s nimi přestává bavit, staly se z něj místy až nepříjemné chvilky, protože jsem si konečně přiznala, že mě jejich štětce prostě píchají. Sice mě stále lákalo mít ladící sbírku nesoucí se ve jménu jediné značky, ale našla jsem v sobě poslední zbytky rozumu a dala přednost pohodlí před potěšením pro oko. Chtěla jsem prostě zpět ty příjemné chvilky mazlení a hlazení, které jsem ze začátku zažívala i s MACem. Začala jsem se poohlížet po jiných značkách a svůj štětcový arzenál patřičně obměnila. Objevila jsem dokonalou jemnost štětců Illamasqua a perfektní design s hebkostí značky Cozzette.

O každém štětci vám v budoucnu napíši samostatně, nyní je to opravdu pouze přehled všeho, co doma mám. Sice je ještě pár chlupáčů na cestě, ale ty vám představím někdy později.

Svoji sbírku bych charakterizovala jednoduše - jde především o pocit. Pod onen pocit si každý můžete dosadit jinou proměnnou. Já v něm vidím a hlavně cítím jemné doteky, které potřebuji na tváři, tam nesnuesu nic jiného. Moje oko je kupodivu odolnější a tam ještě stále preferuji trochu hruběji střižené štětiny a nechávám dost prostoru značce MAC.

Nechci vás dnes zahltit mořem slov (což jsem stejně už udělala, že :)), jak tomu bývá jindy, proto vám popřeji jen pěkné prohlížení fotek a pokud bystě měli jakýkoli dotaz, bude se moc těšit v komentech.


Cozzette - S130, S175, D200




Illamasqua - Powder brush, Angled blush brush, blending brush n. 1


MAC - 227, 217, 217, 208, 201






Real Techniques - Starter Set 




Sigma - F82, E25, E25






L´Occitane - kabuki brush





19 komentářů:

  1. Krása! :)) Já jich využiji teda mnohem méně, snažím se krotit. Rezignovala jsem už na tom, že mi bude stačit jedna značka, ale aspoň se snažím držet toho, aby měly všechny černou rukojeť. Jednou jsem mezi ně přivedla myslím štětec EDM a i když byl fajn, tak mě prostě ta nesladěnost štvala :D
    Osobně mi štětce Lancome přijdou fajn, naopak Sigmy mi všechny pelichaly :|

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Osobně Sigmu nemám vůbec ráda, mám jen tyto kousky, kabuki je poměrně fajn a ty E25 jsem koupila kvůli podobnosti s mým nejoblíbenějším štětcem MAC 217, ale musím říci, že jejich kvalita je dost děsná, takže je mám prostě spíše do počtu a když zrovna není 217 čistý.

      Vymazat
    2. Velice závidím! Mám objednané štětce Real techniques a jsem ráda, že je tady vidím! Doufám, že jejich kvalita bude dobrá (nalákaly mě na ně primárně sestry pixiwoo :-))

      Vymazat
    3. Já jsem s touto sadou na oči od RT velmi spokojená (má ji i Nuf a i u ní je stejné nadšení). Měla jsem ještě dva samostatné - stippling a blush brush a ty mi jako taková bamba nepřišly, ale je to jistě dáno tím, že jsem poměrně zmlsaná. Na cestě mám ještě jednu sadu od RT, už se na ni docela těším.

      Vymazat
  2. Tak hlavně ty Illamasqua vypadají už z fotky tak, že musí hýčkat!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Pavli,
    dneska mi přišel balíček. Mamka mi hnedka zabrala balzám:))))
    Ale hlavně ten štětec je boží. Krásně heboučkej. Docela rozdíl oproti sephoře ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že jsme mohly s Nuf udělat radost jak tobě, tak mamince.

      Vymazat
  4. skvělé, na post o štětcích jsem se těšila, už se nemohu dočkat jednotlivých recenzí. Mohu mít dotaz? Jaký je Váš best stippling bruh? Zatím žádný nemám, též jsem donedávna v podstatě nakupovala jen MAC štětce, ale vždy jsem měla pocit, že mě trošku dřou (ale neustále jsem četla jen oslavné posty, tak jsem si říkala, že se mi to snad jen zdá), díky, že v tom nejsem sama. Teď mi přišel skvělý krémový bronzer od Daniela Sandlera a nemám čím na něj (prsty se přiznám "nepracuji" a flat top je na něho moc hustý). Nejlepší prý je stippling. Zaujaly mě už minule u Vás Cozzette štětce, ale u nich jsem stippling nenašla. Poradíte mi? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já neporadím, mě ještě nikdy stippling nesedl. Ani RT... Prostě ony koušou všechny!

      Vymazat
    2. Já mám právě chuť napsat totéž co Nuf. Kdybych měla vybrat jeden jediný druh štětce, který mám nejméně ráda a který považuju pro sebe za naprostou zbytečnost, bude to právě stippling brush (následován štětcem na linku, kterou nenosím). MAC 187 mi přišel sice jemný, ale vlastně až moc jemný a docela řidký, RT stippling byl pichlavý, ale hustotou asi ideální. Cozzette stippling brush nedělá, to je pravda.

      Obecna si myslím, že na krémové produkty jsou ale dobrá právě vlákna, která používají u RT. Zkusila bych nějakou jejich sadu - buď Core nebo Travel Essentials, kde jsou štětce tvarem dle mého vyhovující.

      Vymazat
    3. moc Vám holky děkuju, nad RT (konkr. nějakým konturovacím) už jsem také uvažovala co by divačka pixiwoo a pixiwoomadness :-)

      Vymazat
    4. Nik, muzu se zeptat, jak presne stippling brush pouzivas? :) mne makeup nikdy nejde rozetrit do ztracena .

      Vymazat
  5. Už se nemůžu dočkat jednotlivých recenzí a začínám šetřit!

    OdpovědětVymazat
  6. Doteď jsem myslela, že Illamasqua štětce nepotřebuju. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, jen dobře, že ses tu zastavila, ráda tě z tvého bludu vyvedu. :)

      Vymazat
  7. Neuvěřitelné! Ani jsem netušila, že tolik štětců existuje! Mám se hodně co učit:) Veronika

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)