Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

21. 2. 2012

péče o pleť NUXE - Huile Prodigieuse a Ultra-Comfortable Face Cream - NIGHT

Okolo značky NUXE jsem brousila už nějakou dobu. O jejich legendárním oleji se dočtete všude coby o dokonalé péči na všechno - obličej, tělo, vlasy, panty u dveří... Kdejaká modelka ho má ve svém seznamu nejoblíbenějších produktů. To je samozřejmě něco pro mne :)
Zima je letos krutá, moje pleť je bolavá a oslabená a nadto si NUXE nakoupila Liduška z Makeupboxu. Taky jasně vnímáte, kam to jednoznačně směřuje?

Kromě oleje Huile Prodigieuse jsem zakoupila i hutný a výživný medový krém na noc, a rozhodně vím o několika dalších věcech, co bych moc ráda vyzkoušela. Takže popořádku.



Suchý multifunkční olej Huile Prodigieuse.



Klasická hranatá skleněná lahvička s jednoduchým vrškem - tak tohle není nic pro mne, nesnáším, když se u aplikace kompletně zamatlám a zamatlám i tu lahvičku a pak ještě umyvadlo, než se dám do pořádku. No, ač se to zdá nemožné, mají to soudruzi celkem dobře vymyšlené a otvor v lahvičce kápne velmi přesně a velmi čistě. Takže v tomto ohledu souhlasím a jsem nakonec spokojená.
Co mi zpočátku vadilo, byla vůně. Je fakt celkem silná a výrazná. Cítím velmi jasně nějakou tmavě růžovou a dost rozkvetlou růži, je to skoro orientální vůně. Na mě možná až moc. Nicméně po cca. týdnu jsem najednou zjistila, že jsem na to zvyklá a dokonce chodím očichávat dcerku, když ji olejem natřu. Takže snad ani tohle není problém :)



Olej je fakt suchý, to je pro mě super bonus. Pokud si některá z vás řekne, že nehodlá platit tolik peněz za olej, když sežene mnohem levnější, budu argumentovat tím, že po natření se ihned líčím, ihned můžu ven, nic se neleskne, nic mě neštve. Můžete si hned podepřít rukou tvář a nezůstanete umatlaná. To fakt levný olej neumí, aspoň jsem takový neměla.



Olej používám jako denní péči samostatně, případně na posilující sérum Payot. Mám teď extrémně přecitlivělou a přesušenou pleť a olej mi stačí a dává mi příjemný pocit. Ten pocit můžu popsat nejlépe slovy "tak akorát". Což je pro mě fajn výsledek :)
Hodně mě na něm zaujalo to, že i když si dám na obličej 10 kapek (a to už je v dlani pěkná kalužina!), pleť je stejně opečovaná jako po 4 kapkách.
Dřív jsem celkem nespokojeně vyzkoušela oleje Saloos a jiné běžně dostupné oleje. Ty mi absolutně nesedly. Udělaly na povrchu pleti mastnou vrstvu, ale pod ní se mi pleť vysušila a po pár dnech testu byla hrozná. Úplně strašný byl pro mě tělový olej Eucerin! Malinko lepší výsledek jsem zaznamenala u tradičních kokosových olejů z Havaje, ale i tak to nebylo dokonalé. Takže v tomto srovnání zatím NUXE určitě vede.
Zkusila jsem si i před mytím naolejovat vlasy. Jenže se mnou je to těžké - moje vlasy jsou skoro po čemkoliv stejné - živé, absolutně rovné, hladké, lesklé a zdravé. Takže i po oleji byly takové, v tomto bohužel nedovedu podat vypovídající zprávu.  

Původně jsem oleji chtěla vytýkat silnou vůni a balení spolu s aplikačním zařízením, ale tohle je nakonec v pohodě. Jediné, čím mě zklamali - že jdou písmenka z lahvičky dolů a ulpívají na prstech. To by teda za tu cenu jako nebylo nutné...

Vzhledem k aktuálnímu stavu své pleti jsem na noc sáhla po nočním medovém krému Ultra-Comfortable Face Cream - NIGHT.



Musím říct, že jsem se na něho strašně těšila! A musím říct, že po otevření balení jsem byla dost rozpačitá. Zdá se, že značka NUXE nešetří vůněmi a parfemace jejich výrobků je až omamná. Což o to - mě osobně se touto vůní extrémně trefili do vkusu, ale jistě to nebude pravidlem. Představte si plné léto, opravdu hodně horký den. Jdete někde daleko za městem po vyprahlé cestě mezi poli, už je sklizené obilí. U strniště si natrháte plané slunečnice a nějaké další letní kytky do vázy. A jak si tak líně jdete v tom parnu s kyticí v ruce, zaboříte do ní nos. Takhle voní ten krém! Cítím strašně velkou porci pylu a žluté letní vůně. Já osobně mám naprosto přesnou asociaci a každý večer se díky tomu krému ocitám na jednom nádherném místě na jihu Moravy, vidím i tu asfaltku a strniště. Pro mě je to nádherná vůně a nádherná asociace a už jen kvůli ní ten krém miluju. Ale spravedlivě uznávám, že někomu ta vůně může pěkně pokazit večer. 



Konzistence krému je báječná, přesně mezi hodně hutnou a strašně jemnou. Zde opět vidím ty peníze, co tato značka stojí. A pak je vidím ráno v zrcadle. I když mě první dny krém na nejpodrážděnějších místech malinko štípal (což mi na těchto partiích dělá všechno kromě Lipolotia), ráno mívám pěknou a naducanou pleť. 

Vidím, že jsem se dost rozpovídala, tak zde máte moje shrnutí.
Po týdnu s NUXE (ráno olej, večer medový krém) byla moje pleť viditelně zklidněná, zklidnění ale nepřišlo hned druhé ráno, přicházelo pozvolna. Po dalších dnech používání mám pocit, že mám ráno malinko lepší barvu a moje pleť je celkově v lepší kondici. Vzhledem k tomu, že mi dlouhodobě nevyhovovalo nic kromě již milionkrát zmiňovaného Lipolotia, je to skoro zázrak. Navíc s barvou pleti mám teď skutečně problémy, ač jsem vysloveně snědý typ, vypadám poslední měsíce strašně (což je ale pravděpodobně těhotenstvím). S tím, co jsem od NUXE zatím odzkoušela, jsem extrémně spokojená - jen opakuji, že vůně jsou fakt intenzivní.
V každém případě jsou produkty NUXE skutečným ztělesněním slova péče, to je bez debat.
Pokud vás NUXE zajímá, rozhodně něco vyzkoušejte a dejte nám vědět!



31 komentářů:

  1. Já jsem na ty orientální vůně zatížená takže vůni Nuxe opravdu vychutnávám! A výsledky mám stejné jako ty, opravdu vidím zlepšení stavu pleti a dokonce se mi viditelně zmenšily otoky a kruhy pod očima. Takže já u Nuxe zůstávám! Jo, a písmenka na oleji jsem zlikvidovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Liduš, ty uneseš úplně jiné vůně než já, to už víme díky Lutensovi :)

      Vymazat
    2. Jo, jo o Profundisu se mi už dokonce i zdálo :) A k tobě zítra poputují Hermessence, mám takový pocit že aspon pár z nich se ti bude líbít :)

      Vymazat
    3. Ááááách, to se strašně moc těším! Mockrát děkuji!

      Vymazat
  2. Tak mně právě od Nuxe dorazil jejich Reve de Miel lip balm, voní tedy úžasně, recenze na něj bude někdy v budoucnu následovat. A právě se docela obávám těch orientálních, silných vůní, takže jsem to vyřešila jednoduše (neb touha zkusit Nuxe tu prostě furt je i přes ony vůně) a mám na cestě jejich Travel Kit, kde je jak zmiňovaný olej, tak krém, micelárka s růží (mňam) a gelík s krémem na ruce. Už se těším, až vše vyzkouším.

    Jinak věřím, že tahle recenze naláká i ostátní k nákupu, protože je jednak sama šťavnatá a pak taky Nuxe - to je přece nature a luxe, ne? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě je i možné, že já to vnímám nějak jinak a zdá se mi to moc silné. V každém případě jsem moc zvědavá na zkušenosti dalších, protože mě fakt NUXE láká.

      Vymazat
  3. Můžu se vás zeptat, kde NUXE kupujete? Tady nebo objednáváte ze zahraničí?
    Díky moc
    Petra
    PS: Váš blog jsem radši neměla nikdy neobjevit. Tuším, že mě budete stát hodně peněz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Objednáváme asi vesměs ze zahraničí, myslím, že se u nás sehnat nedá. Např. z Feelunique.
      Jednou jsem NUXE viděla na letišti.
      Přeji pěknou zábavu na blogu :)

      Vymazat
    2. Ahoj, našel jsem NUXE tady, je to asi jediné místo v CZ a fungují spolehlivě a rychle, díky, Aleš: http://www.mojebylinky.cz/catalog/nuxe-prirodni-kosmetika

      Vymazat
  4. On ten suchý finiš není způsoben ani tak cenou, ale spíš tím, že to prostě není 100% příroda. Proto asi Lídě tolik vyhovuje :-) Čímž nechci nuxe nijak pomlouvat, já ho tedy jen zkoušela a už je to dávno, ale voní fakt krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné, já už po svých zkušenostech ani přírodu stoprocentně nevyžaduju. O ceně mluvím proto, že jsem předtím měla mnohem levnější varianty.

      Vymazat
    2. Nebo tedy já to nevyjádřila přesně - samozřejmě to JE i cenou, ten proces výroby je daleko složitější než smíchat tři oleje a nakapat do nich nějaký éterický, což je složení většiny 100% přírodních pečujících olejů.

      Vymazat
    3. Jo, jo určitě je to tím že není na 100% natura:) mě ty 100% vždy strašně upatlaly a ucpaly pory

      Vymazat
  5. Ale říkám to hlavně proto, že kdyby někoho právě zaujalo to, že je "suchý" a chtěl hledat dostupnější varianty, tak je nenajde mezi těmi 100% přírodními, ať budou za jakoukoliv cenu. Ale narazila jsem na něj za cenu kolem 700,-Kč za 100ml, což by bylo prakticky stejný jako saloos, ale byly to samé podivné (české) e-shopy, které mi nic neříkají, tak nevím, jestli je ta informace k něčemu... Je to už celkem dlouho kultovní produkt, celkem bych i věřila tomu, že se může padělat...
    A tedy (i zpětně a pro příště) omluva za roztroušené komentáře, většinou nemám po ránu dost duševních kapacit na komplexní formulaci myšlenek :-) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se hlavně přiznám, že jsem dospěla do situace, kdy složení zkoumám velmi zběžně a pokud mi výrobek splní základní kritéria (jakože aby to nebyla nečitelná a toxická Čína nebo přehnaně moc parabenů a silikonů), zkoumám pak už jen účinek na svojji pleť. Vím, že to není trendy postoj, ale moje pleť asi tu trošku chemie vyžaduje :)

      Vymazat
    2. Já to právě zkoumám dost, jelikož je pár věcí, na který mi pleť fakt hodně špatně reaguje. Ale nejde o chemii nebo nechemii, ale konkrétní věci z obou oblastí. A přesto, že sama používám hodně čistě přírodních věcí, tak si myslím, že s dráždivostí si naprosto nezadají s chemií, spíš bych řekla, že zvlášť ty věci s éterickými oleji jsou často dost problematický. Ségra je těžký atopik a většina čistě přírodních produktů ji děsně dráždí. Když už se něčím maže, tak to jsou často věci, co bych si měla skoro strach dát i na nohy :-)))

      Vymazat
    3. Jasně, to je velká pravda. Každý si musí najít svůj ideál. Já jsem v tomto případě ráda, že taky můžu mít i něco jiného než to profláklé Lipolotio. Aspoň na čas :)

      Vymazat
  6. Já jsem hodně přemýšlela o nákupu, (nejen) Lidušky chvála mě zaujala, ale pořád jsem se nemohla rozhodnout jestli risknout tu vůni nebo ne, až mi došel levandulový olej od Saloosu a já narychlo koupila v DM novou lahvičku. Nicméně pořád bych ráda vyzkoušela něco lepšího, ale já jsem fakt hrozná cíťa na tu parfemaci, třeba Nude mi strašně vadil, taky to byla na můj vkus silná orientální vůně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, já neznám Nude olej, ale NUXE rozhodně voní nezanedbatelně. Takže opravdu neporadím.

      Vymazat
  7. Ten popis vůně mě absolutně dostal. O to víc, že jsem si taky představovala krajinu jižní Moravy. Já si ten krém koupím snad jenom kvůli tomu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blani, ty jsi psala, že máš taky sušší pleť, tobě taky bude vyhovovat :)

      Vymazat
  8. Hani, ještě sklénu do ruky a bosá lítám vinicí...krásně jsi to popsala, až vše dojde vyzkouším, ke všemu když jsem dnes viděla Lidušku jak zas zářila, ale u ní moc na olej nevěřím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bubi, právěže u Lídy jde o jakési jiné čáry :)
      Teď budu mít trému, aby ostatním z vás ta vůně taky tak sedla do vkusu...

      Vymazat
  9. Upřímně k těmhle olejům nemám moc důvěru..asi trošku iracionálně...ale přijde mi divný si na obličej patlat olej...všichni vychvalovali saloos a já jsem o něm měla akné jak 13-ti letej puberťák...

    Jináč moc gratuluji k miminku...kdy se narodí? u víte jestli to bude holčička nebo kluk?..já jsem teďka kamarádce hlídala tříměsíční mimčo..takovej malej kulíšek :))) no než já vystuduji..než udělám atestaci....to budu mít dítě tak v padesáti :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak si me nuf krasne navnadila,letos uz olej fakt koupim.Ja na nej stala minimalne trikrat frontu v Italii v lekarne,jenze nabalena na lyzovaku za zady svoje chlapy...Driv bych si olej na oblicej nedala,ale v posledni dobe je docela pouzivam.Mate zkusenosti i s jinymi znackami(Decleor,Clarins,Darphin,Babor)?

    OdpovědětVymazat
  11. Ehm, do této chvíle mě oleje nechávaly chladnou. Jednou jsem vyzkoušela olej od Saloos a tak mě to otrávilo, že jsem se o tento druh péče o pleť přestala úplně zajímat. Ano, Hani, do této chvíle. :D
    I když ta silná parfemace asi nebude nic pro mě, tak na to prdím. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Přiznám se, že jsem do téhle chvíle o značce Nuxe netušila, resp. občas jsem zahlédla někde to jméno a nic víc. Ale teď mě začala doopravdy zajímat. Ráda bych vyzkoušela na ksichtík nějaké oleje, ale docela mi u většiny dostupných vadí ta parfemace - buď ji necítím nebo mi není příjemná (Saloos v tomhle vede). A silným vůním se nebráním (hlásím se do klubu fanynek Serži Lutense :D). Cena je trochu vyšší, ale pořád to není žádná katastrofa - takový pěkný střed mezi drogerií a kosmetikou z parfumerie. Každopádně, díky za přínosný článek! ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj,
    minulý týden jsem hledala na českém internetu, kde se prodává NUXE olej a také narazila jsem na tento článek. Moc hezky napsané, akorát úplně nesouhlasím, že má silnou parfémaci a stejně jako Vy ho mažu i na mrňouse a voní krásně miminkovsky. Olej jsem dříve kupovala ve Francii, když jsem tam ještě žila a občas mi ho dovezla kamarádka. Ale ta už se také natrvalo vrátila.
    Tady jsem ho zkusila ve středu objednat na www.mojebylinky.cz a přišel hned druhý den. A abych nemusela platit poštu, tak jsem rovnou vzala i deodorant NUXE bez hliníku.
    Jinak já vždy kupuji 100ml, protože má rozprašovač a je to cenově výhodnější. Používám ho denně na tělo i obličej, a to si musím dávat u všeho co mažu na obličej velký pozor, protože mám perioralní dermatitidu. Na vlasy si dělám v zimě jednou za měsíc zábal a v létě ho trošku nastříkám před každém umytím. Tak snad jsem některým z vás usnadila rozhodování, budu se těšit na vaše zkušenosti :) Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky! Je super, že jde Nuxe koupit i u nás. S tou vůní je to vždy individuální.

      Vymazat
  14. Tak už jsem se konečně i já dostala k testování a ač jsem se oleje děsně bála a pak jste mě ještě vystrašily tou vůní, tak jsem nadšená. Olej je fakt suchý, hned se můžu líčit a začnu se lesknout až někdy pozdě odpoledne, což nezvládnul ani nejlehčí krém co jsem kdy měla. A s tou vůní teda nevím, já silné orientální vůně nemůžu, bolí mě z nich hlava, ale tohle je jenom závan nějaké velmi lehoučké vůně:-D

    OdpovědětVymazat
  15. Fine way of describing, and pleasant post to take information
    about my presentation topic, which i am going to convey in college.


    Review my weblog: website

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)