Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

3. 2. 2012

New in: MIU MIU Matelasse Leather Clutch

Sometimes a picture (or two) is worth a thousand words...



7 komentářů:

  1. Je nádherná! Fakt si myslím, že to byl nejlepší výběr ze všech diskutovaných. Blahopřeju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pavli vypadá hoooodně dobře!

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, díky moc, byla to dobrá volba. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krasny kousek, uz jen z te fotky mam pocit, ze je krasne mekoucka.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kůže vypadá nádherně!

    Jen se zeptám, je to koupené v Pradě? Nebo ze stránek kde mají Miu Miu?

    At se krásně nosí!

    OdpovědětVymazat
  6. Pavlínko je krásné. Mě se miumiu maliny líbí děsně!

    OdpovědětVymazat
  7. Fashionmerrygoround, ano, je krásně měkká a tím nafukovacím prošíváním je efekt ještě dvojnásobný.

    Veru, u nás v Pradě se Miu Miu myslím neprodává, já ji mám od jedné paní, která ji kupovala v Itálii v Miu Miu prodejně. Ale někdy ji naskladní na net a porter, už jsem ji tam párkrát (v jiné barvě) viděla.

    Dajánko, díky moc.

    OdpovědětVymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)