Prohledat tento blog

Počet zobrazení stránky

5. 2. 2012

KIEHL´S Creamy Eye Treatment with Avocado

Nevím, jestli jsem nějaká divná, ale s očními krémy to mám strašně těžké. Tak jeden z deseti mi vyhovuje. Nesnáším gely - ty mě jen ulepí, nepečují a skoro mám pocit, že i vysuší. Upřímně nechápu, pro koho jsou gely a lehká oční lepidla vyráběny. Lehounké krémy mi nestačí. Vadí mi cokoliv, co se pod okem roluje a co není dost hutné... Někdy se některý krém tváří, že bude fajn, ale pak z něho stejně nemám dobrý pocit. Fakt to mám těžké a koupě očního krému je u mě horší záležitostí, než je koupě těch pravých džínů!


A právě proto musím upozornit na avokádový krém od Kiehl´s, který mi prostě a jednoduše sedí.


Píšou, že je to krém s avokádem, ale podle mě je to spíš nějak šikovně rozmačkané avokádo. Barva sedí, hustota skoro taky a účinek krému mi připomíná chuť dobře zralého avokáda. Taky silné, mastné, hladké.
Super je, že krém nijak nezatěžuje, i když je jeho textura opravdu poctivá. Jde skvěle vklepat, ale i lehce vetřít. Stačí ho malinko. Nedráždí mě, nevoní a je tak nějak celkově zeleně sympatický.

Pokud se s očními krémy trápíte podobně jako já, zkuste avokádo v kelímku.





13 komentářů:

  1. Ten mívám pravidelně v koši od té doby, co ho kdysi chválila Lollipop26, jen pokaždé zaváhám. Ale ta tvá recenze mě slušně nalomila, spíš by mě zajímalo odkud je ideáln brát?
    Vím že je na jahodě, ale přeci jen se jí po neblahé zkušenosti s průtahy vyhýbám.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě zajímá, kde koupit! Protože přesně nesnáším ty stupidní gely....
    A s Kiehl's krémem od Pavly jsem stále moc spokojená a zrovna si říkám, že bych si mohla koupit nějakej oční krém...

    OdpovědětVymazat
  3. Day, já ani přesně nevím, kde je ideální, ho brát :( Koupila jsem ho někde náhodně.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, Nik ho našla na ebay.

    OdpovědětVymazat
  5. tak nejdřív jsem se navnadila, když jsem si přečetla, že je to rozmačkané avokádo, zbožňuji avokádo. pak jsem přečetla, že barva sedí a čekala jsem zelený krém... no a ta fotka mě pak jenom zklamala, protože u mě na monitoru to vypadá prostě standardně žlutě. tak jak to je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotka malinko lže, barva je taková, jak má zralé avokádo u pecky. V každém případě tenhle krém je skvost, i kdyby byl fialový a lámat nad ním hůl kvůli jemné barevné nuanci je poněkud legrační :)

      Vymazat
    2. no vidíš. já třeba oční krémy oni nepotřebuji (nikdy jsem neměla vysušené, podrážděné nebo jiné oční okolí, stačí mi i normální krém, od očního krému chci, aby zlikvidoval moje kruhy, to se ovšem nepodařilo zatím žádnému, takže co už.), ale kvůli kosmetickým konvencím je používám. takže pro mě je výběr krému podle barvy naprosto stejné kritérium jako jakékoliv jiné.

      Vymazat
    3. Popravdě nevěřím tomu, že jakýkoliv krém zlikviduje kruhy... To neumí nikdo, natož krém.

      Vymazat
    4. a já věřím. jeden to u mě dokázal (unt duo reveil). a krom toho na něco věřit musím... nevěřím na santu ani ufo, tak proč ne třeba krém na kruhy pod očima.

      Vymazat
    5. Já klasika kruhy zatím nemám, jen tmavší pigmentaci. Takže na mne zázrak není.

      Vymazat
  6. Já mám zas se všemi očními krémy problém, že mě pálí, mám ty oči nějaké extra přecitlivělé. Myslíš, Hani, že by byl tento pro mě vhodný?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viennettko, mě taky všechno dráždí. Tenhle ne. Samozřejmě každá jsme jiná. Tento krém se i skvěle kontroluje, jak je hustý, nedáš ho omylem do oka. S něčím lehounkým a tekutým se to snadno stane.

      Vymazat
    2. Já myslím, že se mi krém nikdy do oka nedostal (ale to protože mám teď teprve svůj třetí v životě, předchozí jsem vyzkoušela každý tak 3x a tenhle tak 5x, tak mám o všech použitích přehled :-)). Spíš občas cítím, že to oční okolí mám úplně vysušené, podrážděné, třeba mi oči i slzí a ty slzy pak strašně pálí... tak to už vím, že nemá cenu si na to nic patlat a ještě to zhoršovat. Každopádně když tě tento nedráždí, dává to naději i mně :-)

      Vymazat

Každý váš komentář mě těší. Diskutujme :)